Hurra[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Så fantastisk kjære du[emoji7]Alt var tipp topp på ultralyd i dag, legen var veldig nøye og sjekket alt mulig[emoji813]red Lille var 6,7 cm og sprellet veldig, rart å se når jeg ikke kjenner noe
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Så fantastisk kjære du[emoji7]Alt var tipp topp på ultralyd i dag, legen var veldig nøye og sjekket alt mulig[emoji813]red Lille var 6,7 cm og sprellet veldig, rart å se når jeg ikke kjenner noe
![]()
Sååå herlig!!![]()
Nå skal du bli mamma, tenk det![]()
Åh! Det er helt fantastisk å tenke på at det er en lite baby inni magen [emoji7]og det er diiiin baby! Finnes jo ikke noe bedre i hele verden [emoji7][emoji173]️[emoji7]
Tusen takkHurra[emoji175][emoji175][emoji175][emoji175] Så fantastisk kjære du[emoji7]
Det hele er litt uvirkelig enda, en at jeg skal bli mamma?

14 uker og 2. trimester i dag
Vil si formen er bra, ikke helt ferdig med å spy om morgenen, men mindre kvalmRyggen må jeg ta hensyn til og tisser fortsatt hele tiden, men klager virkelig ikke. Tåler såpass for lille mirakelet vårt
Veldig mange vet det nå, vi har begge fått gratulasjoner fra noen sladrekjerringer denne uken så da sprer det seg sikkert fortFolk vi har sagt det til har tydeligvis blitt mer løsmunnet i det siste
Har ikke lagt ut noe enda, men gjør det nok snart
Hørte hjertelyden igjen i går også![]()
Ikke ofte jeg oppdaterer her heller16+1 i dag og magen vokser
Det var godt å være på ferie i utlandet en uke, men enda bedre å komme hjem. Ble så mye jeg ikke turte å spise der, spiste for det meste min medbrakte mat
Har også fått ømme pupper igjen, men er mye mindre kvalm
Gleder meg så til OUL, 17 dager igjen![]()
Har ikke fått vite kjønn enda, tror egentlig jente, men innstiller meg også på at jeg kan ta feilSå godt at kvalmen har gitt seg litt
Har dere fått vite kjønn enda, eller venter dere til oul? Har du i så tilfelle noen følelse på hva det blir?
Ikke ofte jeg oppdaterer her heller16+1 i dag og magen vokser
Det var godt å være på ferie i utlandet en uke, men enda bedre å komme hjem. Ble så mye jeg ikke turte å spise der, spiste for det meste min medbrakte mat
Har også fått ømme pupper igjen, men er mye mindre kvalm
Gleder meg så til OUL, 17 dager igjen![]()
Takk for detVelkommen hjem!
Her har vi høstvær nok til alle
Deilig når kvalmen slipperUnner deg god form!
Jeg har tenkt at du får jente sånn som meg forresten. Blir spennende å se om et par uker![]()
Takk for detVelkommen hjem[emoji1] Regner med en ferietur var godt for kroppen[emoji7] Alltid digg å komme hjem synes jeg[emoji4]
Spennende med oul snart da[emoji173][emoji173][emoji173] Og hurra for at kvalmen ikke er like ille lengre.. Tror den ga seg helt i løpet av uke 18 hos meg[emoji4]

Her går det greit[emoji4] Frøkna sparker flere ganger om dagen nå[emoji7][emoji7][emoji7] Bekkenløsningen er kommet for å bli, men heller det enn kvalmen [emoji23][emoji23]Takk for detJa, borte bra, men hjemme best
![]()
Ja, håper det går fort! Kan ikke vente med å se lille igjen, da blir det 6 uker siden sist :O
Godt man ikke trenger å plages med kvalme hele svangerskapet, nå er jeg bare kvalm hvis jeg er sulten [emoji14] Håper alt er bra med deg[emoji813]pink
Så koseligHer går det greit[emoji4] Frøkna sparker flere ganger om dagen nå[emoji7][emoji7][emoji7] Bekkenløsningen er kommet for å bli, men heller det enn kvalmen [emoji23][emoji23]
Oul er gøy, og man får se så mye[emoji7][emoji173]
Gleder meg til å kjenne noe jeg også Det er koselig m spark så bare å glede seg[emoji173][emoji173][emoji173]Så koselig [emoji813]pink Gleder meg til å kjenne noe jeg ogsåHuff, er du plaget med det ja. Godt du er ferdig med kvalmen da ja, så du slipper begge deler
![]()
Ja, etter uke 12 har det gått fort egentligSå fort tiden har gått! Lykke til på OUL snart![]()