[emoji23][emoji23][emoji23] Jeg ser det for meg! Alt man skal gjennom som gravid [emoji85].
Det er ikke småtterier nei. Skulle likt å se menn tråkke seg gjennom de samme utfordringene i 9 måneder ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji23][emoji23][emoji23] Jeg ser det for meg! Alt man skal gjennom som gravid [emoji85].
Det er egentlig veldig sjeldent at mannen min sier eller gjør noe som irriterer meg, men i forrige uke klarte han det. Jeg våknet av en intens leggkrampe og han var også våken og fikk det med seg. Jeg var raskt igang med å få foten inn i en fornuftig, nøytral stilling, og prøvde få krampa til å gi seg. Han sa noe i stilen av «prøv heller å bare møte smerten med ro og øv på å tåle den.» Da fikk han høre at slike kommentarer er forbudt når riene kommer. Han aksepterte det.Det er ikke småtterier nei. Skulle likt å se menn tråkke seg gjennom de samme utfordringene i 9 måneder ...
Det er egentlig veldig sjeldent at mannen min sier eller gjør noe som irriterer meg, men i forrige uke klarte han det. Jeg våknet av en intens leggkrampe og han var også våken og fikk det med seg. Jeg var raskt igang med å få foten inn i en fornuftig, nøytral stilling, og prøvde få krampa til å gi seg. Han sa noe i stilen av «prøv heller å bare møte smerten med ro og øv på å tåle den.» Da fikk han høre at slike kommentarer er forbudt når riene kommer. Han aksepterte det.
Gubben prøvde seg på noe lignende under forrige fødsel. Han lærte fort at det er bedre å holde helt kjeft.Det er egentlig veldig sjeldent at mannen min sier eller gjør noe som irriterer meg, men i forrige uke klarte han det. Jeg våknet av en intens leggkrampe og han var også våken og fikk det med seg. Jeg var raskt igang med å få foten inn i en fornuftig, nøytral stilling, og prøvde få krampa til å gi seg. Han sa noe i stilen av «prøv heller å bare møte smerten med ro og øv på å tåle den.» Da fikk han høre at slike kommentarer er forbudt når riene kommer. Han aksepterte det.
Det er egentlig veldig sjeldent at mannen min sier eller gjør noe som irriterer meg, men i forrige uke klarte han det. Jeg våknet av en intens leggkrampe og han var også våken og fikk det med seg. Jeg var raskt igang med å få foten inn i en fornuftig, nøytral stilling, og prøvde få krampa til å gi seg. Han sa noe i stilen av «prøv heller å bare møte smerten med ro og øv på å tåle den.» Da fikk han høre at slike kommentarer er forbudt når riene kommer. Han aksepterte det.
Jeg hadde klikka [emoji54]
Gubben prøvde seg på noe lignende under forrige fødsel. Han lærte fort at det er bedre å holde helt kjeft.
Å Gud, jeg hadde fått mord på hjernen.
Det hadde på en måte vært greit nok om det var en smerte man måtte lide seg gjennom, men leggkramper kan man jo faktisk gjøre noe med. Ingen grunn til å lide mer enn nødvendig.
"Han aksepterte det." Jeg dør! Ser bare for meg DEN skyllebøtten, og at han fikk en liten forsmak på hvordan det blir å være tilstede under fødsel.Det er egentlig veldig sjeldent at mannen min sier eller gjør noe som irriterer meg, men i forrige uke klarte han det. Jeg våknet av en intens leggkrampe og han var også våken og fikk det med seg. Jeg var raskt igang med å få foten inn i en fornuftig, nøytral stilling, og prøvde få krampa til å gi seg. Han sa noe i stilen av «prøv heller å bare møte smerten med ro og øv på å tåle den.» Da fikk han høre at slike kommentarer er forbudt når riene kommer. Han aksepterte det.
Hehe. Jeg har aldri gitt noen en skyllebøtte i hele mitt liv. Jeg sa ganske rolig omtrent dette "Sånne kommentarer hjelper ikke, og de er forbudt å komme med når jeg får rier. Når smertene er så intense at jeg ikke lenger klarer å la være å spenne imot, så er det bare irriterende å få høre at jeg skal slappe av og møte smerten. Din jobb blir å gi meg sjokolade og drikke i pausene mellom riene. Jeg kjenner selv når jeg er i stand til å slappe av""Han aksepterte det." Jeg dør! Ser bare for meg DEN skyllebøtten, og at han fikk en liten forsmak på hvordan det blir å være tilstede under fødsel.
Hehe. Jeg har aldri gitt noen en skyllebøtte i hele mitt liv. Jeg sa ganske rolig omtrent dette "Sånne kommentarer hjelper ikke, og de er forbudt å komme med når jeg får rier. Når smertene er så intense at jeg ikke lenger klarer å la være å spenne imot, så er det bare irriterende å få høre at jeg skal slappe av og møte smerten. Din jobb blir å gi meg sjokolade og drikke i pausene mellom riene. Jeg kjenner selv når jeg er i stand til å slappe av"
Poeng. 9-åringen min er den eneste i familien som mister besinnelsen og blir høylytt. Tror han ville følt det som en befrielse om vi andre også hadde reagert mer spontant og emosjonelt på ting. Det er jo ikke til å nekte for at de av oss som tenker seg om en halv gang før vi sier noe har en fordel i diskusjoner. Lillebror får fort overtaket rent verbalt.Haha. Vel, ingen har sagt at rolig kjeft er mindre skremmende enn en skyllebøtte [emoji6]
Bra han skjønte budskapet uansett [emoji4] Jeg skal også ha med meg en sjokolade-vann-kald klut til panna-henter på føden.
Nei, nå er plutselig Rolf-tråden kuppet også. Jeg må virkelig begynne å få med meg hvor jeg skriver snart. Sporet av i Leah-tråden også i stad. Sorry krølle...