*RockStarBaby*s dagbok

Gratulerer med 17 uker! :D
Er formen god?
 
18+1 :)
I går kveld kjente jeg to små dult:Heartred Kan ikke skjønne annet en at det var baby :Heartred Ellers kjenner jeg iherdig på magen hver dag og har kjent noe boblelignende greier litt her og der, bare en eller to bevegelser om gangen også skjer det ikke mer :p
Har også kastet opp tre ganger den siste uken, veldig kvalm før jeg har spist når jeg står opp og ellers når jeg er sulten. Trodde jeg var ferdig med spyinga :wtf: Er også sykemeldt nå, ryggproblem og generelt sliten. Godt å ta det litt med ro merket jeg. 3 dager til OUL:smiley-angelic001:Heartpink:Heartblue
 
18+1 :)
I går kveld kjente jeg to små dult:Heartred Kan ikke skjønne annet en at det var baby :Heartred Ellers kjenner jeg iherdig på magen hver dag og har kjent noe boblelignende greier litt her og der, bare en eller to bevegelser om gangen også skjer det ikke mer :p
Har også kastet opp tre ganger den siste uken, veldig kvalm før jeg har spist når jeg står opp og ellers når jeg er sulten. Trodde jeg var ferdig med spyinga :wtf: Er også sykemeldt nå, ryggproblem og generelt sliten. Godt å ta det litt med ro merket jeg. 3 dager til OUL:smiley-angelic001:Heartpink:Heartblue

Åhh, så kos at du kjenner baby nå du også <3 Det er akkurat sånn det begynte her og, også tok det seg bare mer og mer opp :D

Men du da, det er ikke nå du skal være spysjuk!! :stop: Uff, god bedring!

Gleder meg til å høre fra deg på torsdag etter OUL!! :joyful:
 
Åhh, så kos at du kjenner baby nå du også <3 Det er akkurat sånn det begynte her og, også tok det seg bare mer og mer opp :D

Men du da, det er ikke nå du skal være spysjuk!! :stop: Uff, god bedring!

Gleder meg til å høre fra deg på torsdag etter OUL!! :joyful:
Ja! Så gøy, gleder meg til mer aktivitet :D
Takk for det, håper det blir bedre snart :wtf: Jaa, vi er så spente her hjemme nå :D
 
Ja! Så gøy, gleder meg til mer aktivitet :D
Takk for det, håper det blir bedre snart :wtf: Jaa, vi er så spente her hjemme nå :D

Det er ekstra gøy når de får seg et bevegelsesmønster etterhvert. Da kan man liksom planlegge å legge seg nedpå å kjenne etter. Hyggestund for mammaen det ❤️

Skikkelig spent med deg!! Magefølelse på kjønn?
 
Det er ekstra gøy når de får seg et bevegelsesmønster etterhvert. Da kan man liksom planlegge å legge seg nedpå å kjenne etter. Hyggestund for mammaen det ❤️

Skikkelig spent med deg!! Magefølelse på kjønn?
Jaa, så kos :love7 Fortsatt jente :p Blir spennende :)
 
18+1 :)
I går kveld kjente jeg to små dult:Heartred Kan ikke skjønne annet en at det var baby :Heartred Ellers kjenner jeg iherdig på magen hver dag og har kjent noe boblelignende greier litt her og der, bare en eller to bevegelser om gangen også skjer det ikke mer :p
Har også kastet opp tre ganger den siste uken, veldig kvalm før jeg har spist når jeg står opp og ellers når jeg er sulten. Trodde jeg var ferdig med spyinga :wtf: Er også sykemeldt nå, ryggproblem og generelt sliten. Godt å ta det litt med ro merket jeg. 3 dager til OUL:smiley-angelic001:Heartpink:Heartblue

Det er så utrolig herlig med de små dultene
Heart_red.jpg

Alt blir så mye mer virkelig da, ihvertfall var det slik for meg :)
Så utrolig kjipt at du opplever oppkast nå! Den tiden skulle liksom være over, uff. Masse god bedring, håper det gir seg fort.
Og så spennende med OUL snart!! :D
 
Det er så utrolig herlig med de små dultene
Heart_red.jpg

Alt blir så mye mer virkelig da, ihvertfall var det slik for meg :)
Så utrolig kjipt at du opplever oppkast nå! Den tiden skulle liksom være over, uff. Masse god bedring, håper det gir seg fort.
Og så spennende med OUL snart!! :D
Jaa:love7 takk for det! Det blir det :D når har du time? :)
 
Det er ikke lenge til :D har du følelse på kjønn? Jeg tror gutt på deg :p
Jeg har selv en guttefølelse, så blir spennende å se :D
Og du også da, er det på onsdag eller torsdag du skal? Så spent på oppdatering :happy:
 
Lykke til på OUL i morgen!! Gleder meg stort til å høre om det :D
 
Masse lykke til på oul i morgen[emoji173][emoji173] Gleder meg til oppdatering[emoji7]
 
Back
Topp