*RockStarBaby*s dagbok

Hurra for 12 uker ❤️
 
Endelig 12 uker :D
5 dager igjen til ny UL :Heartred
Har kastet opp mye mer en før de to siste ukene, håper det snart blir bedre. Konstant kvalm og brekker meg ofte :S Men er glad jeg får i meg mat og at jeg ikke spyr hele dagen, bare om morgenen.
Og er veldig følsom og blir fort sint om dagen, stakkars mannen :p
 
Endelig 12 uker :D
5 dager igjen til ny UL :Heartred
Har kastet opp mye mer en før de to siste ukene, håper det snart blir bedre. Konstant kvalm og brekker meg ofte :S Men er glad jeg får i meg mat og at jeg ikke spyr hele dagen, bare om morgenen.
Og er veldig følsom og blir fort sint om dagen, stakkars mannen :p

Kanskje du reagerte med kvalme da morkaka tok over fullstendig i uke 10? Man kan jo undre ;)
Usnsett gøy at du endelig bikket 12 uker du også! Og så får vi bare håpe at formen blir bedre fremover ✌
 
Kanskje du reagerte med kvalme da morkaka tok over fullstendig i uke 10? Man kan jo undre ;)
Usnsett gøy at du endelig bikket 12 uker du også! Og så får vi bare håpe at formen blir bedre fremover ✌
Åh, det skal du se :p Ei jeg jobber meg ble også verre på denne tiden. Håper det :) for deg også :)
 
Yeyy 12 uker idag jooo! Bare 14 dager etter meg [emoji6][emoji106][emoji4] såååå stas å komme til de magiske 12 [emoji173]️[emoji7]
 
Endelig 12 uker :D
5 dager igjen til ny UL :Heartred
Har kastet opp mye mer en før de to siste ukene, håper det snart blir bedre. Konstant kvalm og brekker meg ofte :S Men er glad jeg får i meg mat og at jeg ikke spyr hele dagen, bare om morgenen.
Og er veldig følsom og blir fort sint om dagen, stakkars mannen :p

Og tenke at lille nurket gjør dette mot mamsen sin :D <3 hihi
 
Klør i fingrene til å legge det ut på facebook snart hvis alt er bra på UL i morgen :p Vi har prøvd i mange år og jeg er litt teit, men jeg har alltid gledet meg til å annonsere det der :) Endelig vår tur liksom..
Og nå vet så mange det rundt oss og alle på jobben min, tror også folk blir litt mer løsmunnet når jeg har passert 12 uker og vi bor på en liten plass så har litt lyst til å ta kontroll over nyheten og dele det selv. + at det synes veldig godt på meg så kan jo ikke vise meg på kjøpesenteret om dagen :p
Mannen er ikke heelt enig så vi får se hva det blir til :p Litt skummelt også å dele, hvis noe skjer senere, men det kan også skje noe ved fødsel så man har jo ingen garanti dessverre.
 
Klør i fingrene til å legge det ut på facebook snart hvis alt er bra på UL i morgen [emoji14] Vi har prøvd i mange år og jeg er litt teit, men jeg har alltid gledet meg til å annonsere det der :) Endelig vår tur liksom..
Og nå vet så mange det rundt oss og alle på jobben min, tror også folk blir litt mer løsmunnet når jeg har passert 12 uker og vi bor på en liten plass så har litt lyst til å ta kontroll over nyheten og dele det selv. + at det synes veldig godt på meg så kan jo ikke vise meg på kjøpesenteret om dagen [emoji14]
Mannen er ikke heelt enig så vi får se hva det blir til [emoji14] Litt skummelt også å dele, hvis noe skjer senere, men det kan også skje noe ved fødsel så man har jo ingen garanti dessverre.
Skjønner deg godt, hadde akkurat samme behovet for å dele selv[emoji175][emoji175] er noe med det når man har ventet så innmari lenge og måtte forholde seg til alle andre som har delt nr 1 og av og til nr 2.. Da er det så innmari godt å endelig få dele sånne nyheter selv[emoji7][emoji175] Masse lykke til på ul i morgen, tipper alt er i skjønneste orden med lille [emoji175][emoji175] Og nyt det at nå er det din tur til å dele babynyhet på face[emoji7][emoji7][emoji7][emoji175]
 
