Regelmessige rier?

Så spennende for deg. Jeg har hatt det slik et par uker allerede så er super sliten. Håper du slipper det. Måtte faktisk innom føden idag da jeg skulle bare spørre jordmor om noe og endte opp med å måle akt mulig og at legen og sjekket meg selv om jeg egentlig hadde en time imorgen . Men hadde hatt en tøff natt med mye vonde kynnere så var greit å få sjekket. Jordmor sa jeg var moden, hodet langt nede, livmorhals på 1-2 cm og 2 cm åpning så sannsynligvis er det noe på gang
Oi :) ja huff det er slitsomt! Blir spennende å se når det skjer.
Kjennes ut som hodet er langt nede her. Vet ikke om jeg skal ringe jordmor eller føden og høre om jeg skal komme på noe sjekk eller bare vente og se om det skjer noe mer. Hva tror du?
 
Oi :) ja huff det er slitsomt! Blir spennende å se når det skjer.
Kjennes ut som hodet er langt nede her. Vet ikke om jeg skal ringe jordmor eller føden og høre om jeg skal komme på noe sjekk eller bare vente og se om det skjer noe mer. Hva tror du?
Jeg ville bare ringt føden. De er så hyggelig og vil hjelpe deg. De kan fortelle deg hva du skal gjøre videre. Lykke til.
 
Jeg ville bare ringt føden. De er så hyggelig og vil hjelpe deg. De kan fortelle deg hva du skal gjøre videre. Lykke til.
Takk :) ringte for å høre og hun sa at jeg måtte bare hvile og spise så godt jeg kunne og at riene kunne komme tilbake når som helst. Det var forskjellig fra kvinne til kvinne :) så blir spennende dette!
 
Takk :) ringte for å høre og hun sa at jeg måtte bare hvile og spise så godt jeg kunne og at riene kunne komme tilbake når som helst. Det var forskjellig fra kvinne til kvinne :) så blir spennende dette!

Så utrolig spennende altså! Har tenkt mye på deg i dag!! Du får holde oss oppdatert ;) <3
 
Nå er det påan igjen! :eek:
Dengang mine stoppet opp var de igang igjen etter ca 12 timer. Forskjellen er at jeg var ca 40 uker på vei og fødsel var jo derved helt å forvente. Hun ble født 7 timer etter at det begynte igjen
 
Dengang mine stoppet opp var de igang igjen etter ca 12 timer. Forskjellen er at jeg var ca 40 uker på vei og fødsel var jo derved helt å forvente. Hun ble født 7 timer etter at det begynte igjen
Ææææ herregud blir helt nervøs! Måtte løpe på do og tømme meg for fjerde gang nå tror jeg. Vondere rier nå enn tidligere i dag. Men de begynte nå nettopp da. Kjenner pulsen stiger og jeg blir sjelven.
 
synes det høres ut som om det blir desemberbaby på deg.
 
Ææææ herregud blir helt nervøs! Måtte løpe på do og tømme meg for fjerde gang nå tror jeg. Vondere rier nå enn tidligere i dag. Men de begynte nå nettopp da. Kjenner pulsen stiger og jeg blir sjelven.
Herreguuud :D så spennende!!!
 
Så spennende da! :-D
Har du lang vei til sykehuset?
Hatt mye kynnere og modningsrier tidligere?
Nei ca 20-30 min :) tror kjæresten er på vei hjem fra jobb. Han var egentlig ikke ferdig før kl 22. Ja, har hatt masse kynnere og mensmurringer i sikkert fire uker :)
 
Ææææ herregud blir helt nervøs! Måtte løpe på do og tømme meg for fjerde gang nå tror jeg. Vondere rier nå enn tidligere i dag. Men de begynte nå nettopp da. Kjenner pulsen stiger og jeg blir sjelven.
Veit det ikke er lett, men prøv å slapp av. Det kan høres ut som om du kan trenge kreftene dine seinere/snart ;) Ring føden igjen du :)
 
Ringte til føden og sa jeg hadde fått rier igjen, men ikke tatt tiden på de. Og har masse stikking konstant i underlivet. Så sa hun at jeg skulle komme på føden og se om jeg var i fødsel. Så kunne jeg evt dra hjem igjen hvis det tar enda lengre tid :)
 
Ringte til føden og sa jeg hadde fått rier igjen, men ikke tatt tiden på de. Og har masse stikking konstant i underlivet. Så sa hun at jeg skulle komme på føden og se om jeg var i fødsel. Så kunne jeg evt dra hjem igjen hvis det tar enda lengre tid :)

Greit med en sjekk igjen nå, ja. Så ser de om det er noe effekt av disse riene dine.
 
Back
Topp