Reductil, dere som går på den sleng dere med her

ORIGINAL: hildemor_84

Da er det vel egentlig bekrefta at reductil ikke fungerer på meg[:'(] legen sa det var bortkasta penger for meg[:'(][:'(] har henta ut alle pakkene da så får ta til det er tomt,men skikkelig kjipt altså..hadde så forhåpninger.. Noen som har opplevd samme som 15 mg har hjulpet for? lurte litt på å spør om 15 mg kanskje...men ikke sikkert det er vits å spør engang da[&:]

 
Funker de ikke?[&:]
Så kjedlig!![:@][:'(]
Jeg har kun erfaring med 10mg, men 15mg er jo sterkere.. så kanskje?
 
Fikk du hente ut flere pakker en 1 pr gang?
Jeg har ikke prøvd det engang jeg.
Fikk resept for 1år, men har henta 1 og 1.
Ganske stress!
 
Så utrolig bra stinkistine, gratulerer til deg.

Hildemor, har de ikke funket noe på deg?
Jeg har gått på 10 til nå, å så følte jeg at de ikke ga noe særlig virking lenger å økte til 15 å merker stor forskjell(eller merker at den funker igjen er vel mer riktig å si da) tok min første 15 mg nå.
 
her går de masse seinare no,men de e jo normalt trur eg.. har gått på 10 mg i 7 veker no,og gått ned 8 kg!! Har et håp om 0,5-1 kg i veka da,så vi får sjå.. ha resept på 2 pk til.. og rekna me eg får fleire når eg har brukt opp dei... bmi'en e på 31,6 no...så har en god del igjen !!!

Så bra at du fikk 15 mg og at dei funka da Wiccababe!! Kjekt å sjå at de fungera liksom.. veldig kjjedelig for deg hildemor_84 at dei ikkje virka,men skada jo ikkje å spørre legen etter 15 mg.. e jo ikkje han som betala de uansett.. :)
 
Har fulgt med i denne tråden lenge no, og endelig kan jeg slenge meg på...
Var til legen i dag og fikk reductil...
Var skikkelig nervøs for å spørre etter det, men det var null problem[:D]
Så i morgen tidlig skal jeg veie meg, ta diverse mål, og så begynne på pillene...

Håper de kan ha no funk på meg så jeg kan bli kvitt de siste kgen som plager meg så sinnsykt!

Og så vil jeg bare si dere er knallflinke alle mann!
 
Så bra da. Gratulerer med resept å lykke til, håper den har effekt for deg. :)
 
ORIGINAL: StinkiStini

13,5kg![:D]

Har legetime på torsdag.
Tror han kommer til å avslutte reductil snart for min del.
Har bmi på 24,1 nå.
Skal prøve å få en mnd til slik jeg får kommet meg ned dit jeg vil.
Etter det kommer slitet med masse trening og oppstramming..
Så ikke minst.. vedlikeholdet av kropp og vekt.


Har oppdatert slanketråden min da, ligger her nede[:)]


Du er bare kanllflink altså!!!
Min inspirasjon[:D]

Jeg fikk beskjed av legen at jeg gjerne kom til å gå på det en stud etter at jeg faktisk var nådd målet også jeg...
Vi får se koss det går...

Første pille er inntatt og så får vi se koss dette går[;)]
 
ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: Wiccababe

Så utrolig bra stinkistine, gratulerer til deg.

Hildemor, har de ikke funket noe på deg?
Jeg har gått på 10 til nå, å så følte jeg at de ikke ga noe særlig virking lenger å økte til 15 å merker stor forskjell(eller merker at den funker igjen er vel mer riktig å si da) tok min første 15 mg nå.


Nei,jeg gikk bare ned 2 kg fra onsdagen når jeg begynte på de til fredagen som jeg ville ha som veiedag.. Så gla da for trodde de funka på meg[:D]Gikk ned 4,5 på ketolyse...men når jeg kutta ut ketolyse og spiser knekkebrød og vanlig middag, bare uten poteter/pasta osv,aldri hvitt brød heller,så skjer det ingenting.. gått opp 1 kg etter 2 ukers ferie.. har jo ikke akkurat gått på diett der da,men har heller ikke trykket i meg på ferien.. kanskje det er verdt å prøve 15 mg.. usikker.. merkelig at han ikke fåreslo det... spist ketolysemat idag...eneste som har funka, så fortsetter litt selv om jeg ikke er så kjempemotivert.. Legen hadde ikke tro på noe kur da, men heller livstilsendring,men når det er mitt eneste håp får jeg heller prøve det litt til.. får litt mer motivasjon og da når en ser resultater..
Synst du skal gi det litt mer tid jeg, husk å legge om kosten mens du  går på disse, men til matvarer du vet du kan leve med og spise ellers også. Ingen vits å spise mat du vet du kun spiser i en periode, har du tenkt å spise som før etter endt kur så er jo kiloene tilbake før du rekker å si hei.

