*RockStarBaby*s dagbok

Så koselig med bevegelser <3 Syns selv at tilknytningen til baby ble mye sterkere etter at jeg kjente liv. Som å få en high five fra magen :p

Men, er du seriøst kvalm enda?? :eek: Ikke bra!! Føler virkelig med deg! <3

Lykke til hos JM i morgen!

Ja, etter ultralyden så føler jeg mer og mer at det er en ekte baby inni der og når jeg kjenner liv også blir det enda mer virkelig :) :Heartpink
Ja, den kvalmen. Slitsomt når jeg må stå opp tidlig, da er det verst. Er heldigvis 50 % sykemeldt og jobber ikke tidlig hver dag :)

Så herlig med bevegelser fra lille[emoji173][emoji173]

Kjedelig med den kvalmen altså[emoji53][emoji53] Føler med deg, og håper du slipper unna snart[emoji173]

Ja, det er stort altså. Gleder meg til sterkere spark og til at mannen får kjenne også :Heartpink
Håper det skal slippe snart jeg også, men antar at den er kommet for å bli :p
 
19+4:
I dag når jeg våknet så kjente jeg for første gang litt kraftige spark og til og med når jeg la hånden på magen:love7[emoji813]pink
Verdens beste følelse[emoji173][emoji173][emoji173]
 
19+4:
I dag når jeg våknet så kjente jeg for første gang litt kraftige spark og til og med når jeg la hånden på magen:love7:Heartpink

Herligste følelsen [emoji7][emoji173]️[emoji7]
 
Gratulerer så mye med en jente i magen <3 Skikkelig girlpower om dagen <3 Stas at du kjente spark inni og utenpå:Heartred Jeg savner virkelig å være gravid. Det var såååå koselig når man begynte kjenne liv:love2 Håper kvalmen din avtar snart. Så mye å glede deg til <3
Tusen takk:love7 Mange jenter om dagen ja :D Mye å glede seg til nå altså og alt har blitt mye mer virkelig nå:Heartpink Håper alt er bra med dere:love2:love2
 
Godt over halvveis :D
image.jpeg
I natt drømte jeg at vi hadde fått baby, det var så koselig:Heartpink
Ellers er jeg fortsatt 50% sykmeldt og tror ikke jeg kommer til å jobbe mer før permisjon.
Kjenner lille sparke hver dag, litt varierende hvor mye så i går kveld måtte jeg ta frem doppleren og vi hørte jo hjertelyden med en gang:)
Etter det, i natt og i dag tidlig har det vært mye action igjen så hun hadde nok bare en rolig helg (samme som jeg hadde:p)
 
Godt over halvveis :D
Vis vedlegget 234092
I natt drømte jeg at vi hadde fått baby, det var så koselig:Heartpink
Ellers er jeg fortsatt 50% sykmeldt og tror ikke jeg kommer til å jobbe mer før permisjon.
Kjenner lille sparke hver dag, litt varierende hvor mye så i går kveld måtte jeg ta frem doppleren og vi hørte jo hjertelyden med en gang:)
Etter det, i natt og i dag tidlig har det vært mye action igjen så hun hadde nok bare en rolig helg (samme som jeg hadde:p)

Grattis med 21 uker :D
Tenk det er ikke mange ukene til den drømmen blir sann <3
 
Godt over halvveis :D
Vis vedlegget 234092
I natt drømte jeg at vi hadde fått baby, det var så koselig[emoji813]pink
Ellers er jeg fortsatt 50% sykmeldt og tror ikke jeg kommer til å jobbe mer før permisjon.
Kjenner lille sparke hver dag, litt varierende hvor mye så i går kveld måtte jeg ta frem doppleren og vi hørte jo hjertelyden med en gang:)
Etter det, i natt og i dag tidlig har det vært mye action igjen så hun hadde nok bare en rolig helg (samme som jeg hadde:p)
Grattis med uke 21 og over halvveis[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Koselig at du kjenner masse liv, det er så godt med disse babysparkene[emoji7][emoji7] Lov å jobbe redusert når man ruger og lager bebis, er ikke bare bare å lage en baby[emoji1]
 
Grattis med 21 uker :D
Tenk det er ikke mange ukene til den drømmen blir sann <3
Ja, tenk på det :D :Heartpink
Grattis med uke 21 og over halvveis[emoji173][emoji173][emoji173][emoji7] Koselig at du kjenner masse liv, det er så godt med disse babysparkene[emoji7][emoji7] Lov å jobbe redusert når man ruger og lager bebis, er ikke bare bare å lage en baby[emoji1]
Takk for det:Heartpink Tar det med ro med god samvittighet:)
 
