Rolf har ikke trengt medisiner for å holde oppe blodtrykket siden i natt. [emoji7] Han puster stort sett fint på cpap, men tar seg av og til en liten pustepause, så pulsen faller. Men hvis man pirker litt på han, henter han seg inn igjen med en gang. Hvis han holder seg stabil gjennom dagen/natten nå, kan han bli kvitt arteriekranen sin. Da blir det straks litt færre ledninger å holde styr på. Visittlegen i dag, sa at Rolf ser ut som et sterkt barn, til å være så liten. Jeg suger til meg ordene og jubler litt inni meg [emoji173]️[emoji173]️.
Dagens høydepunkt var at jeg fikk ha nydlingen tre timer på brystet. Det var helt magisk. Tårene trillet, og vips, så sprutet melken også. Har fått levert min første ml med råmelk [emoji7]. Hele den lille kroppen får plass under min håndflate. Helt utrolig at det går an å overleve når man er så liten. Det neste magiske var at Rolf roet seg veldig mens han lå oppå meg, og oksygenbehovet sank dramatisk.
Jeg fikk også høre den bittelille spede stemmen hans for første gang. Høres ut som en blanding mellom kaffekanne hvor korken ikke er skikkelig skrudd til, og en liten kattunge...