Rolf

Herlig med en Rolf tråd, fint å samle oppdateringer på ett sted for oss som så gjerne vil høre hvordan det går med dere.
Er så fantastisk å høre at han virker sterk og at melken kom. <3
 
Nydelige lille Rolf! :Heartblue
Tårene pipler frem her, man blir jo rent forelsket i den lille søtnosen!
Så godt å høre at alt går bra :Heartblue
 
Så nydelig han er [emoji170] Liten, men så sterk på samme tid [emoji7]
 
Jeg lager like så godt en liten Rolf-tråd her inne, hvis dere ikke har noe imot det. Så kan jeg illustrere hvordan de små inni magen ser ut til samme tid - på utsiden av magen. Hvis det blir for mye mas, kan jeg flytte den over i dagbokavdelingen...

Vis vedlegget 255747

Så skjønn og så bitteliten! (Er inne på den andre tråden din og titter om du har oppdatert mange ganger om dagen). Hvor stor er han omtrent, hvis du vet lengde, eller kan sammenlikne størrelsen hans med noe?

Ser etter posting at det er bilde av han sammen med hånden din litt senere i tråden. Så utrolig liten han er, men likevel nesten helt ferdig! Nå må han bare vokse seg stor!
 
Rolf har ikke trengt medisiner for å holde oppe blodtrykket siden i natt. [emoji7] Han puster stort sett fint på cpap, men tar seg av og til en liten pustepause, så pulsen faller. Men hvis man pirker litt på han, henter han seg inn igjen med en gang. Hvis han holder seg stabil gjennom dagen/natten nå, kan han bli kvitt arteriekranen sin. Da blir det straks litt færre ledninger å holde styr på. Visittlegen i dag, sa at Rolf ser ut som et sterkt barn, til å være så liten. Jeg suger til meg ordene og jubler litt inni meg [emoji173]️[emoji173]️.

Dagens høydepunkt var at jeg fikk ha nydlingen tre timer på brystet. Det var helt magisk. Tårene trillet, og vips, så sprutet melken også. Har fått levert min første ml med råmelk [emoji7]. Hele den lille kroppen får plass under min håndflate. Helt utrolig at det går an å overleve når man er så liten. Det neste magiske var at Rolf roet seg veldig mens han lå oppå meg, og oksygenbehovet sank dramatisk.

Jeg fikk også høre den bittelille spede stemmen hans for første gang. Høres ut som en blanding mellom kaffekanne hvor korken ikke er skikkelig skrudd til, og en liten kattunge...

Må bare gråte litt av å lese dette! Så fantastisk at han åpenbart har det bedre på brystet og at han sterk nok til å tåle det. Du også er så tøff og sterk oppi dette! Jeg er utrolig imponert over deg! Sender mange styrkeklemmer!
 
Herlighet så rørt jeg blir! Nydelig og sterk sønn dere har fått:Heartblue
 
For en vakker liten fyr ❤️
 
Så skjønn og så bitteliten! (Er inne på den andre tråden din og titter om du har oppdatert mange ganger om dagen). Hvor stor er han omtrent, hvis du vet lengde, eller kan sammenlikne størrelsen hans med noe?

Ser etter posting at det er bilde av han sammen med hånden din litt senere i tråden. Så utrolig liten han er, men likevel nesten helt ferdig! Nå må han bare vokse seg stor!

Han var 31 cm lang fikk jeg med meg. Det er et A4-ark på høykant det.
 
Vakringen!

Håper han seiler gjennom oppholdet uten plunder!
 
Gratulerer med gutten! Han er nydelig! Lykke til i tida framover! Vi heier på dere - bra med en Rolf-tråd her!
 
En Rolf tråd bør det være her i august 2018! Synes det er helt utrolig at han er så sterk.:hello2 Må innrømme at jeg blir relativt babysyk av å se Rolf! Kjenner mammahjertet banker så hardt etter å snart få møte lillemann, selv om jeg vet det er best han blir en god stund til;) legg gjerne ut masse bilder og kos deg med hvert minutt du har med han.
 
Så fint med Rolf-tråd og så bra melka har kommet♥️
 
Sniker fra oktober..

For en nydelig og sterk liten gutt dere har fått [emoji170]
 
Gratulerer så mye med minste lille søteste Rolf <3 Krysser alt jeg har for at veien videre for han går knirkefritt :)
 
En Rolf-tråd var akkurat det vi trengte her inne! [emoji170]
Kunne tenkt meg livevideo 24/7 også av den lille skjønne skapningen, blir jo ikke lei av å se på ham [emoji170][emoji170] Er så godt å høre at det går så bra, vi heier alle på dere [emoji7]
Dette er absolutt ikke mas, er jo innom en gang i timen uansett for å lete i alle trådene etter oppdateringer [emoji56][emoji173]️
 
Sniker fra prøver-avdelingen, så fin en liten Rolf :Heartred
Helt utrolig å se hvor ferdig og samtidig uferdig han er.
Håper dere har en fin kveld :Heartred
 
Back
Topp