Vis vedlegget 257861
Sånn ser Rolf ut når han slutter å puste... ikke akkurat sånn farge og utseende man vil ha på babyen sin. Første gang jeg har klart å holde meg såpass rolig at jeg har klart å ta bilde... Etter hvert som han stimuleres og får masse oksygen og innblåsinger, blir han mer sånn her:
Vis vedlegget 257865
Det er dag 15. Egentlig lite nytt å berette. Fortsatt duopap. Fortsatt høydose koffein. 6,5 ml morsmelk i timen som han fordøyer godt. Litt oppblåst i magen, men bæsjer godt. Tempen i kuvøsen er skrudd ned til 31,4 grader. Fortsatt noen grader unna at Rolf får komme ut i åpen vannseng. Ingen tegn til RS-virus. [emoji1303] Fortsatt ingen blodtransfusjon.
Jeg har vært kenguru 2,5 time på formiddagen. Måtte avbryte da han ble ustabil. En hel halvtime med seriepustestopp. Heldigvis skjerpet han seg til slutt. Kenguru med pappaen 3,5 time på ettermiddag/kveld. Ganske stabil. Alt i alt en ok dag på vei mot bedre tider...
Det mest positive i dag, var at farmor fikk hilse på Rolf. Et følelsesladet øyeblikk... [emoji173]️
Og så fikk jeg fanget Rolf sine spinkle sinte protestskrik på video for første gang! [emoji170][emoji170]
Tror store deler av forumet følger dere, heier på dere, og sender mange gode tanker iløpet av en dag. For en herlig gutt
Stor klem til alle dere