Regelmessige rier?

Oi oi! Håper du klarer å slappe av så du har krefter hvis/når det begynner skikkelig. Lykke til, så spennende :)
 
Lykke til :)
 
Lykke til ja, spent på oppdatering etter sjekk på føden, dersom det kommer en slik i kveld.
 
Tusen takk dere søte damer! Riene sluttet når jeg kom til føden :p men de sjekket meg og hjertelyden. Jeg var myk og moden, men ingen åpning ennå. Så jeg er på vei hjem igjen, siden dette tydeligvis kan ta sin tid :p var ihvertfall veldig kjekt å få sett et rom og se hvor jeg skal når fødselen virkelig er i gang. :)
 
Typisk :p fint å få sjekket "ståa" da :)
 
Hehe ja :p men da kan det jo fortsatt bli en januarbaby hvis jeg krysser beina hardt! :p selvom jeg tviler veldig på det :p

Kryss og håp men tror nok du må belage deg på desemberbaby ;-) :p
 
Jeg tipper på desember, selv om da ikke akkurat i dag
 
Hvor lenge før fødsel kan man være "myk og moden"? Noen som vet?

Du får holde oss oppdatert videre:)
 
Hvor lenge før fødsel kan man være "myk og moden"? Noen som vet?

Du får holde oss oppdatert videre:)
Jeg har ingen anelse. Men er jo bare 19 dager... Snart 18 dager til termin. Altså 16 dager bare til nyttårsaften! :eek: :D kan jo kanskje klare å gå 16 dager?
 
Oi, ikke tenkt over at det bare er to uker til nyttår! Jula virker liksom så lang. Ja, da kan det jo faktisk hende du får januarbaby:) Men fint med desemberbaby og da:)
 
Hvor lenge før fødsel kan man være "myk og moden"? Noen som vet?

Du får holde oss oppdatert videre:)

Med førstemann var jeg myk og moden, hadde 2 cm åpning og livmorhalsen var 21 mm i 3 uker.
Fra uke 34 til 37+2.
Med nr 2 var jeg også myk og moden, ca 1 cm åpning og rundt 2 cm livmorhals i 4 uker.
Fra uke 34 til 38+3.

Sist måling var livmorhalsen 26 mm og myk og moden, men ingen åpning.
Så vi kan faktisk gå slik i flere uker!
Så det er fortsatt håp om januar baby for oss som har litt utålmodige små! ;-)
 
Dette er den gøyeste tråden jeg har lest I dag! Tenk at vi er så nærme at dette ikke var en "uff håper han holder seg inne litt lenger"- tråd.
Hehe, ja det er sånt! Nå kan vi virkelig heie på hverandre :D
 
Dette er den gøyeste tråden jeg har lest I dag! Tenk at vi er så nærme at dette ikke var en "uff håper han holder seg inne litt lenger"- tråd.
Ja, endelig er vi der

Tiden da det er greit. Spennende, ikke bare skummelt
 
Hvordan går det? :)
Etter jeg kom hjem igjen var jeg bare trøtt og har sovet ganske godt gjennom hele natten. Tror det har mye med at babyen også har sovet masse i natt. Han var jo villbass konstant i går natt og hele dagen. Men nå syns jeg han kan våkne sånn at jeg ikke blir bekymret :p
 
Back
Topp