Rolf

Åh ap godt at det går fremover med dere ❤️ Fine fine Rolf er en liten fighter sammen med mellombror, så dette skal gå fint :)

Slike godværsskyer må det komme mange flere av [emoji173]️ Alt godt ønskes dere alle videre!

Se den lille rynkete fine saken, nesten som en sånn sharpei, hvor huden er litt for stor. Åh, det er jo bare helt nydelig! :love7 Og den bleia ja! Hoho. Men det er jo fantastisk at magen fungerer så godt og at han nå bare skal få din næring; jeg antar også at det ikke er like dramatisk hver gang han gjør nummer to lenger? Foruten mengden da ...:p

Er så glad for at dere har fått enda en fin dag. Måtte det bli mange, i stort flertall, av dem fremover!​

Så godt det så ut! Bra jobbet med å komme deg tilbake til senga med ham :)

Å fjerne svk og kunne droppe rutine ab er så deilig! Og det gikk jo egentlig veldig kjapt også, han er sterk! Lungene er jo helt utrolig!

Se den lille rynkete fine saken, nesten som en sånn sharpei, hvor huden er litt for stor. Åh, det er jo bare helt nydelig! :love7 Og den bleia ja! Hoho. Men det er jo fantastisk at magen fungerer så godt og at han nå bare skal få din næring; jeg antar også at det ikke er like dramatisk hver gang han gjør nummer to lenger? Foruten mengden da ...:p

Er så glad for at dere har fått enda en fin dag. Måtte det bli mange, i stort flertall, av dem fremover!​

Det er ikke fullt så dramatisk som det har vært, men det vises fortsatt godt på oksygenmetning og puls hva han driver med [emoji13].

Så godt det så ut! Bra jobbet med å komme deg tilbake til senga med ham :)

Å fjerne svk og kunne droppe rutine ab er så deilig! Og det gikk jo egentlig veldig kjapt også, han er sterk! Lungene er jo helt utrolig!

Til bare å ha fått et par timers effekt av lungemodning, er det veldig bra lungefunksjon. Vi er fortsatt på tå hev med tanke på at det kan være midlertidig da...

Jeg lager like så godt en liten Rolf-tråd her inne, hvis dere ikke har noe imot det. Så kan jeg illustrere hvordan de små inni magen ser ut til samme tid - på utsiden av magen. Hvis det blir for mye mas, kan jeg flytte den over i dagbokavdelingen...

Vis vedlegget 255747
Tusen takk for at du deler fra hverdagen din med lille Rolf[emoji173] Det tror jeg vi alle setter stor pris på!

Til bare å ha fått et par timers effekt av lungemodning, er det veldig bra lungefunksjon. Vi er fortsatt på tå hev med tanke på at det kan være midlertidig da...

Jo, men det sier noe om potensialet i lungene da.

Fikk ikke du steroider helgen før han kom og? Eller ble det bare diskutert?

Jo, men det sier noe om potensialet i lungene da.

Fikk ikke du steroider helgen før han kom og? Eller ble det bare diskutert?

Fikk én dose 10 dager før han ble født, da hormonkrøllet virkelig tok av. Kanskje det er den som har reddet han... [emoji1303]

Fikk én dose 10 dager før han ble født, da hormonkrøllet virkelig tok av. Kanskje det er den som har reddet han... [emoji1303]

Jeg har iallefall sett i amerikanske grupper (hvor de er ganske aggressive på å sette steroider på 24+0) at mange har gode lunger selv om de ikke rekker ny dose et par uker etter.

Uansett årsak er det utrolig godt at lungene er så gode nå. Så får morgendagen bringe det den gjør!

Det er ikke fullt så dramatisk som det har vært, men det vises fortsatt godt på oksygenmetning og puls hva han driver med [emoji13].

Forestiller meg akkingen og knirkingen hans. Sikkert helt nydelig det også, sett bort fra fall i metning etc.

Nydelig lesing og superfine bilder :happy:

❤️ Hvordan går det med mellombror og størstebror Krølle...? Like sjokkerte som dere over det nye familiemedlemmet?

Ser jeg har gått glipp av masse her! Gratulerer så mye med Rolf og jeg håper at det går oppover hele veien! [emoji173]️[emoji173]️ Ønsker dere all lykke! [emoji173]️

[emoji173]️ Hvordan går det med mellombror og størstebror Krølle...? Like sjokkerte som dere over det nye familiemedlemmet?

De er stolte og gleder seg til å møte han. Må foreløpig vente, da avdelingen er stengt for barn under skolealder.

Back
Topp