Rier i uke 23

Hei.
Har ikke skrevet noe innlegg her før, pga. flere senaborter tidligere, og skepsis til at dette svangerskapet skulle gå bra.

Jeg har termin 3 januar, men svak livmorhals og har fått cerklage, og håpet å kunne drøye svangerskapet til i desember når cerklagen skulle tas av.

Men tross båndet rundt livmorhalsen, progesteronstøtte og full sykemelding, fikk jeg svak blødning i går kveld og rier på natta.
Tross at jeg bare er i uke 23, har jeg fått riehemmende medisin, antibiotika, lungemodningssprøyter og ble fløyet i hui og hast til nærmeste universitetssykehus.
Livmorhalsen har åpnet seg fra innsiden, og bare cerklagen holder babyjenta vår på plass der inne.
Jeg føler meg trygg på at alt som kan gjøres, blir gjort - og at de vil prøve alt for å redde henne blir hun født de nærmeste dagene.

Kryss fingre for oss, det trenger vi!
Åååh for en situasjon , stakkars deg!!! Krysser alt jeg har for deg!!! Håper hun holder seg inni der et par uker til?
Masse lykke til!!!!
De små er utrolig sterke!!!!

Hei.
Har ikke skrevet noe innlegg her før, pga. flere senaborter tidligere, og skepsis til at dette svangerskapet skulle gå bra.

Jeg har termin 3 januar, men svak livmorhals og har fått cerklage, og håpet å kunne drøye svangerskapet til i desember når cerklagen skulle tas av.

Men tross båndet rundt livmorhalsen, progesteronstøtte og full sykemelding, fikk jeg svak blødning i går kveld og rier på natta.
Tross at jeg bare er i uke 23, har jeg fått riehemmende medisin, antibiotika, lungemodningssprøyter og ble fløyet i hui og hast til nærmeste universitetssykehus.
Livmorhalsen har åpnet seg fra innsiden, og bare cerklagen holder babyjenta vår på plass der inne.
Jeg føler meg trygg på at alt som kan gjøres, blir gjort - og at de vil prøve alt for å redde henne blir hun født de nærmeste dagene.

Kryss fingre for oss, det trenger vi!
Håper og krysser fingre og tær for at hun blir inne noen uker til! Godt det er en sterk jentebaby der inne! ;) lykke til og msnge lykkeønskninger herfra!!

Takk for alle gode tanker og ønsker.
Kroppen min tok over kontrollen, tross medisiner og det hele og 5/9 kl. 02.46 fødte jeg vår lille Marie Johanne, 584 g og 30 cm lang.
Liten og umoden, men nydelig.
Hun ligger i kuvøse, med respirator og sondemat og medisiner, og blir passet så utrolig godt på. Og legene sier hun virker sterk og stor for 'alderen'. Så er det bare for oss foreldre å ta en dag av gangen, og håpe at det skal gå bra.
Det kan bli mange lange uker og måneder her på sykehuset, og tunge tak for storesøster som ihvertfall for en periode blir uten både mamma og pappa. Sykehuset ligger 13 timer unna hjemmet vårt, der hun går i 1 klasse. Heldigvis har vi besteforeldre hun kan bo hos, og flotte tanter og onkler og søskenbarn som kan hjelpe til.
Tross at jenta vår kom så alt for tidlig, så føler vi oss heldige som får oppleve henne og denne dyrebare tiden vi har sammen. Håpet er å få henne frisk og sterk med oss hjem bortimot termin i desember/januar ❤️

Ååå, så hun kom nå ja altså :( godt å høre at legene mener hun er stor og sterk til tross alderen,krysser alt jeg har for dere at dette skal gå bra! Stor klem ♡

Ønsker dere lykke til på veien og håper alt går bra med dere :) det er godt vi har flinke leger her i landet.
Krysser fingrene for at hun vokser seg stor og sterk!

Gratulerer så masse med jenta :) jenta di er 200g tyngre og 3 cm lengre enn min venninnes prinsesse- hun er 3 år i dag og skaper liv og røre hvor enn hun er!! Ønsker dere masse lykke til- plutselig er dere hjemme igjen :)

Gratulerer med en ny liten verdensborger! Lykke til på ferden videre, måtte alt gå deres vei! Godt dere er i trygge hender. Masse masse lykke til :)

Gratulerer så mye med den bittelitte prinsessa. :) Krysser fingrene for at alt går helt fint. Kos dere masse med jenta :)

Gratulerer med lille jenta, håper virkelig alt vil gå bra! <3
Hold oss oppdatert videre :)

Gratulerer så mye med jenta:)
Godt å høre at hun er sterk og fin. Ønsker dere lykke til fremover :)

Krysser fingrene og sender dere mange tanker :Heartred

Gratulerer så mye, og lykke til i tiden framover :) Det høres bra ut at legene er optimistiske!

Gratulerer så mye med lille jenta! Leit å høre at hun kom så tidlig, men krysser alt jeg har for henne<3 Ta godt vare på hverandre. Klem

Gratulere ❤️❤️ håper og ber at dette går supert :)

Back
Topp