Regelmessige rier?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Hva vil det si når riene er regelmessig? Regner med det er innenfor en viss mal og ikke på sekundet?
 
ImageUploadedByBV Forum1450072345.370000.jpgImageUploadedByBV Forum1450072359.906702.jpg

Føles litt ut som rier dette her. Men er de falsk?
 
Er det ikke når det er like lenge mellom hver rie? Og ikke når riene varer like lenge? Ble plutselig litt usikker selv :p

Tror du må kjenne på det selv. Falske rier har jeg aldri hatt. Så aner ikke hvordan de kjennes ut. Men ønsker deg masse lykke til:):) Spennende!
 
ImageUploadedByBV Forum1450073941.126338.jpg
Aldri prøvd rieteller før, men sånn ser den ut nå ihvertfall.
 
Regelmessige rier er når det er like lenge mellom hver, varer i ca et minutt og er like sterke. Jeg ville ringt føden ;-)
 
Når jeg ble lagt inn med premature rier så det sån ut ImageUploadedByBV Forum1450075496.151693.jpg fortsatte sån helt til jeg ble satt på drypp.
Jeg ville ha tatt kontakt ned føden fortsetter det slik, kan jo hende noe er igang :D
 
Ringte føden nå og hun mente at ift til mine beskrivelser så virker det som noe er i gang. Men at jeg er i tidlig fase som kan ta lang tid. Så hun anbefalte meg å spise en god frokost og se det litt an. Men jeg kunne komme inn når jeg følte for det. Jeg er kjempe sår i brystvortene og de er blitt mye mørkere i fargen og hoven i selve puppen i løpet av natten. Den var jeg ikke helt forberedt på :p
 
Sto opp og ble skikkelig sjelven og måtte på do og litt stresset når jeg skulle ringe føden. Så tror jeg "hoppet over" en ri :p for jeg tenkte etterpå Hmm nå ble det litt stille. Typisk etter man har ringt føden :p men så startet det på an igjen :p
Tror fortsatt at dette bare er tull og tenker ikke at jeg skal føde :p kjæresten min har stått opp nå og laget sin egen fødebag i tilfelle :p og lager frokost til meg :)
 
Slik sitter jeg i periodevis hver kveld, men hos meg er det bare kynnere og modning.
Hvordan er smertene?
Hvilken uke er du i?
Dette er så spennende!!! :-D
Gøy å følge med hverandre! :) :)
Masse lykke til!
 
Sto opp og ble skikkelig sjelven og måtte på do og litt stresset når jeg skulle ringe føden. Så tror jeg "hoppet over" en ri :p for jeg tenkte etterpå Hmm nå ble det litt stille. Typisk etter man har ringt føden :p men så startet det på an igjen :p
Tror fortsatt at dette bare er tull og tenker ikke at jeg skal føde :p kjæresten min har stått opp nå og laget sin egen fødebag i tilfelle :p og lager frokost til meg :)
Så spennende da. :) Høres definitivt ut som noe er på gang. Men det kan selvsagt ta lang tid likevel.
Når du blir sånn stressa og gira i kroppen farer adrenalinet gjennom kroppen og stopper hele greia. Derfor de fleste fødsler starter når man er avslappa om natta. Ikke værst at det begynte igjen da.;)
 
Så spennende :) rier kjenner du som regel ved tak i ryggen også. Har du det er det hvert fall ingen tvil om hva som er på gang. Lykke til :)
 
Spennende.

Min erfaring fra fødsel nr to er at jeg hoppet over i ri, så kom det igang, så ble det lenger mellomrom, så hoppet jeg over noen, så stoppet det opp på fire cm og null rier.
 
Oi, så spennende da :) Kanskje januarbaby nr 3 kommer i dag :D Hvor mange uker er du på vei? Masse masse lykke til hvis det skulle utvikle seg videre :)
 
Så spennende :-D masse lykke til :)
 
Jeg er 37+4 i dag. Mye tidligere enn jeg hadde tenkt til å føde! Kan fortsatt stoppe opp da.
Smertene er mest sånn at jeg bare må konsentrere meg om å puste, men ikke gale ift hva jeg har tenkt på forhånd. Vet at de bygger seg opp så skal nok få kjent på smerte :p
Det gjør vel egentlig ingenting om det stopper opp siden jeg vil han skal bli inni en liten stund til, men kjenner samtidig at jeg er supergiret på at han bare kan komme ut så slipper jeg å vente lengre :p

Riene kommer mest mellom 7-8 min og varer ca ett minutt. Innimellom får jeg noen etter 2-3 min. Vet ikke hva som gjør det. Men slapper av foreløpig :)
 
Har du snakket med føden?
 
Back
Topp