Rydde opp i venner på Facebook og lignende

Kakemonster88

Trives på forumet :)
jentene i juni13
VIP
Januar 2017
Hvor ofte gjør dere dette? Har dere noen "kriterier" for hvem som skal slettes?

Sletta rundt 100 for noen år siden så. Er mer påpasselig med hvem jeg har på lista mi etter det ;) Orker ikke ha negative folk (altså konstant), falske venner og diverse. Til tider er det ukjente også så jeg ikke en gang kan huske å ha blitt kjent med :p Bort med de. Mer av familie og ordentlige venner.

Sletter de jeg ikke ville stoppet og pratet med om jeg møtte dem på gata.

Hadde en kjempe sletterunde for et par dager siden. De som er bekjente jeg ikke føler behov for å ha på Facebook slettes.

Hadde en kjempe sletterunde for et par dager siden. De som er bekjente jeg ikke føler behov for å ha på Facebook slettes.
Lurt!:) Spesielt viss det deles bilder av barn o.l.

Deler jeg veldig lite på Facebook men har hatt en opprydding og sletta en del jeg aldri har kontakt med ellers...

Jeg går av og til gjennom for å slette og sletter noen få som jeg aldri kommer til å se igjen og kanskje har møtt kun en gang f.eks. Men jeg synes det er litt vanskelig å slette folk, så har alt for mange der, men jeg deler veldig lite så da er det ikke så nøye. Hadde jeg lagt ut masse om barns hadde jeg sletta mange fler

Jeg vil egentlig kutte ned antallet mer, men d er endel slekt og extended slekt jeg føler jeg ikke kan ta bort :(
Samme her! Er noen jeg har prøvd å ta bort et par ganger, men de bare adder meg igjen :p

Hver gang jeg tenker å slette noen, får jeg enten en kommentar eller en melding fra vedkommende. Da føler jeg at jeg ikke kan slette alikevel.. :s Men det hender seg at jeg sletter en og annen innimellom..
Derimot er jeg jo nå veldig bevisst på hvem jeg legger til.

Hver gang jeg tenker å slette noen, får jeg enten en kommentar eller en melding fra vedkommende. Da føler jeg at jeg ikke kan slette alikevel.. :s Men det hender seg at jeg sletter en og annen innimellom..
Derimot er jeg jo nå veldig bevisst på hvem jeg legger til.
Samme her! Veldig bevisst på hvem jeg legger til.

Back
Topp