• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Rier i uke 23

Sender over gode tanker. Håper ting går bra <3 gratulerer så mye!

Gratulerer så mye! Godt å høre at hun virker sterk og stor ♡ Lykke til og håper alt går bra!

Gratulerer så mye med den lille jenta. Krysser alt jeg kan for at det skal gå bra. Masse lykke til i tiden fremover <3

Gratulerer så mye og masse masse lykke til <3 <3 Krysser alt jeg har for at dette skal gå bra <3

Her har det skjedd ting, forstår jeg. Gratulerer så mye med den lille jenta :Heartbigred Lykke til med tiden framover :)

Takk for alle gode tanker og ønsker.
Kroppen min tok over kontrollen, tross medisiner og det hele og 5/9 kl. 02.46 fødte jeg vår lille Marie Johanne, 584 g og 30 cm lang.
Liten og umoden, men nydelig.
Hun ligger i kuvøse, med respirator og sondemat og medisiner, og blir passet så utrolig godt på. Og legene sier hun virker sterk og stor for 'alderen'. Så er det bare for oss foreldre å ta en dag av gangen, og håpe at det skal gå bra.
Det kan bli mange lange uker og måneder her på sykehuset, og tunge tak for storesøster som ihvertfall for en periode blir uten både mamma og pappa. Sykehuset ligger 13 timer unna hjemmet vårt, der hun går i 1 klasse. Heldigvis har vi besteforeldre hun kan bo hos, og flotte tanter og onkler og søskenbarn som kan hjelpe til.
Tross at jenta vår kom så alt for tidlig, så føler vi oss heldige som får oppleve henne og denne dyrebare tiden vi har sammen. Håpet er å få henne frisk og sterk med oss hjem bortimot termin i desember/januar ❤️
Gratulere med jenta og ønsker dere all lykke til videre i den tøffe prosessen og ventetiden som venter dere.

Takk for alle gode tanker og ønsker.
Kroppen min tok over kontrollen, tross medisiner og det hele og 5/9 kl. 02.46 fødte jeg vår lille Marie Johanne, 584 g og 30 cm lang.
Liten og umoden, men nydelig.
Hun ligger i kuvøse, med respirator og sondemat og medisiner, og blir passet så utrolig godt på. Og legene sier hun virker sterk og stor for 'alderen'. Så er det bare for oss foreldre å ta en dag av gangen, og håpe at det skal gå bra.
Det kan bli mange lange uker og måneder her på sykehuset, og tunge tak for storesøster som ihvertfall for en periode blir uten både mamma og pappa. Sykehuset ligger 13 timer unna hjemmet vårt, der hun går i 1 klasse. Heldigvis har vi besteforeldre hun kan bo hos, og flotte tanter og onkler og søskenbarn som kan hjelpe til.
Tross at jenta vår kom så alt for tidlig, så føler vi oss heldige som får oppleve henne og denne dyrebare tiden vi har sammen. Håpet er å få henne frisk og sterk med oss hjem bortimot termin i desember/januar ❤️
Hei hvordan går det med dere og babyen?

Hei .
Det går etter forholdene bra med oss. Litj-pia vår vokser og modnes i kuvøsen sin. Hun har passert 1200 gram, har fått hår, åpnet øynene, fordøyer store mengder morsmelk, og har det ganske fint.
Vi får henne ut av kuvøsen for fangkos - hud mot hud - i 5-6 timer per dag, og det er helt fantastisk! Sykepleierne sier det er medisin for henne, men det er det jammen for mammahjertet også ❤️.

Vår lille jente ble operert for en uke siden, for åpen ductus - en slags hjertefeil premature ofte har. Hun har kommet seg fint nå, og skal etter planen tas av respirator i morgen, og begynne den lange veien mot å puste selv - på cpap til å begynne med.

Vi har enda langt fram til vi får henne med hjem, men krysser fingre og alt vi har, for at vi skal komme dit!

Lykke til videre med alle deres svangerskap!

Gratulerer så mye med lille! Godt å høre at det går fint med dere og at hun legger på seg og utvikler seg også håper jeg det ikke blir for lenge før dere får ta med lille hjem til storesøster. :happy:

Så fantastisk godt å høre! Tenkt mye på dere og hvordan det gikk. Håper dere får det lettere fremover nå <3 gratulerer nok en gang!

Godt å høre at det går såpass bra, etter forholdene selvfølgelig. Forstår dette er veldig tøft! Ønsker dere alt godt videre<3

Så godt og høre at det er fremgang:') håper hun vokser seg stor og sterk!! Så dere får henne med dere hjem til storesøster <3 tenker på dere!!

Hei .
Det går etter forholdene bra med oss. Litj-pia vår vokser og modnes i kuvøsen sin. Hun har passert 1200 gram, har fått hår, åpnet øynene, fordøyer store mengder morsmelk, og har det ganske fint.
Vi får henne ut av kuvøsen for fangkos - hud mot hud - i 5-6 timer per dag, og det er helt fantastisk! Sykepleierne sier det er medisin for henne, men det er det jammen for mammahjertet også ❤️.

Vår lille jente ble operert for en uke siden, for åpen ductus - en slags hjertefeil premature ofte har. Hun har kommet seg fint nå, og skal etter planen tas av respirator i morgen, og begynne den lange veien mot å puste selv - på cpap til å begynne med.

Vi har enda langt fram til vi får henne med hjem, men krysser fingre og alt vi har, for at vi skal komme dit!

Lykke til videre med alle deres svangerskap!
Hvordan går det med dere nå? :)

Back
Topp