Rolf

Så fin han er ❤️ Tenk at han er så ferdiglagd allerede! Så fint at du fikk ha han på brystet i dag for første gang, det er litt av en følelse :) Er innom og ser etter Rolf-oppdateringer hele tiden! :D
 
Heia lille sterke Rolf [emoji170] Blir jo helt forelska i den lille karen din, rart å tenke på at min gutt bare er uken eldre. Lykke til videre - kommer nok til å snike en del fra juli [emoji6]
 
Tusen takk for at du deler og for at du holder oss oppdatert [emoji170] Så deilig å se at han er såpass sterk. Sender likevel enda flere styrketanker i deres retning sånn at utviklingen fortsetter like bra!
 
Ååå så nydelig han er, helt skjønn[emoji24][emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Fantastisk med en egen tråd, det fortjener den vakre sterke lille karen[emoji7][emoji173]️
 
Vi blir ikke lei av oppdateringer om Rolf. [emoji173] Takk for at du deler, og fantastisk at det går så bra med han som det kan gå i denne situasjonen. [emoji4]
 
Søde søde lille Rolf:) Takk for at du deler og håper du får snakke med noen du og :)
Hva sier guttene da:) Har de sneket litt:)?
Koselige bilder og kjekk lesing:)
Stor klem!
 
Dette er ca tiende gang jeg sjekker tråden i dag. Rolf <3 Tenker på deg og dere!
 
Fine fine Rolf ❤️
 
Åh, det var lengre enn jeg forestilte meg! :)

Som alle småttiser, ligger han stort sett med beina krøllet oppunder seg, så han ser mye kortere ut. Mer som den korte enden av et A4-ark. Når han ble flyttet fra kuvøsen og over til meg, tok bare en av sykepleierne ene hånden sin under han, og da støttet hun hele ungen...
 
Søde søde lille Rolf:) Takk for at du deler og håper du får snakke med noen du og :)
Hva sier guttene da:) Har de sneket litt:)?
Koselige bilder og kjekk lesing:)
Stor klem!

Storebrødrene er stolte. De har ikke fått møte lillebror ennå. Avdelingen er stengt for barn under skolealder pga influensasesongen. Vi vil ikke ekskludere den nybakte minste storebror, derfor lar vi begge vente, forhåpentligvis kun et par dager til. Men de har fått se masse bilder og videoer da.
 
Gratulerer[emoji170] Sniker fra Juni/Juli. Utrolig hvor utviklet (men allikevel ikke) de er så tidlig. Kjempe spennende å få følge med, masse lykke til! Virker som han er en liten kriger[emoji1317] [emoji172]
 
Gratulerer så mye med den skjønne lille gutten, Krølle! ❤️ Tårene trillet når jeg leste at han var kommet til allerede, mest gledestårer fordi det går såpass bra som det gjør med han ❤️❤️❤️ Mas blir det så absolutt ikke med en egen tråd, jeg har lett etter en, og nå fant jeg den endelig! Gleder meg til å følge med dere videre framover. Masse lykkeønskinger fra meg ❤️
 
Rolf og du fortjener egen tråd! Heier på dere! Er så glad for at det går så bra :) Spennende og fint med oppdateringer :D
 
Som alle småttiser, ligger han stort sett med beina krøllet oppunder seg, så han ser mye kortere ut. Mer som den korte enden av et A4-ark. Når han ble flyttet fra kuvøsen og over til meg, tok bare en av sykepleierne ene hånden sin under han, og da støttet hun hele ungen...

Åh, så liten! Godt å se at alt går så bra, etter forholdene, likevel!
 
Så godt å se tråden om Rolf. Sniker fra juli, med termin. 31. Så har sneket inne på august en stund. Tårene triller når jeg leser tråden og håper at det går bra med Rolf og resten av familien. Så koselig navn med oppkalling:)
 
Så bra å se at det går bra med Rolf :Heartred Gratulerer og masse lykke til fremover.
 
Jeg lager like så godt en liten Rolf-tråd her inne, hvis dere ikke har noe imot det. Så kan jeg illustrere hvordan de små inni magen ser ut til samme tid - på utsiden av magen. Hvis det blir for mye mas, kan jeg flytte den over i dagbokavdelingen...

Vis vedlegget 255747
Gratulerer så mye med utrolig nydelig gutt. Rolf er bare nydelig, han er liten men han ser veldig tøff og sterk ut❤. Han kommer til å klare seg veldig fint. Nyd og kos dere sammen, krysser alle finger og tær for dere.

Tenk at jeg har 3 lignende i magen☺. Og nå får jeg enda mer lyst å møte dem, men har bedre å være litt til der inne❤
 
For en nydelig liten Rolf :Heartred Ønsker dere masse lykke til! Gleder meg til å følge dere! Gratulerer så mye med lille venn:Heartblue
 
Følger med på Rolf fra September[emoji173]️[emoji173]️
 
Back
Topp