mamat2prinsesser&4prinser
♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡
VIP
Vi som prøver :)
Himmelbarn
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Gratulerer så mye med spiren

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gratulerer så masse5 (4+0)
Kvalmen er der for fullt, klarer heldigvis å holde oppkast litt under kontroll. Så det har ikke vært mange tilfeller av det. Ømme bryst, såre nipler og ikke minst dårlig søvn..
Har bestilt TUL 1. august, da skal jeg være 7+5. De andre gangene jeg var gravid gikk jeg kun på TUL for å se om alt var kommet ut. Så håper virkelig jeg kan gå dit nå og kunne håpe på det beste!
Har fortalt det til søsteren min, og de nærmere venninnene. Det er viktig for meg hvis det skulle gå galt, for jeg vet at jeg takler det ekstremt dårlig. Og kanskje enda dårligere nå?
Off, skal prøve å være litt positiv også. Tenker liksom at nå, nå må det være min tur? Sterkere tester gjør meg iallefall bittelitt roligere.
Nå er det ferie om to dager! Det skal nytes
Vis vedlegget 409544
Be om hastetime5 (4+1)
Har rett og slett vært litt oppgitt i dag.
På Helse-Norge står det at man skal ta kontakt med lege med en gang en vet at man er gravid og at en bør få timeavtale innen en uke.
Dette stemmer absolutt ikke i mitt tilfelle. Har fått legetime 17. august (10+0), ringte jordmor og hun sa at det var normalt å få time hos de i uke 16.
Har privat TUL 1. august. Så får håpe det gjør meg litt roligere..
).Barnehage er ikke stedet å være om man ikke er i form7 (6+6)
To dager lengre enn jeg har kommet tidligere! Veldig gøy, men også veldig skummelt.
Jeg er fortsatt veldig kvalm og den siste uken har egentlig vært forferdelig. 99% av tiden er vel brukt i sengen. Så lenge jeg spiser jevnt og ofte og ligger her. Så må jeg ikke kaste opp. Så da blir jeg her da.
Skal egentlig på jobb neste uke, Legen har sykemeldt meg. Jeg sliter veldig med det å være borte fra jobb (noe jeg alltid har gjort). Så har som regel gått på jobb når formen ikke har vært god nok. Men nå skal jeg høre på kroppen, og bli hjemme. Håper at formen er god nok i uke 33, nytt barnehageår på jobb, og ny avdeling. Så det er nok å gjøre da.
Jeg er pedagogisk leder selv, det er vanskelig å være borte fra jobb. God bedring, ta vare på deg selv! Det er den viktigste jobben din akkurat nå.
Hurra for fin ultralyd!!11 (10+4)
Ultralyden gikk veldig fint! Var på ultralyd 10+0, målt til 10+2! Må være ærlig å si at det var veldig merkelig å se at det bevegde seg der inne.
I helgen begynte jeg å bli syk, har nettopp kommet ut av legekontoret.. først en sommer med kvalme og sengeliggende. Til feber, høy crp og ny sykemelding.
Klarte meg en uke på jobb..
Veldig frustrerende! Tenker på de som er igjen på avdelingen, da de blir ekstra sårbare når de er en mindre. Får så dårlig samvittighet, samtidig som jeg vet at jeg ikke kan noe for det.
I helgen skal jeg egentlig på utopia - festival her i Stavanger. Får se om den blir noe av ja.