*RockStarBaby*s dagbok

Gratulerer såååå masse med ny uke! En uke nærmere målet [emoji7]finnes ikke noe bedre enn det [emoji173]️❣️[emoji173]️

Bare kort tid igjen til uke 12! Svosj så er du plutselig halvveis med en babyklump på magen [emoji7][emoji173]️
 
Gratulerer såååå masse med ny uke! En uke nærmere målet [emoji7]finnes ikke noe bedre enn det [emoji173]️❣️[emoji173]️

Bare kort tid igjen til uke 12! Svosj så er du plutselig halvveis med en babyklump på magen [emoji7][emoji173]️
Takktakk :D Håper det går fort videre nå, gleder meg til å få en skikkelig babybump og vise frem :love7 Og gratulerer til deg med 12 uker i dag da! :D
 
Snart 12 uker du jo ❤️❤️
 
Takktakk :D Håper det går fort videre nå, gleder meg til å få en skikkelig babybump og vise frem :love7 Og gratulerer til deg med 12 uker i dag da! :D

Jeg syns selv det går fortere etter uke 12, for da føler jeg meg mye mer trygg [emoji7]ja den kommer mer og mer skal du se [emoji173]️ du vil nok se ypperst flott ut med den babypumpen [emoji2]finnes ikke noe finere❣️

Takk [emoji4]godt å nådd en milepæl [emoji173]️
 
10+4:
Merker jeg har ikke et så stort behov for å dele så mye som før, er vel noe med at når man er trist og lei så trenger man gjerne trøst og få ut alt man tenker på. Nå er jo egentlig alt bra, for første gang på lenge så er det ingenting som tynger meg :) Har en god følelse generelt om dagen :) Nesten skummelt å skrive for meg som er vant med bare nedturer, skal man tørre å kjenne på lykken?:shy:

I går hørte jeg hjertelyden på doppleren :Heartred Brukte litt lang tid på å finne den, men klarte ikke å legge fra meg når jeg først var i gang.. Var høyere opp på magen en jeg trodde og ikke lett å finne den. Men fikk høre noen sekunder:Heartred Mannen var også med, men har var så nervøs så han klarte ikke høre på hele tiden så han gikk glipp av den for jeg fant den ikke igjen etterpå :p Nesten så jeg tviler på meg selv litt når jeg ikke har et vitne til lyden, men har sett på mange videoer på youtube og det måtte være det. Veldig rask hjertelyd, hørte min egen også og den var ikke så rask :)

Var også hos kiropraktor i dag, har låsning i ryggen, nederst på ene siden. Han mente han fikk løst det opp så skulle bare ta kontakt igjen hvis jeg trengte det. Har fortsatt litt vondt, men skal prøve å ikke belaste mer der i dag og i morgen.

Og jordmor er veldig vanskelig å få tak i her jeg bor, sykemeldt og ferietid nå. Ringte nabokommunen og hun sa jeg måtte ringe ei som skulle være vikar for henne i kommunen jeg bor i neste uke. Vet ikke hvor mange ganger jeg har ringt og så mange forskjellige nummer jeg har prøvd :p Så da får jeg prøve igjen på mandag da :rolleyes:
 
Herlig med hjertelyd ❤️
 
Hurra for hjertelyd med doppleren, den lyden er bare så fiin[emoji175][emoji175][emoji175]

Kjedelig med ryggen, håper du slipper å bli mye plaget med den[emoji8] Nå er det bare litt over en uke igjen til det magiske tallet 12[emoji175]
 
Hurra for hjertelyd med doppleren, den lyden er bare så fiin[emoji175][emoji175][emoji175]

Kjedelig med ryggen, håper du slipper å bli mye plaget med den[emoji8] Nå er det bare litt over en uke igjen til det magiske tallet 12[emoji175]
Jepp :D Håper det blir bedre, selv om det ikke kjennes slik ut nå :p Ja, tenk på det. Håper det går fort :) 12+5 er det ny ultralyd :)
 
