Mamma til 3 gull
Gift med forumet
Hurra for bæsj! Ikke rart han blir att ut av å skulle få ut bæsjen. Det er en stor jobb for liten krabat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De blir som regel det.De regner med at når vektnedgangen snur om en ukes tid, så vil han gå opp ca 100g i uken. Da blir han et sted mellom 2 og 2,5 kg ved termin. Så litt mindre blir han nok enn de som får nyte livets glade dager i magen frem til termin [emoji1303]
Krølle du må sjekke trekningen [emoji7] gratulerer [emoji173]️
Han er jo bare vidunderlig, og dere er så fine sammen. Herlig å lese om og følge dere videre, lille kjempen og supermamma!
Gratulerer med premien i aprilkonkurransen, kjempefin premie jeg håper dere får god nytte av!
ikke sant.[emoji33][emoji33][emoji33][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hurra!!! Det var en hyggelig start på dagen!!! [emoji7][emoji7]
Hvis de sier samme termindato, men regner en dag kortere svangerskap rimer det
Men når man teller uker og dager så er det jo fra den dagen man ble gravid så jeg har jo vært gravid i 25+6 uker i dag, uansett om selve svangerskapet blir lengre eller kortere Men det gjelder vel for dem som vet datoen da, men jeg syns det er rart uansett
[emoji33][emoji33][emoji33][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hurra!!! Det var en hyggelig start på dagen!!! [emoji7][emoji7]
Ble så glad for p se at du hadde vunnet! [emoji170]