Rolf

Dette er så fantastisk å lese - plinging til tross! Takk for at vi har fått følge dere [emoji173]️

Nydelig sterke og fine Rolf[emoji7] for en jobb dere har gjort og for noen tøffe uker. Fantastisk at det endelig belønnes med hjemreise :-) nå får vi satse på enda flere oppturer i ukene fremover [emoji1316][emoji1319]

Åhhh fine ❤️

Vet ikke hva annet jeg kan si enn; WOW!!! Dere er fantastiske!:Heartblue

Gratulerer så mye med hjemreise! Det må være en lettelse å endelig få ta han med hjem i kjente og kjære omgivelser [emoji173]️ Håper han roer seg på plingingen snart. Høres passe slitsomt ut [emoji85] Og så utrolig gøy å se bilde av han med gifteringen. Det setter ting i perspektiv [emoji33] For en flott og stor liten gutt dere har [emoji173]️[emoji173]️

GRATULERER så mye med hjemreisen sammen med Rolf, Krølle...! Jeg er rørt og stolt og sitter her med tårer i øynene når jeg tenker tilbake på reisen dere har hatt frem til nå. Sterke Rolf og tapre foreldre - dere er fantastiske alle sammen! Håper Rolf roer ned plingingen når han nå får være hjemme sammen med familien sin ❤ I dag skal jeg feire dere med is! Stor klem fra meg.

Gratulerer så mye med hjemreise! :) det må være utrolig godt etter alle disse dagene! :) kos dere masse med den vakre lille gutten:D

Så mye han har vokst [emoji7] Fine gutten!

Gratulerer så mye med hjemreisen[emoji2][emoji173]️ Så fantastisk å komme hjem. Utrolig å lese hvor godt dere takler å være hjemme med pling og plong[emoji85] Dere er sterke!!
Og lille Rolf[emoji170] Se så «stor» han har blitt[emoji7] Fantastisk gøy å lese[emoji847]

En ekte ringenes herre :Heartbigred

Jeg synes dere er utrolig tøffe!
Har de sagt noe om hvor lang tid det er forventet å ta til dere kan slappe av mtp alarmer og fall?
Har dere noen som kan avlaste dere om dere blir fullstendig utslitte nå som dere er hjemme?

En ekte ringenes herre :Heartbigred

Jeg synes dere er utrolig tøffe!
Har de sagt noe om hvor lang tid det er forventet å ta til dere kan slappe av mtp alarmer og fall?
Har dere noen som kan avlaste dere om dere blir fullstendig utslitte nå som dere er hjemme?

Forventer at alarmen kan fjernes om ca en måned, men det er vanskelig å spå når det har vart så lenge. Det vanlige er at det slutter i uke 34... det er jo en måned siden. Tror ikke vi blir helt utslitte. Vi kan sove på skift. Og dersom det blir helt Texas med antall pustestopp, får vi dra tilbake til sykehuset med han til det værste er over...

Forventer at alarmen kan fjernes om ca en måned, men det er vanskelig å spå når det har vart så lenge. Det vanlige er at det slutter i uke 34... det er jo en måned siden. Tror ikke vi blir helt utslitte. Vi kan sove på skift. Og dersom det blir helt Texas med antall pustestopp, får vi dra tilbake til sykehuset med han til det værste er over...

Jeg blir så imponert over styrken deres, og at dere er så trygge og rolige. Jeg blir stressa av om jeg har kledd på babyen riktig eller ikke, og jeg gråter av slitsomhet etter noen døgn med lite søvn. Rolf valgte virkelig riktige foreldre :Heartred

Jeg blir så imponert over styrken deres, og at dere er så trygge og rolige. Jeg blir stressa av om jeg har kledd på babyen riktig eller ikke, og jeg gråter av slitsomhet etter noen døgn med lite søvn. Rolf valgte virkelig riktige foreldre :Heartred

Etter tre mnd på NFI blir man herdet mot mye man ikke trodde var mulig å ha et avslappet forhold til... [emoji6]

3. August

Vis vedlegget 269483

Fredag. Etter en natt hvor jeg tror vi fikk litt søvn, ble det himla mye plinging i formiddag, og Rolf spiste sånn passe dårlig. Lurte et øyeblikk på om det likevel ikke var så lurt å ta han hjem tidlig. Men tenk, så viste det seg at han bare kjører reprise på første uken på nytt sted. Første uken på NFI holdt han jo på å stryke med av - bæsj. Og i ettermiddag kom det sur jernmelkstinkende sennepsbæsj i mengder ut av den lille kroppen. Etterpå har vi hatt en harmonisk liten sovegutt. Rekorden er 28 minutter uten pling [emoji6].

Ellers har Rolf hilst på oldemor i dag. Hun har ikke sett ham siden han var 1200g. Så da fikk vi høre hvor stor han var, til forskjell fra alle «så liten han er» vi hører ellers.

IMG_5806.jpg

På listen over «Rolf gjør ting for første gang» føyer vi til bade hjemme, samt hilse på onkel, tante og minste fetter på 11 mnd.

Last edited:
Back
Topp