Rydde opp i venner på Facebook og lignende

Har alt mulig av "venner" på Facebook. Det kan være gode venner, familie, kjente og folk jeg nesten ikke kjenner. Men når det gjelder å slette folk så gjør jeg det likt på Facebook som i virkeligheten.

Er folk negative/ nedlatende osv. Altså, hvis de på noen som helst måte drar meg ned eller gjør meg negativ så bort med dem!! :D

Nei, jeg har veldig mange perifere bekjente på fb. Hvis de er for plagsomme med uinteressante statusoppdateringer fjerner jeg dem bare fra newsfeeden min. Det er ytterst sjelden jeg sletter noen.

Godtar venneforespørsel kun fra folk jeg har noe med å gjøre irl. Men hvis de ikke er aktive på face så sletter jeg de. Gidder ikke ha sånne som bare leser og verken liker eller kommenterer eller legger ut noe selv. Med unntak av nær familie da. Rydder opp ganske ofte.

Slettet litt over 100 stk på vennelisten før vi annonserte at vi skal ha baby. Mennesker jeg ikke snakke med i det hele tatt, og som jeg ikke hilser på når jeg møter trenger jeg ikke ha på listen min. Og folk jeg vet at bare er venn med meg fordi de ønsker å snoke blir slettet med engang
Haha. Oppropo snoking! Ble lagt til av ca 7-8 stykker dagene etter vi annonserte det :-/

sletta en hel haug her hinn dagen, sletter folk jeg ikke ville sagt hei til eller snakket med om vi møttes/passerer på gaten.

Back
Topp