5. Oktober
Endelig fredag! 9 dager til neste jobbdag. Jeg møtte faktisk deilig uthvilt på jobb. Rolf sov fra før jeg la meg, gjennom hele natten, og han sov jammen fortsatt da jeg dro. Eneste kjedelige med all den sovingen, er at jeg må sitte fir meg selv i halvsøvne på morgenen og pumpe. Men hurra for å sove mer enn 4 timer sammenhengende! Hvis det skjer på nytt i natt, tror jeg vi må planlegge å ha besøk veldig ofte [emoji12]. Rolf ser ut til å stortrives når huset er fullt av liv. [emoji1303]
Etter jeg kom hjem fra jobb, har Rolf stort sett hengt på puppen. Tror han har fått i seg nok mat. Han tisset så mye at bleien truet med å falle av. Måtte veie den - 115g!! Som seg hør og bør på en fredag, hadde vi fredagstaco til middag. Rolf formidlet på nesten perfekt tegnspråk at han også ville smake. Jeg puttet litt guacamole i munnen på han. Han grøsset og brakk seg og spyttet ut etter beste evne. Men som den firmagede tyr han er, slikket han alt i seg igjen, og fektet til og med etter mer når første ladning var borte.
Nå sover han, og det gjør jammen jeg også. Litt slapt med oppdatering herfra om dagen. Kommer sterkere tilbake når den store barnedåpen er overstått på søndag [emoji1303][emoji1303]