Rolf

Det vil jeg si var et kontrastfylt døgn ja, Guri land. Og «alt» for ei stakkars buse der en liten stund. Ikke rart dere blir lettere vippet av pinnen når det viser seg å være ganske små ting som kan være veldig utslagsgivende. Men heldigvis gikk det bra! Og kosestund med spa høres veldig kjekt ut, ikke minst fint at det hele gikk i den rekkefølgen, slik at dagen kunne avsluttes på en god måte!

Klem

For en dag! Og alt dere og lille Rolf må igjennom! Utrolig godt og velfortjent med en roligere slutt på dagen! ❤️

Mye rart den lille kroppen går gjennom, men Rolf er virkelig lagd av stål. En skikkelig tøffing og fighter:Heartblue
Også så nydelig som han er :love7:love7
(Meget tøffe foreldre også:Heartred)

Stor klem [emoji170]

Jeg har lest alt du har skrevet, og fått frysninger av alt dere må gjennom:Heartred for en sterk liten gutt, og for noen sterke foreldre! Jeg forstår ikke hvordan du klarer å sette deg ned og skrive så bra som du gjør, men det settes ufattelig stor pris på av alle som leser :Heartred jeg ønsker dere alt vel, og håper lille gutten (som forøvrig man kan se har vokst) holder seg stabil fremover :Heartred nydelige Rolf!

For noen påkjenninger for dere som foreldre! Kan bare forestille meg hvor vanskelig og hjerteskjærende det må være [emoji17] Godt dagen fikk en fin avslutning!

Når Rolf har kommet vel hjem og alt har roet seg synes jeg du skal samle alt du har skrevet i en bok. Kan tenke meg at det må være en fantastisk ressurs for andre som får premature barn! Og andre foreldre også for den saks skyld. Du skriver så godt, med en slik enorm varme og humor midt oppi alt det vanskelige, det er bare utrolig imponerende!

Han er så skjønn! Håper på fortsatt positiv utvikling!

For noen påkjenninger for dere som foreldre! Kan bare forestille meg hvor vanskelig og hjerteskjærende det må være [emoji17] Godt dagen fikk en fin avslutning!

Når Rolf har kommet vel hjem og alt har roet seg synes jeg du skal samle alt du har skrevet i en bok. Kan tenke meg at det må være en fantastisk ressurs for andre som får premature barn! Og andre foreldre også for den saks skyld. Du skriver så godt, med en slik enorm varme og humor midt oppi alt det vanskelige, det er bare utrolig imponerende!
Jeg må bare signere denne. Alt hun sa!

Artig tanke. Det jeg skriver her er hentet fra en dagbok/fotobok jeg lager om Rolf, for å ha som minne selv. Kanskje jeg må bestille et ekstra eksemplar og legge igjen på NFI [emoji6].

Håper dere får en fin dag idag

For en dag! Glad for at den slutta bedre enn den starta! :) Se på de øyenbryna daa ❤️

Liten buse ja.. Det er skummelt hvor raskt ting kan endre seg. Samme skjedde her med Leah, heldigvis ordnet det seg raskt. Men skjedde så klart da jeg var alene med henne og det var kaos på avdelingen..

Jeg skriver også daglig i en liten dagbok, skal etterhvert få printet ut litt bilder som passer til datoene og på den måten få en oversikt over disse ukene. Skriver i personlig du-form til Leah, så tenker hun skal få den boken når hun blir stor :)

Helt enig! [emoji119]

Får helt tårer i øynene av å lese om hva lille Rolf og dere må gjennom. For en påkjenning for alle sammen! Godt at alt gikk bra! Tror jeg ville ha vært livredd for studenter etter å ha opplevd noe slikt. Skjønner jo at de må øve, men til hvilken pris, da... Sender mange klemmer, dere er så tøffe og flinke!

Milde måne for en dag :eek:
Håper dere klarer å slappe av og at det blir roligere fremover.
Jeg er jo ikke medisinsk personell, men synes det var rart at oksygen skulle droppe så langt ned før noen reagerte..
Du har en sterk liten mann der :Heartblue:Heartblue

Enig!!

Back
Topp