Rolf

Hurra for bæsj! Ikke rart han blir att ut av å skulle få ut bæsjen. Det er en stor jobb for liten krabat.

De regner med at når vektnedgangen snur om en ukes tid, så vil han gå opp ca 100g i uken. Da blir han et sted mellom 2 og 2,5 kg ved termin. Så litt mindre blir han nok enn de som får nyte livets glade dager i magen frem til termin [emoji1303]
De blir som regel det.
Det er usikkerhet om man skal tilstrebe samme vektoppgang som inni magen eller om det er negativt. man prøver fremdeles å bli enige om hva som er best.

Fine, fine prinsen.
håper dere får en god dag alle sammen!

Å hurra for bæsjen!!![emoji2][emoji322]

Håper dere får en fin dag med masse kos i dag også![emoji8][emoji173]️

Jeg har vært borte fra bv en stund, og hadde ikke fått med meg dette.

Herregud, så nydelig sønn du har Krølle[emoji173]️ Gratulerer så mye[emoji173]️ Han er helt herlig[emoji173]️

Krølle du må sjekke trekningen [emoji7] gratulerer [emoji173]️

Han er jo bare vidunderlig, og dere er så fine sammen. Herlig å lese om og følge dere videre, lille kjempen og supermamma!

Gratulerer med premien i aprilkonkurransen, kjempefin premie jeg håper dere får god nytte av!

Gratulerer med premien, Krølle[emoji173]️ Hurra for bæsj i bleien[emoji173]️ Tenker på dere[emoji173]️

Hurra for bæsj og premie :D

Han er jo bare vidunderlig, og dere er så fine sammen. Herlig å lese om og følge dere videre, lille kjempen og supermamma!

Gratulerer med premien i aprilkonkurransen, kjempefin premie jeg håper dere får god nytte av!

Det får vi helt sikkert! Rolf kommer til å passe inn i det leeeenge. Og det blir hans første helt egne babyting (utenom ny madrass til sengen). [emoji173]️

[emoji33][emoji33][emoji33][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Hurra!!! Det var en hyggelig start på dagen!!! [emoji7][emoji7]
ikke sant.
og perfekt for prinsen deres!

Hvis de sier samme termindato, men regner en dag kortere svangerskap rimer det

Men når man teller uker og dager så er det jo fra den dagen man ble gravid :) så jeg har jo vært gravid i 25+6 uker i dag, uansett om selve svangerskapet blir lengre eller kortere :p Men det gjelder vel for dem som vet datoen da, men jeg syns det er rart uansett ;)

Men når man teller uker og dager så er det jo fra den dagen man ble gravid :) så jeg har jo vært gravid i 25+6 uker i dag, uansett om selve svangerskapet blir lengre eller kortere :p Men det gjelder vel for dem som vet datoen da, men jeg syns det er rart uansett ;)

Jeg prøvde meg også på den argumentasjonen, men det var som å snakke til en vegg... [emoji13]

Jeg glemte forresten helt; hurra for Rolfebæsj! :hello2

Gratulerer så mye med nydelige Rolf fra November[emoji173]️ for en sterk tråd dette var, kom noen tårer når jeg leste gjennom. Masse masse lykke til videre[emoji173]️

Han er helt nydelig, gratulerer så mye:love017

Så kjekt å lese at Rolf ble mer stabil etter å ha fått bæsjet. Krysser fingre og tær for at det går i likeste laget fremover [emoji170]

Back
Topp