Han er altså så skjønn 
Håper alarmene snart reduseres betraktelig

Håper alarmene snart reduseres betraktelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Bestilt de fra navnesmokken som ligner på de fra sykehuset så skal gi et referat over hvordan de erHåper hun tar de, vanlige liker hun ikke så godt.. Puppen er derfor ofte blå/lilla av ivrig sutting.

Disse bildene viser hvor langt dere er kommet!6. august
Mandag. Rolf er 100 dager i dag!!! [emoji1189][emoji322] Tenk det - tresifret. Og termindato etter tidlig ultralyd, selv om vi vet at den er seks dager feil.
I dag bygde jeg opp under madrsssen i vognen til Rolf, så nå ligger han i oppoverbakke der også. Fungerte overraskende bra. Så bra at jeg tok frem pokemon på telefonen. Etter en kort stind begynte Rolf å dinge igjen. Jeg irriterte meg over at vogntrikset ikke så ut til å fungere likevel, inntil jeg oppdaget at vi var i nedoverbakke... [emoji85] Turen varte vel bare en knapp halvtime, men Rolf hadde bare to perioder hvor han var såpass ustabil at jeg måtte stoppe vognen. Liker ikke når puls og metning faller samtidig.
Ellers har vi hatt en slapp dag hjemme med egentlig kun spising og soving på hele gjengen. Vi har ikke sett bæsj siden fredag, så Rolf begynner å bli rimelig desperat etter å få ut den bæsjen nå. Håper han klarer det i løpet av natten, så den ikke kommer overalt når vi er på farten i morgen [emoji13]
Jeg holder på å lage takkekort til Rolfs kontakter på sykehuset, så lite nye bilder tatt i dag...
Vis vedlegget 269787
Vis vedlegget 269788

Ah så kjekt! håper alt går bra hjemme1. August
Vis vedlegget 269090
Onsdag. Vekt 2630g. Opp 40g fra i går og 85g siste uken. Det går fremover, om enn litt sakte.
Første natten Rolf har vært sammen med oss hele natten. Han hadde noen perioder med plinging, men langt fra like mye som de to foregående nettene. Sov til og med flere timer i strekk, og krevde kun ett nattmåltid. Måtte det fortsette sånn [emoji7].
Vis vedlegget 269091
Vis vedlegget 269095
I dag skjedde altså det vi for tre måneder siden fryktet aldri skulle skje, dagen vi har drømt om, lengtet etter og sett frem til. 95 dager, 9 timer og 26 minutter etter Rolf kom til verden, trykket vi på heisknappen og forlot nyfødtavdelingen. Vi er HJEMME!!! [emoji173]️[emoji1189][emoji173]️
Vis vedlegget 269092
Rolf har fortsatt pustestopp, og faller mye i metning etter måltid og når han sover. For det meste ordner han opp selv, men noen ganger må vi ta i han for å få han til å trekke pusten. Vi fikk derfor innvilget et unntak, og reiste hjem utstyrt med et pulsoksimeter med alarm, så vi slipper å stirre på Rolf 24 timer i døgnet og analysere hudfargen manuelt. Han skal bruke det først og fremst på nattestid og når han sover på dagen i sånn ca en måned fremover, forutsett at pustestoppene forsvinner. Jeg er superlykkelig over å være hjemme, og tenker med skrekk på hvordan jeg hadde blitt om jeg måtte bli en måned til på sykehus.
Vis vedlegget 269093
Vis vedlegget 269094
Det var rart å putte Rolf i bilsetet i stedet for i boksen sin. Han druknet nesten nedi der. Kjentes litt som å stjele med seg et barn idet vi forlot avdelingen. Rolf har jo nesten rukket å bli en del av inventaret der. Tenker de jubler for å bli kvitt oss, men det gjør ingenting, for vi jubler mer!
Jeg er evig takknemlig for hjelpen vi har fått, og hadde virkelig ikke trodd vi skulle få med oss hjem en så fin Rolf, gitt det bittelille gjennomsiktige, skjøre, rosa lille utgangspunktet. Det er utrolig mye kompetanse og flotte folk i avdelingen. Likevel tror jeg uten tvil jeg kan si at de siste tre månedene har vært de værste i mitt liv så langt. Aldri før har jeg vært så redd, frustrert og sint som i disse ukene, og følt meg ganske alene i kaoset. Nå ser jeg frem til at vi gradvis skal bli en passe normal familie på fem...