Drikk masse vann, husk frokosten er dagens viktigste måltid. Legg gjerne inn litt frukt i løpet av dagen. Bytt ut brød med knekkebrød(for godt, jeg angrer ikke et sekund brød får magen min til å bli helt rar) bruker du majones på skiva bytt til lettvarianten, bruker du dressing bytt til lett, kutt ut smør på brødskiva(smaker bedre uten) ha godterier kun til en dag i uke(feks på lørdag sammen med barnet) og sist men ikke minst kutt ut brus, light brus og juice, det er veldig veldig veldig masse skjulte kalorier i disse drikkene. Prøv i starten og ha som minimum 2 liter vann om dagen, enkelt med å ta feks en halvliter sammen med reductil tabletten, å kanskej en halvliter før hver måltid ha alltid vann på bordet i et glass

Masse lykke til  [:)][:D]
 
ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: Wiccababe

Så utrolig bra stinkistine, gratulerer til deg.

Hildemor, har de ikke funket noe på deg?
Jeg har gått på 10 til nå, å så følte jeg at de ikke ga noe særlig virking lenger å økte til 15 å merker stor forskjell(eller merker at den funker igjen er vel mer riktig å si da) tok min første 15 mg nå.


Nei,jeg gikk bare ned 2 kg fra onsdagen når jeg begynte på de til fredagen som jeg ville ha som veiedag.. Så gla da for trodde de funka på meg[:D]Gikk ned 4,5 på ketolyse...men når jeg kutta ut ketolyse og spiser knekkebrød og vanlig middag, bare uten poteter/pasta osv,aldri hvitt brød heller,så skjer det ingenting.. gått opp 1 kg etter 2 ukers ferie.. har jo ikke akkurat gått på diett der da,men har heller ikke trykket i meg på ferien.. kanskje det er verdt å prøve 15 mg.. usikker.. merkelig at han ikke fåreslo det... spist ketolysemat idag...eneste som har funka, så fortsetter litt selv om jeg ikke er så kjempemotivert.. Legen hadde ikke tro på noe kur da, men heller livstilsendring,men når det er mitt eneste håp får jeg heller prøve det litt til.. får litt mer motivasjon og da når en ser resultater..
Å litt poteter/ris/pasta kan du fint legge inn i middagsplanene dine, bare husk å ta litt og ta mer av kjøtt og grønnsaker til maten. Å 1 kilo på to uker kan være mye rart det, for mye akkurat like før veiedag, mensen i anmarsj jo name it. Ikke gi opp som sagt, jeg tror det går seg til ;)
 
ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: hildemor_84

ORIGINAL: Wiccababe

Så utrolig bra stinkistine, gratulerer til deg.

Hildemor, har de ikke funket noe på deg?
Jeg har gått på 10 til nå, å så følte jeg at de ikke ga noe særlig virking lenger å økte til 15 å merker stor forskjell(eller merker at den funker igjen er vel mer riktig å si da) tok min første 15 mg nå.


Nei,jeg gikk bare ned 2 kg fra onsdagen når jeg begynte på de til fredagen som jeg ville ha som veiedag.. Så gla da for trodde de funka på meg[:D]Gikk ned 4,5 på ketolyse...men når jeg kutta ut ketolyse og spiser knekkebrød og vanlig middag, bare uten poteter/pasta osv,aldri hvitt brød heller,så skjer det ingenting.. gått opp 1 kg etter 2 ukers ferie.. har jo ikke akkurat gått på diett der da,men har heller ikke trykket i meg på ferien.. kanskje det er verdt å prøve 15 mg.. usikker.. merkelig at han ikke fåreslo det... spist ketolysemat idag...eneste som har funka, så fortsetter litt selv om jeg ikke er så kjempemotivert.. Legen hadde ikke tro på noe kur da, men heller livstilsendring,men når det er mitt eneste håp får jeg heller prøve det litt til.. får litt mer motivasjon og da når en ser resultater..
Synst du skal gi det litt mer tid jeg, husk å legge om kosten mens du  går på disse, men til matvarer du vet du kan leve med og spise ellers også. Ingen vits å spise mat du vet du kun spiser i en periode, har du tenkt å spise som før etter endt kur så er jo kiloene tilbake før du rekker å si hei.

