Rolf

krølle...

Forumet er livet
August 2018
Utmarsj 2024
Jeg lager like så godt en liten Rolf-tråd her inne, hvis dere ikke har noe imot det. Så kan jeg illustrere hvordan de små inni magen ser ut til samme tid - på utsiden av magen. Hvis det blir for mye mas, kan jeg flytte den over i dagbokavdelingen...

IMG_3998.jpeg
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Følger med på lille Rolf fra juni jeg. [emoji173]

Lille fugleungen, så vakker. [emoji173]
 
Mas er det ikke. Blir bare lettere å følge med deg og han og familien din uten å se i mange tråder. Og håper og krysser fingrer og tær for at alt går bra med dere [emoji173]️ han er en sterk liten kar han Rolf [emoji7]
 
Rolf har ikke trengt medisiner for å holde oppe blodtrykket siden i natt. [emoji7] Han puster stort sett fint på cpap, men tar seg av og til en liten pustepause, så pulsen faller. Men hvis man pirker litt på han, henter han seg inn igjen med en gang. Hvis han holder seg stabil gjennom dagen/natten nå, kan han bli kvitt arteriekranen sin. Da blir det straks litt færre ledninger å holde styr på. Visittlegen i dag, sa at Rolf ser ut som et sterkt barn, til å være så liten. Jeg suger til meg ordene og jubler litt inni meg [emoji173]️[emoji173]️.

Dagens høydepunkt var at jeg fikk ha nydlingen tre timer på brystet. Det var helt magisk. Tårene trillet, og vips, så sprutet melken også. Har fått levert min første ml med råmelk [emoji7]. Hele den lille kroppen får plass under min håndflate. Helt utrolig at det går an å overleve når man er så liten. Det neste magiske var at Rolf roet seg veldig mens han lå oppå meg, og oksygenbehovet sank dramatisk.

Jeg fikk også høre den bittelille spede stemmen hans for første gang. Høres ut som en blanding mellom kaffekanne hvor korken ikke er skikkelig skrudd til, og en liten kattunge...
 
Fineste, lille Rolf [emoji170] Han ser vitterlig ut til å være et sterkt barn [emoji173]️ Takk for at du oppdaterer oss Krølle, tror det er veldig mange her inne som på sett og vis føler seg knyttet til både deg og ham [emoji5]
 
Så fantastisk med en egen Rolf-tråd :) Gleder meg til å følge dere fremover. Fantastisk fin og sterk gutt :)
 
Tårene pipler frem her [emoji173]️ er så godt å høre at det går bra [emoji173]️
 
Fy søren så magisk og nydelig! En egen Rolf-tråd er forøvrig helt etter mitt hjerte, elsker det!
 
Åh, sterkeste og fineste lille Rolf og mammaen <3 Tenker masse på dere, og kjenner jeg blir både rørt og sjokkert av å se så liten og fin han er..! Tusen takk for at du oppdaterer oss:Heartred
 
Tårene triller [emoji170] herlig liten skjønnhet :) kjekt med egen tråd. Er spennende å følge dere. Måtte dagene fremover gi styrke å glede <3
 
Heia Rolf og familien!! Blir jo helt forelsket i den lille vakringen, for en sterk og fin skapning. :Heartred Og helt supert med en tråd som vi kan følge dere på :D
 
Back
Topp