Rolf

Han er så
Vi hadde termin 12. august. Ikke så stor din heller da. Men gutter skal være en del større enn jenter i starten...
Nei hun er liten :) men tar det igjen i temperament.. De finner ikke ut hvorfor da. Men vi hun får i seg nok mat så vi får si oss fornøyd foreløpig :)

Så herlige oppdateringer. Blir så rørt! Ærlig og humoristisk. Rolf er skikkelig heldig som har en så flott mamma og familie:)

4. oktober

IMG_5938.JPG

Torsdag. Mor har vært på jobb i 12 timer i dag. Men Rolf lider ingen nød. 5 dåpsgjester og potensielle barnevakter kom flyvende og kjørende til oss i løpet av dagen. [emoji1303][emoji1303]

Vel hjemme, takket puppen for tømming, og Rolf testet ut hvor mye melk det kan stappes i magen før det renner over. Og hvis det ikke er melk tilgjengelig, kan tomler og pekefingre benyttes. Spesielt de som til stadighet kommer peivende forbi i utsatt avstand til den halvåpne munnen med utstikkertunge [emoji12].

IMG_5939.JPG

Image1538687141.270510.jpg

Nå har vi visst tatt kvelden her [emoji56]

Finingen!

Godt dere har mange villige hender når det blir lange dager på deg. Men nå er det vel straks en uke fri igjen!?

5. Oktober

Endelig fredag! 9 dager til neste jobbdag. Jeg møtte faktisk deilig uthvilt på jobb. Rolf sov fra før jeg la meg, gjennom hele natten, og han sov jammen fortsatt da jeg dro. Eneste kjedelige med all den sovingen, er at jeg må sitte fir meg selv i halvsøvne på morgenen og pumpe. Men hurra for å sove mer enn 4 timer sammenhengende! Hvis det skjer på nytt i natt, tror jeg vi må planlegge å ha besøk veldig ofte [emoji12]. Rolf ser ut til å stortrives når huset er fullt av liv. [emoji1303]

Etter jeg kom hjem fra jobb, har Rolf stort sett hengt på puppen. Tror han har fått i seg nok mat. Han tisset så mye at bleien truet med å falle av. Måtte veie den - 115g!! Som seg hør og bør på en fredag, hadde vi fredagstaco til middag. Rolf formidlet på nesten perfekt tegnspråk at han også ville smake. Jeg puttet litt guacamole i munnen på han. Han grøsset og brakk seg og spyttet ut etter beste evne. Men som den firmagede tyr han er, slikket han alt i seg igjen, og fektet til og med etter mer når første ladning var borte.

Nå sover han, og det gjør jammen jeg også. Litt slapt med oppdatering herfra om dagen. Kommer sterkere tilbake når den store barnedåpen er overstått på søndag [emoji1303][emoji1303]

IMG_5940.JPG

Er så trøtt at jeg glemte bilde...

Rolf får ikke bade på 14 dager pga operasjonen. Jeg hater surgulpstinkende baby, så jeg har funnet et kompromiss med å legge ungen i grunt vann i vasken. Da får jeg vasket håret, alle dobbelthakene, og fjernet hybelkaninene som gror mellom tær og fingre, uten at lysken blir våt. Tre ganger på rad, gulpet Rolf under tørking, så han måtte tilbake i vasken for ekstra vask. Skulle nesten tro han gjorde det med vilje...

Haha rampe Rolf [emoji173]️
Lykke til med dåpen i helgen [emoji173]️

Lykke til med dåpen [emoji170]

Back
Topp