Rolf

Tenker på dere [emoji173]

Tenker masse på dere og har fortsatt troa på at Rolf har masse å gi, det bare tar litt tid! [emoji173]️

Tenker på dere, og kjenner jeg skammer meg over at jeg i dag var drittlei av å gå gravid... Dette setter virkelig ting i perspektiv! Masse lykke til ❤

Kjære dere, kjempeklem!

Jeg forstår godt at dere blir oppgitte over at det skrives at han er sliten og ustabil, uten at det kommuniseres. Det ville jeg tatt opp med dem. Dere har jo også lov til å se alt som skrives i permen hans fortløpende, så det er fullt mulig for foreldre å være veldig aktive i diskusjonene.

Har de diskutert å la ham hvile seg på respirator en stund?

Håper du får god hjelp av psykologen til å komme deg inn på Rolf sitt rom igjen. Ingen steder er jo for ham så trygge som mammas bryst.

God klem!

Tenker på dere[emoji173]️ Håper natten har vært stabil[emoji173]️ Stor klem[emoji173]️

Håper natten har vært overraskende fin, han er jo vår lille maskot og fighter ❤️

Håper det går bra med lille Rolf, å at han har fått en god natt [emoji170] tenker masse på dere [emoji173]️

Faktisk puster de ofte bedre med morkakesvikt enn uten så sent, legene på Haukeland ville ikke gi meg lungemodning når jeg passerte 33+0 (jentene er tatt 33+4), fordi veksthemmede ofte har fremskyndet lungemodningen i magen for å forberede seg under tøffe kår. Det stemte bra for oss, mini på 750g pustet helt fint selv.

Hvordan går det med Rolf idag?
Fikk du tvillinger med stor vektforskjell?

Varmeste tanker til dere Krølle![emoji173]️ håper natten har vært fin og at alt er bra med lille Rolf[emoji173]️ han er så utrolig søt[emoji177] lille fighteren!!

Håper det blir enklere for deg å være hos Rolf igjen snart. Skjønner det er skummelt og vanskelig. Godt pappaen kan være hos ham. Du vet selvfølgelig alt om hvor godt han har av hudkontakt. *styrkeklem*

Våknet nå, og skulle sjekke Rolf-tråden.. Begynte brått å grine da jeg så alle som har spurt etter han allerede i dag! For en skjønn gjeng altså! ❤️ Griner forresten for hver gang det kommer en oppdatering om Rolf også. Skjønne lille babyen som kjemper så tappert❤️❤️❤️
Krølle; at du bryter sammen innimellom (evt hele tiden), er ikke rart i det hele tatt. Jeg tror ikke noen hadde klart en sånn situasjon "bedre" enn det. Når jeg tenker meg om er det sikkert viktig å grine, for å slippe ut litt av det følelsesmessige "trykket" som bygger seg opp i deg. Men veldig bra at du får snakket med psykolog! Sender mange gode tanker nedover til dere i dag, sammen med en GIGA klem ❤️

Håper at natta har vært fin, og at dagen også blir bra. :Heartblue

Back
Topp