Regelmessige rier?

At jeg skulle ta det med ro og spise frokost og komme inn hvis de ble tettere og sterkere.
Nå føler jeg de har dabbet litt av igjen på smertene. Så får se det an :)

At jeg skulle ta det med ro og spise frokost og komme inn hvis de ble tettere og sterkere.
Nå føler jeg de har dabbet litt av igjen på smertene. Så får se det an :)
Spennende å se hvordan det utvikler seg.

Jeg er 37+4 i dag. Mye tidligere enn jeg hadde tenkt til å føde! Kan fortsatt stoppe opp da.
Smertene er mest sånn at jeg bare må konsentrere meg om å puste, men ikke gale ift hva jeg har tenkt på forhånd. Vet at de bygger seg opp så skal nok få kjent på smerte :p
Det gjør vel egentlig ingenting om det stopper opp siden jeg vil han skal bli inni en liten stund til, men kjenner samtidig at jeg er supergiret på at han bare kan komme ut så slipper jeg å vente lengre :p

Riene kommer mest mellom 7-8 min og varer ca ett minutt. Innimellom får jeg noen etter 2-3 min. Vet ikke hva som gjør det. Men slapper av foreløpig :)

Så utrolig spennende <3
Masse lykke til!!

Utrolig spennende! Lykke til :)

Men hva skjer?

Skal prøve å ikke mase jeg heller men dette ble jo spennende :-D håper det går bra med deg og lille :-)

Etter mamma ringte meg, og fortalte at hesten var så dårlig og jeg ble stresset så dabbet riene av og jeg sluknet og har sovet til nå. Kjempe deilig å få sovet litt, men baby i magen er ikke fornøyd. Han er helt vill og virker som han vil ut :p nå har jeg stått opp igjen og foreløpig bare hatt én vondt rie.
Får vel bare se om det starter opp igjen eller om det var snipp snapp snute på eventyret i dag :p vet ikke helt hva jeg føler nå altså!

Nå får jeg bare kynnere kjennes det ut som. Taket i ryggen er borte.
Hva var dette for noe lureri? :p da syns jeg han får vente til nyttårsaften! :D

Tenk som så, lureri bidrar til modning og det går lettere når det begynner igjen

En ting er i alle fall sikkert! Det er ikke mange helgene du kan slappe av og sove når du vil igjen på deg nå;) ønsker deg masse lykke til!!

En ting er i alle fall sikkert! Det er ikke mange helgene du kan slappe av og sove når du vil igjen på deg nå;) ønsker deg masse lykke til!!
Nei det er helt riktig! :D blir så spennende framover nå! Tusen takk :)

Jeg er 37+4 i dag. Mye tidligere enn jeg hadde tenkt til å føde! Kan fortsatt stoppe opp da.
Smertene er mest sånn at jeg bare må konsentrere meg om å puste, men ikke gale ift hva jeg har tenkt på forhånd. Vet at de bygger seg opp så skal nok få kjent på smerte :p
Det gjør vel egentlig ingenting om det stopper opp siden jeg vil han skal bli inni en liten stund til, men kjenner samtidig at jeg er supergiret på at han bare kan komme ut så slipper jeg å vente lengre :p

Riene kommer mest mellom 7-8 min og varer ca ett minutt. Innimellom får jeg noen etter 2-3 min. Vet ikke hva som gjør det. Men slapper av foreløpig :)
Så spennende for deg. Jeg har hatt det slik et par uker allerede så er super sliten. Håper du slipper det. Måtte faktisk innom føden idag da jeg skulle bare spørre jordmor om noe og endte opp med å måle akt mulig og at legen og sjekket meg selv om jeg egentlig hadde en time imorgen . Men hadde hatt en tøff natt med mye vonde kynnere så var greit å få sjekket. Jordmor sa jeg var moden, hodet langt nede, livmorhals på 1-2 cm og 2 cm åpning så sannsynligvis er det noe på gang

Back
Topp