Rolf

Skjønner deg, men kommer til å savne deg.
 
Forståelig, men blir tomt å ikke lese her inne hver dag :Heartred ønsker deg og dine kjære en god adventstid :Heartred
 
Huff det var tråkig lesing! Men förstår godt att tiden må brukes på de tre fantastiska gutterne du har! ta vara på varandra och så hoppas jag att vi plötsligt ser dig här igen!

Tack för allt du har delat med dig av dig och din familj. Du er flink til å skriva och förmedla, så jag skriver som nån ovan här, när det konmer en bok så vil jag ha den!!!:Heartred
 
Det har vært SÅ fint å få følge dagboken din hele denne perioden. Setter veldig pris på alt dere har delt, og ikke minst at du har tatt deg tid til dette såpass lenge. Lykke til videre, og jeg håper vi ser deg her inne på forumet en gang i blant fremover også :Heartred
 
Forståelig, men kommer til å savne å høre om gode, fine Rolf og resten av den flotte familien hans :Heartred tusen takk for alt du har delt. Masse lykke til videre
 
Så synd å ikke få lest oppdatering fra dere mer:( Det er liksom dagens høydepunkt her inne:Heartpink Håper du oppdaterer oss når Rolf blir trådløs:Heartblue
 
Hei!

Jeg fikk en augustgutt, og selv om jeg aldri har skrevet noe her, har jeg fulgt med på augustgruppa siden i våres.

Det har blitt en fast nattammingsrutine å lese om Rolf og hverdagen hans. Han er en så flott, fin og sterk liten mann! ❤️

Tusen takk for at du har latt oss følge Rolf så lenge som vi har gjort. Som førstgangsmamma har jeg faktisk også lært endel av deg gjennom oppdateringene ☺️

Ønsker dere all verdens lykke til videre med Rolf, deg og den flotte familien din!
 
26. November

Mandag. 212 dager har gått siden Rolf kom til verden. (Fint og symmetrisk tall). Like mange dager siden jeg startet dagboken hans for å lufte tankene i en vanskelig tid. Men nå er appen borte, jeg får ikke til å bruke nettleser fra mobilen, og har ikke anledning til å sitte foran PCen hver dag. Ikke får jeg til å laste opp bilder i nettleseren heller. Så da stopper det her...

Må bare få benytte anledningen til å takke alle dere som har heiet på Rolf, støttet meg og gitt masse tilbakemeldinger i de snart 7 månedene som har gått siden bittebitteliten kom til verden! Det har betydd mye!! ❤️ Tusen takk for følget!

Stor klem fra Rolf og mamma Krølle...
Syns det er leit at vi ikke lenger får Rolf oppdateringer :( Lykke til videre!
Håper alt går strålende fremover.
 
Åh så trist Men fult forståelig! Har satt utrolig pris på oppdateringene fra deg og Rolf og har fulgt dere hver dag i 212 dager!❤️ Takk for alt du har delt og lykke til alle fem
 
Takk for at du har delt så lenge som du har gjort. Å lese om dagen til Rolf har vært et høydepunkt hver kveld i lang tid. Lykke til på veien videre :Heartred
 
Håper du fortsatt titter innom og forteller litt når du får tid. ❤ Men uansett, takk for alt du har delt til nå. Og lykke til videre. ❤
 
Tusen takk for alle dagene du har delt oppturer, nedturer og hverdagsobservasjoner med oss. Har vært utrolig sterk og rørende lesning, satt stor pris på denne tråden. Masse lykke til videre :)
 
Lykke til videre! Har vært ett privilegium å følge dere. Lykke til videre til deg og de fine gutta dine ❤
 
Tusen takk for at vi har fått være med på denne reisen. Ønsker dere masse lykke til i tiden fremover og håper vi kan få høre fra Rolf og deg innimellom. ❤️
 
Så kjekt å lese alt gikk bra og oppdater oss gjerne videre... fytti for en nervepirrende reise dere har hatt;)
 
Back
Topp