Rolf

Jeg lager litt fotobøker, men der jeg har testet ut bildene mest, er i kalender i A3 format, som jeg lager hvert år. Mobilbildene kan ikke brukes som bakgrunnsbilde for en A4-side, da blir de kornete, men småbiler går greit. Utebilder i dagslys er de beste. Tar mye bilder med skikkelig kamera også, for de blir best [emoji1303]

Nissepysjen er 12 år gammel og fra størstebror. Tror den er kjøpt på sparkjøp faktisk...

Takk for svar :) Hmmm. Tror jammen jeg vil begynne å bruke kameraet mitt oftere. Dagslys er best, ja!

Søt pysj! Kos med arving:)

25. November

IMG_6515.JPG

Søndag. Vet ikke helt hva som går av Rolf om dagen, eller rettere sagt - om natten. Enten blir det for mye inntrykk i løpet av dagen, eller så er det utviklingstrinn på gang. Eventuelt så er han sulten, og prøver få puppene til å produsere mer. I hvert fall våkner han altfor mange ganger på natten. Jet blir trøtt og grinete på dagtid.

I dag fikk jeg lov å sove frempå. Helt vidunderlig. Deretter var det full fres med å arrangere juleverksted for de to eldste på skolen. Så vidt hjemom for en dusj og litt pumping, før vi suste videre på julekonsert med Kurt Nilsen. Perfekt avslutning på helgen.

Rolf har vært på utlån store deler av dagen. Men jeg har rukket litt kos innimellom. Jeg får fine smil når jeg går forbi eller plukker han opp. Og frustrerte blikk når puppen er såååå treig med å vise seg, enda Rolf har klaget over manglende servering i flere minutter... Det er nydelige øyne, og ganske ofte er jeg fint fornøyd med at den lille ikke har ord. Tror jeg hadde fått høre det. Se bare...

10787226272_IMG_8519.JPG

Fineste Rolf!

Mine to sluttet å sove uken etter 3mnd-kontroll på sykehuset. Gikk fra en oppvåkning fra 23-07:30, til en i timen. Trodde jeg skulle omkomme av trøtthet! Håper det går raskere over med Rolf enn mine!

Det er visst noe som heter 4-month sleep regression. Vi har nettopp holdt på med det her hvertfall. Hyppige oppvåkninger, misnøye og vanskelig å få til å sove igjen på natta. Det er visst søvnsyklusen som blir mer "voksen". Så det kan vel stemme for dere hvis det følger termin....

26. November

Mandag. 212 dager har gått siden Rolf kom til verden. (Fint og symmetrisk tall). Like mange dager siden jeg startet dagboken hans for å lufte tankene i en vanskelig tid. Men nå er appen borte, jeg får ikke til å bruke nettleser fra mobilen, og har ikke anledning til å sitte foran PCen hver dag. Ikke får jeg til å laste opp bilder i nettleseren heller. Så da stopper det her...

Må bare få benytte anledningen til å takke alle dere som har heiet på Rolf, støttet meg og gitt masse tilbakemeldinger i de snart 7 månedene som har gått siden bittebitteliten kom til verden! Det har betydd mye!! ❤️ Tusen takk for følget!

Stor klem fra Rolf og mamma Krølle...

26. November

Mandag. 212 dager har gått siden Rolf kom til verden. (Fint og symmetrisk tall). Like mange dager siden jeg startet dagboken hans for å lufte tankene i en vanskelig tid. Men nå er appen borte, jeg får ikke til å bruke nettleser fra mobilen, og har ikke anledning til å sitte foran PCen hver dag. Ikke får jeg til å laste opp bilder i nettleseren heller. Så da stopper det her...

Må bare få benytte anledningen til å takke alle dere som har heiet på Rolf, støttet meg og gitt masse tilbakemeldinger i de snart 7 månedene som har gått siden bittebitteliten kom til verden! Det har betydd mye!! ❤️ Tusen takk for følget!

Stor klem fra Rolf og mamma Krølle...

Så synd, men forstår at det blir for tungvint:( Kommer til å savne å lese om dere. Tusen takk for humor, åpenhet og godhet i tråden, helt nydelig! Og god adventstid og jul til deg og dine:)
Klem

❤️❤️

Dagens høydepunkt har vært beskrivelsene om dagene til Rolf. Kommer til å savne dem.

❤️❤️

Ååååå neeeeeiiii :( Jeg har gruet meg til denne dagen! Men jeg har full fortsåelse for at det blir for tungvindt uten appen. Jeg er rett og slett imponert over at du har klart å oppdatere oss hver dag, i 212 dager! Det skal du ha takk for. Jeg kommer til å savne å lese om Rolf sine påfunn. Håper du skriver videre i notater på mobilen din, og gir ut bok en dag. Da er jeg først i køen til å kjøpe isåfall :D

Huff, jeg ble faktisk trist nå. Det blir et lite tomrom å ikke få disse daglige oppdateringene dine Krølle!

Takk for følget så langt - håper du likevel vil gi oss en status nå og da, selv om det ikke blir hver dag, eller hver uke. Lykke til videre med Rolf og hele familien!

Åå jeg kommer til å savne oppdateringene om fine Rolf! Har ikke kommentert på tråden din før, men kost meg med å lese om Rampe-Rolf og fremgangen hans :) Det kommer til å bli litt tommere uten et daglig «Rolf-fix» på kvelden, men jeg forstår godt hvorfor. Slenger meg på tidligere kommentarer: håper på sporadiske oppdateringer senere :rolleyes:

Tuuusen takk for et spennende og koselig innblikk i hverdagen deres, lykke til videre og (snart) god jul! :)

Takk for at du har delt livet deres med oss aå lenge. :Heartred Både om hovedpersonen Rolf, brødrene, pappaen og deg selv. Jeg har vært både trist og glad når jeg har lest om dere.

Denne tråden er én ting (og jeg kommer til å savne den), men gjør meg litt trist at du nå forsvinner fra forumet helt. Du bidrar med så mye i så mange forskjellige tråder. Det kommer jeg til å savne enda mer. :Heartred

Masse lykke til videre, så ses vi plutselig! ;)

Synd
Men skjønner deg godt.

Heier på Rolf videre ❤️❤️❤️

Back
Topp