Rolf

Tillykke med dåpen i morgen! :Heartblue

6. Oktober

Lørdag. Tiden flyr når man har det gøy. Her har det gått i dåpsforberedelser hele dagen. Et lite øyeblikks panikk da jeg oppdaget at skjorten som vanligvis er inni dåpskjolen var borte vekk. Det viste seg at den var hos min mor... Phu... Bordkort er ordnet, selv om fotoskriveren streiket, så det ble sort/hvitt bilder. Bordplassering var et tidkrevende prosjekt, men det er også landet. Alle har fått klær og sko i passende størrelse. Jeg har laget kahoot med spørsmål om Rolf. Vi har hatt middagsbesøk. Dåpskjolen er strøket og blå sløyfer funnet frem.

Bordkortene er en hjerteformet eske med godteri inni, og bilde av Rolf utenpå. Det er knyttet et silkebånd til esken, som går via er mindre hjerte med navn på, til en forbokstav perlet i blå perler...

Sånn skulle bildet bli...
IMG_5941.JPG

Og sånn ble det, etter at skriveren streiket på farge...
IMG_5943.JPG

Rolf er i fin form igjen - heldigvis. Han går ikke så mye opp i vekt for tiden, men den problemstillingen utsettes til over helgen. Siden magen virket i orden, startet vi opp igjen med jern. Etter en uke med bæsj i hver eneste bleie, ble det plutselig bom stopp. Så da prøvde vi oss med litt laktulose. Om det hadde effekt? For å si det mildt, så fløt det suppebæsj ut av ungen og overalt. Tre totalskift og like mange bad i løpet av en drøy halvtime... [emoji85][emoji12]. Og en ihjelsulten unge når seansen var ferdig.

Nå er det definitivt natt. [emoji1303]

Håper natten blir god, og ønsker dere en nydelig dåpsdag [emoji170]

Dåp er ingen spøk altså, det er mye som skal forberedes! Tenker det blir riktig så flott og med et dåpsbarn som sjarmerer alle i senk! Hurra for Rolf og dere alle på dåpsdagen!

Håper dere får en flott dåp idag:)

Gratulerer med dåpsdag[emoji173]️

Gratulerer med dåpsdagen i dag [emoji173]️

Gratulerer så mye med dåpsbarnet :) ❤️

7. Oktober

Søndag. Rolf sin dåpsdag. Og for en dag! Vi har storkost oss fra tidlig morgen til seine kvelden. Ingenting stress. Rolf er den perfekte baby. Han sov seg gjennom hele gudstjenesten, bortsett fra akkurat selve dåpshandlingen hvor han åpnet øynene og trodde i et lykkelig øyeblikk at han skulle bade. Under hele selskapet etterpå var han enten i halvsøvne eller blid som en sol. Jeg var litt redd for at så mange mennesker på en gang skulle gjøre Rolf overstimulert og urolig. Men han ser ut til å trives med folk rundt seg.

Nå skal jeg hvile litt, så litt fyldigere oppdatering kommer i morgen. Men her er noen smakebiter fra dagen i dag...

7719909952_IMG_8453.JPG
7652878704_IMG_8436.JPG
7717870160_IMG_8440.JPG
7524861424_IMG_8406.JPG
7585717856_IMG_8411.JPG

7. Oktober

Søndag. Rolf sin dåpsdag. Og for en dag! Vi har storkost oss fra tidlig morgen til seine kvelden. Ingenting stress. Rolf er den perfekte baby. Han sov seg gjennom hele gudstjenesten, bortsett fra akkurat selve dåpshandlingen hvor han åpnet øynene og trodde i et lykkelig øyeblikk at han skulle bade. Under hele selskapet etterpå var han enten i halvsøvne eller blid som en sol. Jeg var litt redd for at så mange mennesker på en gang skulle gjøre Rolf overstimulert og urolig. Men han ser ut til å trives med folk rundt seg.

Nå skal jeg hvile litt, så litt fyldigere oppdatering kommer i morgen. Men her er noen smakebiter fra dagen i dag...

Vis vedlegget 277197
Vis vedlegget 277199
Vis vedlegget 277200
Vis vedlegget 277201
Vis vedlegget 277202

Gratulerer med dåpsagen[emoji170] for en fin trio med gutter du har[emoji170][emoji170][emoji170]

Gratulerer så mye med vel overstått dåp - og for et nydelig trekløver!

Gratulerer så uendelig masse med Rolf sin store dag [emoji4]

Jeg har sneket her inne siden Rolf så dagens lys. Fikk selv en (stor) liten terminfødt gutt få dager før Rolf kom til verden, og det var med hjertet i halsen en nybakt hormonell mamma sjekket for oppdateringer her inne, livredd for dårlige nyheter. Nå har det blitt en uendelig glede å titte innom iblant og lese og se hvor fantastisk flott det går med Rolf [emoji173]️ Tusen takk for at vi har fått følge dere på denne reisen! Rolf, og resten av den flotte familien hans, har virkelig sneket seg inn i hjertene til mange [emoji7]

Back
Topp