Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
22. November
Torsdag. Det ble bra lite med søvn i natt. Ble liggende å se på Rolf mens tankene kvernet. Lang dag på jobb.
Resten av dagen har jeg tilbragt halvt i svime på sofaen. TV har vist sjakk-VM. Mannen kom hjem fra jobbreise og tok hånd om de to eldste. Rolf har sett sånn her ut de siste fire timene:
Vis vedlegget 281267
Deilig med sånne kosedager innimellom [emoji7]. Dager hvor vi ikke får gjort noe fornuftig, og middagen blir en grandis... [emoji1303] Snart helg[emoji170][emoji1303]
Fine Rolf [emoji173]️
Hvordan er formen til mellomste nå? Blitt bra igjen etter oppkastet?
Av ren nysgjerrighet - hvor mye sover Rolf? Vi ligger på mellom 14-16 timer som oftest, hun skal gjerne bare være våken 1 time (maks 2) før neste hvil.

Oppfølgningsspørsmål til dette med vekt hos din mellomste, siden vi har en gutt som sliter med kraftig undervekt. Hva slags næringsdrikk/yoghurt er det snakk om?Mellomste er fin nå. Oppkastet var nok bare fordi han fikk feber. Han er nok litt kvalm generelt pga medisinene, så har gått litt ned i vekt og begynt med næringsdrikk/yoghurt.
Rolf sover nok også rundt 16-18 timer i døgnet i gjennomsnitt. Noen dager er han nesten bare våken for mat, mens andre dager ligger han til hurtiglading noen minutter, før han klarer en ny time våken. Sover stort sett alltid fra 20-21 til 9 da. Med et lite måltid inni der et sted.
Oppfølgningsspørsmål til dette med vekt hos din mellomste, siden vi har en gutt som sliter med kraftig undervekt. Hva slags næringsdrikk/yoghurt er det snakk om?

20. November
Tirsdag. I seng 23.30. Mat klokken 01.30-02.15. Opp klokken 05.45. Poliklinikk hele dagen. Ikke tid til pumpepause. [emoji13] Det var min dag i korte trekk. Da er det herlig å komme hjem til flokken min [emoji170][emoji170][emoji170][emoji170].
Vis vedlegget 281094
I følge Wonder weeks appen er Rolf nå inne i utviklingstrinn 4. Det skal angivelig vare i over en måned. La oss håpe den appen tar feil. Rolf har testet ut pappaens tålmodighet i dag. Han har sovet sånn ca 10 minutter av gangen, og spist 10-30 ml av flaske med samme intervall som han krever puppen. Det vil si sånn ca hver time. Legg til litt surmuling, gjesping og klaging et kvarters tid inni hver syklus der, så har du et bilde av dagen i dag.
Vis vedlegget 281096
Jeg hadde jo ikke sett Rolf hele dagen, så evighetspupping var bare koselig. Dessuten sovnet Rolf liggende på magen på brystet mitt. Lenge siden han har godtatt det nå. Veldig koselig. Om enn litt varmt. Vi ble begge to kliss klass.
Prøvde å legge Rolf i sengen, mens det var voksenkveld i stuen. Pizza, TV, avslapping på sofaen. Men Rolf ante raskt at han var i ferd med å gå glipp av noe. Han prøvde først å sitre seg ut i stuen, deretter rope seg ut i stuen, men da heller ikke det førte frem, valgte han sikreste vei. Han sparket av seg sensoren så alarmen ulte. Sånn gikk det til at Rolf fikk en ekstra runde kos og pupp i stuen. Det medførte seriøs melkekoma, og han var slappere enn kokt spaghetti da jeg la han i sengen for natten.
Vis vedlegget 281097
Ellers er Rolf egentlig lett å underholde om dagen. Lille Petter edderkopp er en stor hit. Han ser og ser på fingeredderkoppen som klatrer, og ler hjertelig når edderkoppen faller ned (gode tendenser der altså).
Vis vedlegget 281095
Da tror jeg nok jeg skal styre veldig unna den ja!Men hørtes ut som et fint(i den grad man kan bruke det ordet) program som viser hvor brutalt livet kan være.. Håper bare ikke at noen blir redde av å se på det, men heller tenker at man faktisk er i de beste hender hvis noe skulle skje. Det følte i hvert fall vi, selv om utfallet ble som det ble.
Kos litt ekstra på Rolf og de to andre guttene dine i dagMan lærer seg virkelig å sette pris på ting når man har vært igjennom det dere har vært og det vi har vært.

Synd det ble mye for Rolf, men han ser ut til å ha det veldig bra også 
Så koselig tradisjon med lysfest! Synd noen folk ikke tenker på å ta hensyn! Jeg er så frekk at jeg pent spør om de kan flytte seg, gjerne høyt også, så blir det pinlig for dem hvis ikkeSynd det ble mye for Rolf, men han ser ut til å ha det veldig bra også
Bildene du tar, ser ut til å være i god kvalitet. Syns ofte mobilbildene mine blir litt fort skurrete. Pleier du å lage fotobøker?![]()
Digger å lese oppdateringene om Rolf, søte nissebabyen! Hvor er pysjen fra?