Jepp :D Håper det blir bedre, selv om det ikke kjennes slik ut nå [emoji14] Ja, tenk på det. Håper det går fort :) 12+5 er det ny ultralyd :)
Ny ul blir stas[emoji7][emoji7]
 
Hurra for hjertelyden ✨
 
Så godt å høre hjertelyd [emoji173] nå er sjansene svært gode for at ting skal gå bra [emoji173]
 
11+5:
Nærmer seg 12 uker nå :) Jeg trodde jeg hørte hjertelyden en dag ja som jeg skrev, men var egentlig litt i tvil. Prøvde flere dager, fant samme lyden, men plasseringen var liksom ikke helt riktig og den gikk ikke såå fort som de på youtube, men fortere en en annen lyd jeg fant. Så jeg var ikke helt overbevist, så prøvde igjen i går. Fant den samme lyden jeg hadde hørt også fant jeg ut at jeg skulle høre på hjertet mitt og den var identisk :p
Så lette jeg litt til og da fant jeg den ekte hjertelyden til baby, uten tvil!! Den gikk mye fortere og den var jo nederst der livmoren er:D Ble helt rørt jeg og mannen hørte også:Heartred Fant den igjen flere ganger, men prøvde å ikke høre på for lenge :) Ble mye roligere for neste ukes UL nå :)
Ellers har jeg vært hos jordmor denne uken, var egentlig bare masse informasjon, ikke så mye mer :p
Jobber også fullt igjen, bedre i ryggen heldigvis, men tar det mye roligere nå så det hjelper på :)
 
11+5:
Nærmer seg 12 uker nå :) Jeg trodde jeg hørte hjertelyden en dag ja som jeg skrev, men var egentlig litt i tvil. Prøvde flere dager, fant samme lyden, men plasseringen var liksom ikke helt riktig og den gikk ikke såå fort som de på youtube, men fortere en en annen lyd jeg fant. Så jeg var ikke helt overbevist, så prøvde igjen i går. Fant den samme lyden jeg hadde hørt også fant jeg ut at jeg skulle høre på hjertet mitt og den var identisk :p
Så lette jeg litt til og da fant jeg den ekte hjertelyden til baby, uten tvil!! Den gikk mye fortere og den var jo nederst der livmoren er:D Ble helt rørt jeg og mannen hørte også:Heartred Fant den igjen flere ganger, men prøvde å ikke høre på for lenge :) Ble mye roligere for neste ukes UL nå :)
Ellers har jeg vært hos jordmor denne uken, var egentlig bare masse informasjon, ikke så mye mer :p
Jobber også fullt igjen, bedre i ryggen heldigvis, men tar det mye roligere nå så det hjelper på :)

Åhh ❤️ Så herlig det er å finne hjertelyden! Høres ut som et lite lokmotiv ❤️

Nå er det bare TO dager igjen til 12 uker jo!! OMG, nå går det unna :wideyed:
Hvilken dag er UL? Håper du vil dele bilde med oss :rolleyes:
 
Åhh ❤️ Så herlig det er å finne hjertelyden! Høres ut som et lite lokmotiv ❤️

Nå er det bare TO dager igjen til 12 uker jo!! OMG, nå går det unna :wideyed:
Hvilken dag er UL? Håper du vil dele bilde med oss :rolleyes:
Jaa :D og spesielt når det ikke var noe tvil, ikke lett å finne når man ikke har peiling på hva man leter etter egentlig :p Youtube er gull der :)
Ja :D snart 9 uker siden jeg testet positivt, sprøtt :) Ja, selvsagt skal jeg dele bilde :D neste fredag :)
 
Jaa :D og spesielt når det ikke var noe tvil, ikke lett å finne når man ikke har peiling på hva man leter etter egentlig :p Youtube er gull der :)
Ja :D snart 9 uker siden jeg testet positivt, sprøtt :) Ja, selvsagt skal jeg dele bilde :D neste fredag :)

Can't wait :D
 
Gratulerer med 12 uker i dag!!! :joyful:
:smiley-bounce016
 
Hurra for 12 uker[emoji173][emoji173]
 
Back
Topp