Rolf

Så godt å lese at han ble mer stabil etter basjing :) Håper denne natten var bedre enn forrige :Heartblue
Så utrolig fint å se kosebilde av dere, heia Rolf og den flotte mamma’n hans :Heartred

Han kan jo virkelig kommunisere litt denne gutten og gi klar tale for hva han liker og ikke. Jeg blir helt rørt jeg, det er ganske utrolig. Ta på meg, hold meg, men ikke stryk meg. Jeg kjenner meg litt igjen, jeg slapper best av når jeg bare blir holdt rundt og ikke «dullet» med utover det.

Ååååh, dårlig fortsettelse på en bra formiddag.... [emoji33] Rolf er ustabil. [emoji22]Må skynde meg bort til han. Venter og venter på transport... rett før jeg kryper bort selv! Kryss fingrene for oss!!!

Krysser fingrene og tenker på dere <3 Håper det er noe ufarlig som en ny bæsj som er på vei <3

Klem fra meg som venter en liten i juli <3

Det må gå bra! Sender tanker og vibber og krysser alt!

Åå håper det går bra [emoji170][emoji170][emoji170][emoji170]

Håper det går bra! Det er virkelig en prøvelse for de som får et veldig tidig født barn.

Kjenner tårene presser på med slike oppdateringer.. krysser alt jeg har for dere!:Heartred

Krysse alt som krysses kan!!

Håper prinsen har det bedre nå. Og at mamma- og pappahjertet har det ørlite grann bedre

Krysser fingrene for dere [emoji170][emoji170][emoji170] med en saftig klump i halsen å tårer i øynene [emoji170]

❤️❤️❤️

Krysser fingrene for Rolf [emoji170][emoji170]

Back
Topp