*RockStarBaby*s dagbok

Alt var tipp topp på ultralyd i dag, legen var veldig nøye og sjekket alt mulig :)[emoji813]red Lille var 6,7 cm og sprellet veldig, rart å se når jeg ikke kjenner noe:love7
Hurra[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Så fantastisk kjære du[emoji7]
 
Herlig ❤️❤️
 
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
 
14 uker og 2. trimester i dag:love7
Vil si formen er bra, ikke helt ferdig med å spy om morgenen, men mindre kvalm :) Ryggen må jeg ta hensyn til og tisser fortsatt hele tiden, men klager virkelig ikke. Tåler såpass for lille mirakelet vårt:Heartred
Veldig mange vet det nå, vi har begge fått gratulasjoner fra noen sladrekjerringer denne uken så da sprer det seg sikkert fort :p Folk vi har sagt det til har tydeligvis blitt mer løsmunnet i det siste :p Har ikke lagt ut noe enda, men gjør det nok snart :)
Hørte hjertelyden igjen i går også :Heartpink
 
14 uker og 2. trimester i dag:love7
Vil si formen er bra, ikke helt ferdig med å spy om morgenen, men mindre kvalm :) Ryggen må jeg ta hensyn til og tisser fortsatt hele tiden, men klager virkelig ikke. Tåler såpass for lille mirakelet vårt:Heartred
Veldig mange vet det nå, vi har begge fått gratulasjoner fra noen sladrekjerringer denne uken så da sprer det seg sikkert fort :p Folk vi har sagt det til har tydeligvis blitt mer løsmunnet i det siste :p Har ikke lagt ut noe enda, men gjør det nok snart :)
Hørte hjertelyden igjen i går også :Heartpink

Velkommen inn i andre trimester :D
Spyinga får vi håpe gir seg veldig snart :)
Hurra for å endelig være skikkelig gravid!! :D❤️
 
Ikke ofte jeg oppdaterer her heller :p 16+1 i dag og magen vokser :)
Det var godt å være på ferie i utlandet en uke, men enda bedre å komme hjem. Ble så mye jeg ikke turte å spise der, spiste for det meste min medbrakte mat :p
Har også fått ømme pupper igjen, men er mye mindre kvalm :)
Gleder meg så til OUL, 17 dager igjen :)
 
Ikke ofte jeg oppdaterer her heller :p 16+1 i dag og magen vokser :)
Det var godt å være på ferie i utlandet en uke, men enda bedre å komme hjem. Ble så mye jeg ikke turte å spise der, spiste for det meste min medbrakte mat :p
Har også fått ømme pupper igjen, men er mye mindre kvalm :)
Gleder meg så til OUL, 17 dager igjen :)

Så godt at kvalmen har gitt seg litt :)
Har dere fått vite kjønn enda, eller venter dere til oul? Har du i så tilfelle noen følelse på hva det blir?
 
Så godt at kvalmen har gitt seg litt :)
Har dere fått vite kjønn enda, eller venter dere til oul? Har du i så tilfelle noen følelse på hva det blir?
Har ikke fått vite kjønn enda, tror egentlig jente, men innstiller meg også på at jeg kan ta feil :p Blir spennende om de kan se det :)
 
Ikke ofte jeg oppdaterer her heller :p 16+1 i dag og magen vokser :)
Det var godt å være på ferie i utlandet en uke, men enda bedre å komme hjem. Ble så mye jeg ikke turte å spise der, spiste for det meste min medbrakte mat :p
Har også fått ømme pupper igjen, men er mye mindre kvalm :)
Gleder meg så til OUL, 17 dager igjen :)

Velkommen hjem! :)
Her har vi høstvær nok til alle :p

Deilig når kvalmen slipper :) Unner deg god form!

Jeg har tenkt at du får jente sånn som meg forresten. Blir spennende å se om et par uker :D
 
Velkommen hjem! :)
Her har vi høstvær nok til alle :p

Deilig når kvalmen slipper :) Unner deg god form!

Jeg har tenkt at du får jente sånn som meg forresten. Blir spennende å se om et par uker :D
Takk for det:) Ble helt ærlig litt lei varmen, noe som er ulikt meg så synes det var herlig å komme hjem til høst :p
Så gøy, mange rundt meg sier jente og vi er nesten innstilt på jente :p Blir spennende altså og gleder meg til å begynne å shoppe mer :D
 
Velkommen hjem[emoji1] Regner med en ferietur var godt for kroppen[emoji7] Alltid digg å komme hjem synes jeg[emoji4]

Spennende med oul snart da[emoji173][emoji173][emoji173] Og hurra for at kvalmen ikke er like ille lengre.. Tror den ga seg helt i løpet av uke 18 hos meg[emoji4]
 
Velkommen hjem[emoji1] Regner med en ferietur var godt for kroppen[emoji7] Alltid digg å komme hjem synes jeg[emoji4]

Spennende med oul snart da[emoji173][emoji173][emoji173] Og hurra for at kvalmen ikke er like ille lengre.. Tror den ga seg helt i løpet av uke 18 hos meg[emoji4]
Takk for det :) Ja, borte bra, men hjemme best :D
Ja, håper det går fort! Kan ikke vente med å se lille igjen, da blir det 6 uker siden sist :O
Godt man ikke trenger å plages med kvalme hele svangerskapet, nå er jeg bare kvalm hvis jeg er sulten :p Håper alt er bra med deg:Heartpink
 
Takk for det :) Ja, borte bra, men hjemme best :D
Ja, håper det går fort! Kan ikke vente med å se lille igjen, da blir det 6 uker siden sist :O
Godt man ikke trenger å plages med kvalme hele svangerskapet, nå er jeg bare kvalm hvis jeg er sulten [emoji14] Håper alt er bra med deg[emoji813]pink
Her går det greit[emoji4] Frøkna sparker flere ganger om dagen nå[emoji7][emoji7][emoji7] Bekkenløsningen er kommet for å bli, men heller det enn kvalmen [emoji23][emoji23]

Oul er gøy, og man får se så mye[emoji7][emoji173]
 
Her går det greit[emoji4] Frøkna sparker flere ganger om dagen nå[emoji7][emoji7][emoji7] Bekkenløsningen er kommet for å bli, men heller det enn kvalmen [emoji23][emoji23]

Oul er gøy, og man får se så mye[emoji7][emoji173]
Så koselig :Heartpink Gleder meg til å kjenne noe jeg også :) Huff, er du plaget med det ja. Godt du er ferdig med kvalmen da ja, så du slipper begge deler :)
 
Så koselig [emoji813]pink Gleder meg til å kjenne noe jeg også :) Huff, er du plaget med det ja. Godt du er ferdig med kvalmen da ja, så du slipper begge deler :)
Det er koselig m spark så bare å glede seg[emoji173][emoji173][emoji173]
 
Så fort tiden har gått! Lykke til på OUL snart :)
 
Back
Topp