Gratulerer med halvveis[emoji173]️[emoji173]️
 
Godt over halvveis :D
Vis vedlegget 234092
I natt drømte jeg at vi hadde fått baby, det var så koselig[emoji813]pink
Ellers er jeg fortsatt 50% sykmeldt og tror ikke jeg kommer til å jobbe mer før permisjon.
Kjenner lille sparke hver dag, litt varierende hvor mye så i går kveld måtte jeg ta frem doppleren og vi hørte jo hjertelyden med en gang:)
Etter det, i natt og i dag tidlig har det vært mye action igjen så hun hadde nok bare en rolig helg (samme som jeg hadde:p)
Gratulerer så mye med godt og vel over halvveis [emoji2]
Forstår veldig godt bekymringene som kommer når en kjenner varierende grad av liv hver dag - det samme skjer her også. Heldigvis så går det ikke mange dagene før det er full baluba igjen [emoji28]
 
Gratulerer så mye med godt og vel over halvveis [emoji2]
Forstår veldig godt bekymringene som kommer når en kjenner varierende grad av liv hver dag - det samme skjer her også. Heldigvis så går det ikke mange dagene før det er full baluba igjen [emoji28]
Takk for det :D Har vært mye liv etter de rolige dagene forrige helg heldigvis, er nok bare litt tidlig enda:) De er jo ikke så store enda, men koselig å kjenne daglig spark altså:love7
 
Time til 3D ultralyd bestilt i uke 28:) Har også fått time til vekstkontroll i uke 32 på sykehuset. Får vel bare smøre oss med tålmodighet med å få dobbeltsjekket kjønnet før da. Viktigste er jo at alt var bra med lille på OUL:) Så får vi vente litt til med å handle inn rosa, selv om jeg har kjøpt noe da :p Men regner med jeg får byttet det igjen så er ikke krise da :) Også får vi jo 3 mnd på å omstille oss hvis det blir gutt da, men tror egentlig ikke det:Heartpink Det er nok lille O dette:Heartpink
 
Time til 3D ultralyd bestilt i uke 28:) Har også fått time til vekstkontroll i uke 32 på sykehuset. Får vel bare smøre oss med tålmodighet med å få dobbeltsjekket kjønnet før da. Viktigste er jo at alt var bra med lille på OUL:) Så får vi vente litt til med å handle inn rosa, selv om jeg har kjøpt noe da :p Men regner med jeg får byttet det igjen så er ikke krise da :) Også får vi jo 3 mnd på å omstille oss hvis det blir gutt da, men tror egentlig ikke det:Heartpink Det er nok lille O dette:Heartpink

Så gøy med flere UL!
Er det rutine med vekstkomtroll eller har du avvik? Jeg spurte nemlig min JM om dette i dag, og fikk til svar at det fikk man kun ved avvik.. feks. Svangerskapsdiabetes, forgiftning, stort/lite SF-mål o.l. Men virker som noen får dette uansett... :confused004
 
Så gøy med flere UL!
Er det rutine med vekstkomtroll eller har du avvik? Jeg spurte nemlig min JM om dette i dag, og fikk til svar at det fikk man kun ved avvik.. feks. Svangerskapsdiabetes, forgiftning, stort/lite SF-mål o.l. Men virker som noen får dette uansett... :confused004
Tror ikke alle får det nei, jeg får det pga min kroniske sykdom :)
 
23+5:
Lille er veldig aktiv om dagen og mannen kjenner spark hver dag nå også, blitt en koselig greie når vi legger oss:Heartpink
Spark er en ting, men den ålingen er veldig snodig og jeg skvetter til tider av det. Spent på hvordan det blir når hun blir større:p Men er så glad for å kjenne så mye liv:Heartpink
Var hos jordmor på torsdag og alt bra med oss begge der også:)
Har hatt en del ligamentsmerter i det siste, tror ihvertfall det er det og det trodde jordmor også.
Hadde mye på jobb i går så ble veldig øm i livmora etterpå og kjenner det enda når jeg rører på meg. Det pluss at jeg nesten ikke klarte å gå på slutten av vakta pga ryggvondt gjør det slitsomt å jobbe om dagen.
Skal prøve meg på kortere dager nå og det gjør ingenting for sjefen å ordne det, men jeg synes det er litt slitsomt å jobbe oftere selv om vakten blir kortere. Også må noen andre også jobbe en halv vakt for å dekke resten av min og det er det ikke så mange som ønsker.
Det har hjulpet veldig på å ha fri flere dager i strekk, men når jeg blir så ille av en vanlig vakt så må jeg vel bare prøve noe annet.
Skal til legen på torsdag for å forlenge sykemeldingen, håper jeg skal klare 50% litt til:)
 
Back
Topp