Skjønner deg godt, hadde akkurat samme behovet for å dele selv[emoji175][emoji175] er noe med det når man har ventet så innmari lenge og måtte forholde seg til alle andre som har delt nr 1 og av og til nr 2.. Da er det så innmari godt å endelig få dele sånne nyheter selv[emoji7][emoji175] Masse lykke til på ul i morgen, tipper alt er i skjønneste orden med lille [emoji175][emoji175] Og nyt det at nå er det din tur til å dele babynyhet på face[emoji7][emoji7][emoji7][emoji175]
Godt det ikke er bare meg :):Heartpink Har du delt enda? :) vurderer også etter OUL, men det er så lenge til :p Tusen takk:love7
 
Godt det ikke er bare meg :)[emoji813]pink Har du delt enda? :) vurderer også etter OUL, men det er så lenge til [emoji14] Tusen takk:love7
Delte i uke 14[emoji1][emoji7][emoji7] Vi greide ikke vente lengre[emoji23][emoji23][emoji23] Man har jo ingen garanti for om ting går bra uansett så de fleste jeg kjenner deler etter uke 12[emoji175] Vi venta til uke 14 fordi svigers da kom på besøk og vi ville fortelle dem det ansikt til ansikt først[emoji175] Svigers bor i en annen del av landet så når de skulle hit når jeg var i uke 14 så venta vi til da, hvis ikke hadde vi sikkert delt i uke 12[emoji6][emoji1] Deler kjønn etter oul selv om vi fikk beskjed i uke 14 at det mest sannsynlig er ei jente i magen[emoji175]
 
Delte i uke 14[emoji1][emoji7][emoji7] Vi greide ikke vente lengre[emoji23][emoji23][emoji23] Man har jo ingen garanti for om ting går bra uansett så de fleste jeg kjenner deler etter uke 12[emoji175] Vi venta til uke 14 fordi svigers da kom på besøk og vi ville fortelle dem det ansikt til ansikt først[emoji175] Svigers bor i en annen del av landet så når de skulle hit når jeg var i uke 14 så venta vi til da, hvis ikke hadde vi sikkert delt i uke 12[emoji6][emoji1] Deler kjønn etter oul selv om vi fikk beskjed i uke 14 at det mest sannsynlig er ei jente i magen[emoji175]
Så godt å lese på en måte[emoji23] :p tror jeg skal få overtalt mannen til å dele snart:p han gleder seg til å dele han også:) Har også sagt at kan vi dele kjønnet senere og det er jo også en god grunn til å dele en gang til:love7
 
Så godt å lese på en måte[emoji23] [emoji14] tror jeg skal få overtalt mannen til å dele snart:p han gleder seg til å dele han også:) Har også sagt at kan vi dele kjønnet senere og det er jo også en god grunn til å dele en gang til:love7
Innafor å dele nå snart og kjønn senere ass[emoji23][emoji175]
 
Så gøy med annonsering!!! :D Jeg er helt motsatt og kommer nok aldri skrive noe på FB (ganske privat av meg), men syns det er topp når andre gjør det! :D
Hvis du har gledet deg til det lenge, så go for it!! :joyful:

Og lykke til på UL i morgen! Gleder meg til å høre alt om det :D
 
Så gøy med annonsering!!! :D Jeg er helt motsatt og kommer nok aldri skrive noe på FB (ganske privat av meg), men syns det er topp når andre gjør det! :D
Hvis du har gledet deg til det lenge, så go for it!! :joyful:

Og lykke til på UL i morgen! Gleder meg til å høre alt om det :D
Skjønner godt den også altså :) Jada, har tenkt ut hva vi skal skrive osv :p Tusen takk, gleder meg :love7
 
Alt var tipp topp på ultralyd i dag, legen var veldig nøye og sjekket alt mulig :):Heartred Lille var 6,7 cm og sprellet veldig, rart å se når jeg ikke kjenner noe:love7

Sååå herlig!! ❤️
Nå skal du bli mamma, tenk det :joyful:
 
Åh! Det er helt fantastisk å tenke på at det er en lite baby inni magen [emoji7]og det er diiiin baby! Finnes jo ikke noe bedre i hele verden [emoji7][emoji173]️[emoji7]
 
Back
Topp