Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 255929
Og mens jeg likevel er i grinemodus. Dette kom levert til oss på nyfødtintensiv i dag! Med et nydelig skrevet kort hvor det står at teppet er strikket den natten Rolf ble født. Og klærne er nydelig sydd i bittelille størrelse... Med hilsen fra en anonym skravler. [emoji173]️[emoji173]️
Til og med min mann måtte felle en tåre da... Vi er utrolig takknemlig for alle gode tanker og ord vi har fått de siste dagene, og nå dette! Dere er bevis på at verden er god!! [emoji173]️[emoji7]
Sa de noe om hva de forventet han skulle veie ved fødsel ift alder? Nysgjerrig på hva hun i magen egentlig veier nå. Blir helt satt ut at det er sånn hun ser ut..
[emoji173]️ Fine fine Rolf og mammaen hans
Blir helt forvirret av dette.. Jeg er plutselig en dag lenger på vei i forhold til vekstestimeringssystemet på sykehuset, men har jo allerede termin ut ifra 40+2 uker fra IVF klinikken. Da må jo sykehuset ha 40+1 liggende i systemet. Hadde skjønt det om jeg var en dag kortere på vei og de gikk ut ifra 40+3 som jeg også blir regnet som av og til.Hehehe... ler meg ihjel. På barneklinikken er svangerskapet bare 282 dager. Så der er Rolf født i uke 26+0. Gratisdagen min konfiskert - igjen [emoji12][emoji23]. Ikke at det spiller noen rolle. Født er født...
Blir helt forvirret av dette.. Jeg er plutselig en dag lenger på vei i forhold til vekstestimeringssystemet på sykehuset, men har jo allerede termin ut ifra 40+2 uker fra IVF klinikken. Da må jo sykehuset ha 40+1 liggende i systemet. Hadde skjønt det om jeg var en dag kortere på vei og de gikk ut ifra 40+3 som jeg også blir regnet som av og til.
Terminen min er jo satt ut ifra når eggene ble befruktet (uke 2+0 - en onsdag for min del), da er det umulig at jeg kan være 24+1 onsdagen jeg var på kontroll f.eks. Og de gidder ikke høre
Blir helt forvirret av dette.. Jeg er plutselig en dag lenger på vei i forhold til vekstestimeringssystemet på sykehuset, men har jo allerede termin ut ifra 40+2 uker fra IVF klinikken. Da må jo sykehuset ha 40+1 liggende i systemet. Hadde skjønt det om jeg var en dag kortere på vei og de gikk ut ifra 40+3 som jeg også blir regnet som av og til.
Terminen min er jo satt ut ifra når eggene ble befruktet (uke 2+0 - en onsdag for min del), da er det umulig at jeg kan være 24+1 onsdagen jeg var på kontroll f.eks. Og de gidder ikke høre
Hvis de sier samme termindato, men regner en dag kortere svangerskap rimer detJeg skjønner heller ikke at man plutselig er en dag lengre på vei, fordi sykehuset mener at svangerskapet har en dag mindre.... det gir jo ikke mening i det hele tatt. Man er jo like langt på vei uansett..?! merkelig!
Datasystemet som brukes til registrering av alt regner 40+2.Hehehe... ler meg ihjel. På barneklinikken er svangerskapet bare 282 dager. Så der er Rolf født i uke 26+0. Gratisdagen min konfiskert - igjen [emoji12][emoji23]. Ikke at det spiller noen rolle. Født er født...
Jeg skjønner heller ikke at man plutselig er en dag lengre på vei, fordi sykehuset mener at svangerskapet har en dag mindre.... det gir jo ikke mening i det hele tatt. Man er jo like langt på vei uansett..?! merkelig!