29. August
Onsdag. Det tar nok på å feire 4-månedersdag, for i dag har Rolf bare sovet. Det vil si, sånn ca fra de eldste gikk på skolen og et par timer fremover, var det en del vondt i magen og fastsittende brokk. Så da ble det slumre for en trøtt mamma, og søvn i bittesmå porsjoner for Rolf. Deretter bodde han på puppen en times tid. Men etter det har han sovet. Kan ikke svare for de timene jeg var ute i skauen og løp orientering da. Nå i kveld våknet han og var tilsynelatende sulten. Fikk bittelitt pupp mens forsterket melk ble varmet. Da melken var varm, så ungen sånn ut...
Vis vedlegget 272795
Prøvde å sette han mer opp, kle av litt, blåse på, klemme i håndflater og fotsåler, dryppe litt melk i munnen. Men, nei. Rolf sover. Så da skal jeg skynde meg å pumpe puppen tom og få meg noen timer på øyet selv... [emoji41][emoji56]
Sovedag her også. Nesten hele dagen. Det resulterte i straks 4 timer med våkentid ...jeg vil legge meg!!!
Håper dere får ei god natt alle mann og at Rolf får sovet fra seg klar til dyst i morgen.