Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Håper dere får sove inatt2. Oktober
Vis vedlegget 276683
Tirsdag. I går kveld besluttet vi å droppe Paracet på kvelden, siden Rolf virket bittelitt bedre. Sjeldent dårlig vurdering... Rolf våknet brått klokken 03.30. Da var han sulten, veldig sulten. Kjeftet på ny bleie. Kjeftet på puppen for seint oppmøte før han kastet seg over maten. Tror jeg har nevnt det før, men det finnes altså en refleks som fungerer sånn at når magesekken fylles opp, etterfølges det av at tykktarmen vil tømme seg. I Rolfs tilfelle betyr det at spising utløser promp og bæsj - og de to sistnevnte gjør vondt. Det ble mye knirk. Til slutt ga jeg opp og la Rolf tilbake i sengen, med sutt i munnen. Sutten ramlet ut. Jeg sto opp og puttet den tilbake. Rolf lukket øynene. Lykke. 15 sekunder senere ramlet sutten ut. Krise i leiren. Jeg sto opp en gang til... og sånn fortsatte det til klokken var 05.50. Da ringte vekkerklokken min . God morgen og kom deg på jobb... [emoji85]
Vis vedlegget 276684
Mens jeg var på jobb, var Rolf med pappaen på helsestasjonen. Der var det innveiing - lengdemål og skallemål.
Vis vedlegget 276682
Vi hadde vel alle fortrengt at det også var vaksinering på timeplanen i dag. Runde to med ett stikk i hvert lår. Rolf enset at noe var i gjerde da han ble holdt fast, buksa forsvant av og det kom kald sprit på lårene. Underleppa begynte å vibrere. Deretter fulgte nål i låret - etterfulgt av hysterisk gråt - lenge. Og da han nesten hadde sluttet å gråte, kom det jammen meg et stikk i det andre låret også.
Vis vedlegget 276685
Resten av kvelden har vært et sammenhengende knirk. Paracet har lindret litt, men ungen er irritabel og innpåsliten som en sensommerveps. Puppen har fått kjørt seg...
Vis vedlegget 276686
Nå går øynene i kryss på mor og far, ungen knirker fortsatt og vi ønsker natten velkommen [emoji13][emoji51][emoji31]

Hvilken dag hadde dere opprinnelig termin? Vi hadde termin 7 august og hun veier bare 300 g mer enn Rolf![]()