Regler for utfordringene.

Så hva ble bestemt nå? Kan man spise syltetøy eller ikke? Det er ikke sånn at JEG MÅ HA SYLTETØYET MITT! :p Jeg spiser det igrunn sjeldent. ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oii har var det veeeldig mye greier :confused:

Jeg syns vi bør gjøre det enklest mulig. Man må nesten kunne avgjøre litt selv hva man syns går under snop.
Jeg mener dette bør være som tidligere kriger, jeg har har ikke følt det har vært noe problem da.

Syltetøy, brunost og diverse må være lov, jeg vil tro de fleste som er med i denne krigen velger sunne alternativer...hvis ikke går jo det uansett utover egen nedgang.

Angående trim så bør man komme godt opp i puls...altså en spasertur til postkassa tells ikke, og heller ikke sex om man kun ligger og tar imot ;)
Her må man nesten også kunne avgjøre selv om man har fått seg en skikkelig treningsøkt! ;)


Fra appen
Tenker mye det samme som deg:)
Kommer langt med sunn fornuft;)
Kan ikke huske vi hadde noe mye diskusjoner rundt dette forrige runde. Kommer vel ingen vei om man diskuterer en og en ting, og alle har ulike meninger:p
Det viktigste er uansett å få et sunnere kosthold, rørt seg mer, gå ned i vekt og holde seg der :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hehe :) det e godt :D men dåke kan jo komme med flere innspill til teksten min i denne utfordringen. For det e i grunn samme for meg. Eg skal uansett holde meg borte fra både syltetøy, sjokoladepålegg og sjokolader denne uka. Hvis ikke har eg ikkje sjangs å komme meg nedover i vekt :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Totally agree ;)
 
Må bare si det, men proteinbarene mine inneholder mørk sjokolade, og det regner jeg IKKE som snop. Så de kommer jeg til å spise med god samvittighet ;-)
 
Må bare si det, men proteinbarene mine inneholder mørk sjokolade, og det regner jeg IKKE som snop. Så de kommer jeg til å spise med god samvittighet ;-)

De er lov. Alle de nutrilettbarene også. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg lurte på en ting. Denne uken så driver jeg å pusser opp, vasker hele huset (3 etasjer), hagearbeid etc. Jeg holder på fra 9 om morgenen til 8 om kvelden. Kun pauser når jeg skal spise og det gjør jeg når lillebror er våken. Kan jeg få noen trenings poeng av dette? Jeg har nemlig ikke sjans til å dra å trene da dette må prioriteres da huset skal til salg. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Jeg lurte på en ting. Denne uken så driver jeg å pusser opp, vasker hele huset (3 etasjer), hagearbeid etc. Jeg holder på fra 9 om morgenen til 8 om kvelden. Kun pauser når jeg skal spise og det gjør jeg når lillebror er våken. Kan jeg få noen trenings poeng av dette? Jeg har nemlig ikke sjans til å dra å trene da dette må prioriteres da huset skal til salg. :)

Mamma til 2 herlige ♡
Kommer an på hvilke lag du tilhører. ;-) lag And?
 
Jeg lurte på en ting. Denne uken så driver jeg å pusser opp, vasker hele huset (3 etasjer), hagearbeid etc. Jeg holder på fra 9 om morgenen til 8 om kvelden. Kun pauser når jeg skal spise og det gjør jeg når lillebror er våken. Kan jeg få noen trenings poeng av dette? Jeg har nemlig ikke sjans til å dra å trene da dette må prioriteres da huset skal til salg. :)

Mamma til 2 herlige ♡

Beklager, husvask kvalifiserer nok ikke denne uka. Og sikkert ikke i ukene fremover heller. Vaska huset mitt i 3 timer i går fordi Xsvigers sku på besøk. Ja, va svett her fra og til himmelen, men det var ikke noe eg gjor for å trene. Eg sku bare ha besøk. Satt derfor 0 på trening. Hele utfordringen er i grunn for å pushe folk til å komme seg ut og mosjonere eller ta den timen på treningsenteret selv om en egentlig kunne tenke seg å ligge på sofaen. Videre skal det motivere til å kanskje klare å kutte vekk pepsi max'en med vann. Eller bare droppe å bare spise den lille sjokoladebiten. Dette gjelder både til meg og alle andre som sliter med motivasjon i kvardagen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Beklager, husvask kvalifiserer nok ikke denne uka. Og sikkert ikke i ukene fremover heller. Vaska huset mitt i 3 timer i går fordi Xsvigers sku på besøk. Ja, va svett her fra og til himmelen, men det var ikke noe eg gjor for å trene. Eg sku bare ha besøk. Satt derfor 0 på trening. Hele utfordringen er i grunn for å pushe folk til å komme seg ut og mosjonere eller ta den timen på treningsenteret selv om en egentlig kunne tenke seg å ligge på sofaen. Videre skal det motivere til å kanskje klare å kutte vekk pepsi max'en med vann. Eller bare droppe å bare spise den lille sjokoladebiten. Dette gjelder både til meg og alle andre som sliter med motivasjon i kvardagen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Helt enig med smørblomst1, jeg vet at husarbeid/vask kan være slitsomt, men dette må man liksom gjøre uansett krig eller ikke.
Og hvis det skal gjelde som trening for en, må det gjelde for alle :)
Vi hadde med husvask for 2 kriger siden, hvor det sklei helt ut og folk skrev poeng for å gå rundt å tørke støv :-/ så jeg mener vi bør sette en grense for å få folk til å komme seg ut på trening, som man ellers kanskje ikke ville ha gjort ;)
 
