Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva er det som gjør at disse pustestoppene ikke blir borte?
Enn sånne bibs som så mange sverger til Navnesmokken har iallefall str 1. De er sånne knallrunde baller som stikker rett ut mener jeg.Har prøvd - de kommer ut som små raketter [emoji23]
Har du prøvd NUK sine smokker? Min gutt fikk jo også slik rar smokk på nfi, men når vi kom hjem fikk han NUK smokk av sin bestemor, og den tok han med en gang4. August
Lørdag. Verdens snilleste pappa foret Rolf med pimpet pumpet melk sånn rundt midnatt. (Pimpet melk = morsmelk med litt nan i). Jeg la meg rundt 23. Sov som en stein til Rolf var sulten i 4-tiden. Puppet han litt og sovnet igjen. Litt usikkert hva som skjedde med måltidet mellom der, men det neste jeg husker er at klokken var 9.30, jeg var uthvilt, Rolf var sulten, puppene truet med å sprenge og pappaen sovnet...
Siden vogn ikke funket så bra med tanke på Rolfs plinging, tenkte jeg å prøve bæresele i dag. Har til og med kjøpt ny fancy bæresele. Skulle funke fra 3,2 kg og 50 cm eller noe. Rolf er 2,6kg og 48 cm. Nært nok. Veeel...
Vis vedlegget 269516
Et øyeblikk der, lurte jeg på om vi hadde glemt å putte ungen oppi.
Vis vedlegget 269517
Men neida, han er inni der. Funket det? Nope. Gikk en lynrask tur på senteret for å kjøpe Paracet stikkpiller 60mg på apoteket og «mine første år» på bokhandelen. Vel. Apoteket var stengt og bokhandelen hadde ikke boken. Var vel inne der i 15 min eller noe. Tror ikke jeg overdriver noe særlig når jeg sier at Rolf plinget kontinuerlig. Tror rett og slett vi må utsette turer en ukes tid og se om det bedrer seg.
Ellers forsøker jeg å fange smil på kamera om dagen. Ble ikke noe smil i dag, men fikk ett og annet artig bilde likevel...
Vis vedlegget 269519
Vis vedlegget 269520
Vis vedlegget 269521
Smokk. Rolf er ødelagt på NFI. Der har han fått sånn merkelig smokk som peker rett frem og som ramlet ut om man ikke holder den på plass. Nå vil ikke Rolf ha noen annen smokk enn sånn som peker rett frem. Og de som er i butikken, er ikke akkurat prematurstørrelse på. Ser jo smokken før ungen! Og dessuten synes jeg det er creepy å se hva som foregår inni munnen på ungen når han suger...
Vis vedlegget 269522
Vanligvis setter jeg Rolf i støttet sittende stilling for å rape. Men etter at han to ganger på rad klarte å gulpe ned i sin egen body, som en liten Askeladden i kappspising med trollet, prøvde jeg ny rapemetode. Det resulterte i at han sovnet. Jadda, vi må prøve flere metoder...
Vis vedlegget 269523
Takker for tips!
Enn sånne bibs som så mange sverger til Navnesmokken har iallefall str 1. De er sånne knallrunde baller som stikker rett ut mener jeg.
Uansett fantastisk å se dere er hjemme på tross pling og plong <3 Og nydelige uttrykk på Rolf! Jeg har forresten også brukt ergobaby fra begge jentene var for små, men tror jeg klarte å vente til storesøster var iallefall så godt som 3kgDet fungerte iallefall knall på mine jenter selv om de var "for små" i starten så jeg vil tro det er umodenheten til Rolf og ikke ergobabyen sin skyld
Vi hadde 360 da, men same same but different
![]()