Regler for utfordringene.

Okey, har tenkt å bynn med det fast, har en Personelig trener som skal gi mæ non privat tima først sånn at æ kjæm i det, men etterhvert så kjæm æ te å ta tima fast, mest for meditasjon og ro i kroppen som du sir, så e veldig spent på det :) på den 3ten æ går te har dæm Hotyoga i tillegg, det høres enda mer spennende ut :)
Så kult, det har jeg også veldig lyst å prøve . Har bare sett det på Opera:) jeg har trent yoga i noen år men siste året får jeg ikke til å slappe ordlig av. Blir så utalmodig og finner på noe annet, skulle gjerne ha gått på time igjen, tror jeg enklere hadde funnet fokus tilbake. Her jeg bor nå har vi ikke noe yoga tilbud per dags dato...
Smørblomst1 kan nok forresten svare deg om du får skrive det opp :)
 
Nei mat pga snop. Så mener jeg Yoghurt med sukker bør være med.
Sant nok, men yoghurt inneholder jo vanligvis mye annet som er bra, det er ikke bare tomme kalorier. Også tenker jeg at man går ikke på en "yoghurtsmell" på samme måte som man gjør med sjokolade (vel, snakker for meg selv nå, altså). Er forholdsvis enkelt å velge en light variant hvis man har veldig lyst på yoghurt, og det tipper jeg de fleste som slanker seg gjør. Men ja, yoghurt uten redusert fett- og sukkerinnhold er heavy kost!
 
Men no har æ prøvd yoga og det er veldig my styrke trening også, svette my og blir sliten så rart hvis det ikke telle, mn har nå ikke tatt det med i poeng tellinga herre omgangen, passe på å ha en ekstra økt med kondisjon de dagene æ tar yoga :)
 
Men no har æ prøvd yoga og det er veldig my styrke trening også, svette my og blir sliten så rart hvis det ikke telle, mn har nå ikke tatt det med i poeng tellinga herre omgangen, passe på å ha en ekstra økt med kondisjon de dagene æ tar yoga :)

Yoga er jo hard trening... Synes den er godkjent eg da...
 
Back
Topp