Beklager, husvask kvalifiserer nok ikke denne uka. Og sikkert ikke i ukene fremover heller. Vaska huset mitt i 3 timer i går fordi Xsvigers sku på besøk. Ja, va svett her fra og til himmelen, men det var ikke noe eg gjor for å trene. Eg sku bare ha besøk. Satt derfor 0 på trening. Hele utfordringen er i grunn for å pushe folk til å komme seg ut og mosjonere eller ta den timen på treningsenteret selv om en egentlig kunne tenke seg å ligge på sofaen. Videre skal det motivere til å kanskje klare å kutte vekk pepsi max'en med vann. Eller bare droppe å bare spise den lille sjokoladebiten. Dette gjelder både til meg og alle andre som sliter med motivasjon i kvardagen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Det er helt greit. :) Måtte bare høre. Kunne jeg ha valgt ville jeg absolutt ha hvert på en høypuls eller bootcamp. :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Helt enig med smørblomst1, jeg vet at husarbeid/vask kan være slitsomt, men dette må man liksom gjøre uansett krig eller ikke.
Og hvis det skal gjelde som trening for en, må det gjelde for alle :)
Vi hadde med husvask for 2 kriger siden, hvor det sklei helt ut og folk skrev poeng for å gå rundt å tørke støv :-/ så jeg mener vi bør sette en grense for å få folk til å komme seg ut på trening, som man ellers kanskje ikke ville ha gjort ;)

Jeg ville aldri ha sagt at husarbeid er trening, men det var kun fordi jeg ikke får trent denne uken og dermed ødelegger litt for laget. :) men jeg kommer sterkere tilbake når fotografering etc til salget er over. :p

Mamma til 2 herlige ♡
 
Poeng eller ikke, du får jo uansett "treningen" og det vil jo vises på vekta. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er så sant :D

Jeg fikk litt lyst til å ta et annet eksempel :)
I går løp jeg 5km på 40 min i skogen. Dette var ekstremt hardt da det er en del kupert terreng.
Så ser jeg andre har tatt samme strekningen på myyye lenger tid...dermed en del mer poeng:)
Det blir aldri rettferdig sånn sett, men det slår forhåpentligvis ut på vekta ;)
 
Poeng eller ikke, du får jo uansett "treningen" og det vil jo vises på vekta. :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja det gir jo økt forbrenningen av kalorier så litt hjelp får jeg av denne jobbingen. :)

Mamma til 2 herlige ♡
 
Det er så sant :D

Jeg fikk litt lyst til å ta et annet eksempel :)
I går løp jeg 5km på 40 min i skogen. Dette var ekstremt hardt da det er en del kupert terreng.
Så ser jeg andre har tatt samme strekningen på myyye lenger tid...dermed en del mer poeng:)
Det blir aldri rettferdig sånn sett, men det slår forhåpentligvis ut på vekta ;)
Det er sant, men man forbrenner jo mer om man trener hardt, så det lønner seg uansett mest å gi jernet ;)
 
Men kan man si at en yogatime på 3t e trenning da? :)
 
Men kan man si at en yogatime på 3t e trenning da? :)
Høres herlig ut med en langøkt i yoga. Trener du yoga fast?
Jeg tenker at man forbrenner jo ikke akkurat så mange kcal på en yogatime, så om øke forbrenning er målet med utfordringen bør det ikke telle med. mens noen typer yoga er jo mer styrkende for musklene enn andre former, hatha og asthanga feks. Men regner uansett med at mye av tiden ble brukt til meditasjon og avspenning og akkurat det bør nok ikke regnes med. Uansett så tror jeg yoga er noe av det beste vi kan gjøre for kroppen vår:) vi har pleid å ha treningsutfordringer på termingruppen min og da har vi regnet yoga med i poengene.
 
Høres herlig ut med en langøkt i yoga. Trener du yoga fast?
Jeg tenker at man forbrenner jo ikke akkurat så mange kcal på en yogatime, så om øke forbrenning er målet med utfordringen bør det ikke telle med. mens noen typer yoga er jo mer styrkende for musklene enn andre former, hatha og asthanga feks. Men regner uansett med at mye av tiden ble brukt til meditasjon og avspenning og akkurat det bør nok ikke regnes med. Uansett så tror jeg yoga er noe av det beste vi kan gjøre for kroppen vår:) vi har pleid å ha treningsutfordringer på termingruppen min og da har vi regnet yoga med i poengene.

Okey, har tenkt å bynn med det fast, har en Personelig trener som skal gi mæ non privat tima først sånn at æ kjæm i det, men etterhvert så kjæm æ te å ta tima fast, mest for meditasjon og ro i kroppen som du sir, så e veldig spent på det :) på den 3ten æ går te har dæm Hotyoga i tillegg, det høres enda mer spennende ut :)
 
Back
Topp