Drikk masse vann, husk frokosten er dagens viktigste måltid. Legg gjerne inn litt frukt i løpet av dagen. Bytt ut brød med knekkebrød(for godt, jeg angrer ikke et sekund brød får magen min til å bli helt rar) bruker du majones på skiva bytt til lettvarianten, bruker du dressing bytt til lett, kutt ut smør på brødskiva(smaker bedre uten) ha godterier kun til en dag i uke(feks på lørdag sammen med barnet) og sist men ikke minst kutt ut brus, light brus og juice, det er veldig veldig veldig masse skjulte kalorier i disse drikkene. Prøv i starten og ha som minimum 2 liter vann om dagen, enkelt med å ta feks en halvliter sammen med reductil tabletten, å kanskej en halvliter før hver måltid ha alltid vann på bordet i et glass

Masse lykke til  [:)][:D]




du gikk nok opp i vekt,eller lite nd i vekt pga av kropen din fikk karbohydrater igjen.. gi de litt tid så skal du sjå at dei vil virke :)
sambo gikk på ketolysekur i forfjor.. gikk ned 11 kg,på 4 veker trur eg,men så fort han begynte å ete normalt igjen ,gikk han opp 8-9 kg igjen...

han går og på reuctil no...
 
ORIGINAL: ~ALEK~

ORIGINAL: StinkiStini

13,5kg![:D]

Har legetime på torsdag.
Tror han kommer til å avslutte reductil snart for min del.
Har bmi på 24,1 nå.
Skal prøve å få en mnd til slik jeg får kommet meg ned dit jeg vil.
Etter det kommer slitet med masse trening og oppstramming..
Så ikke minst.. vedlikeholdet av kropp og vekt.


Har oppdatert slanketråden min da, ligger her nede[:)]


Du er bare kanllflink altså!!!
Min inspirasjon[:D]

Jeg fikk beskjed av legen at jeg gjerne kom til å gå på det en stud etter at jeg faktisk var nådd målet også jeg...
Vi får se koss det går...

Første pille er inntatt og så får vi se koss dette går[;)]

 
Takk søte alek![:)]
 
Gleder meg til oppdatering på deg altså!!
Håper det funker som bare rakker`n![:D]
 
Har legetime 12.50 idag, blir spennende å se hva han sier.
Jeg har jo fått resept på 1år allerede, den ligger på apoteket...[:-][;)]
Håper han sier jeg han bruke dem et par mnd til vertfall, så når jeg målet og får kommet meg inn i "hold vekta rutiner".
 
 
Men er ketolysemat noe du kan leve på resten av ditt liv? Er dette en man du er fornøyd med å kan tenke deg å spise resten av ditt liv om dette er mulig?
 
Gikk dritbra hos legen idag![:)]
Flott blodtrykk og han tok ikke fra meg reductilen enda[;)]
Jeg satte som mål 75kg da jeg starta, og er nå 79,3kg.
Ned 13,4kg siden mai![:D]
 
Han skrøt så masse også!
Sa at jeg var slank! Hehe
Det er jaggu LENGE siden!!!!!
 
Skal komme meg minst ned til 75 kg nå.
Og ikke MINST stramme opp masse fremover.
Trene både muskler og rocke bort stygge magen![:'(][:'(][:D]
 
Du er virkelig mitt forbilde StinkiStine[:D]
Så utrolig flink og du ser jo bare knallfin ut!!!

Lurer på en ting...
Når merket dere evt bivirkninger på reductilen...????
 
Fortsatt stillestans her, men har is i magen å håper på bedre tall neste uke. Kans jo ikke forvente å gå ned noe hver uke, sånn fungerer jo ikke slanking dessverre. Men fortsetter å ta reductil, å spiser på samme måte så går nå ihvertfall ikke opp [:D]
 
Alek:
 
Første dagen min var jeg litt uvell.
Type svimmel og uggen.
Det gikk over etter noen dager, ble bedre og bedre.
 
Nå går det i perioder.
Mest tørr i munnen egentlig, og svetter lettere([:'(])
 
ORIGINAL: StinkiStini

Alek:

Første dagen min var jeg litt uvell.
Type svimmel og uggen.
Det gikk over etter noen dager, ble bedre og bedre.

Nå går det i perioder.
Mest tørr i munnen egentlig, og svetter lettere([:'(])


Oki, for jeg merker ikke noe egentlig... Er litt svimmel, men det er jeg til vanlig også, så ikke no verre der, og føler ikke jeg har no munntørrhet heller, men det kan vel komme tenker jeg...men lov å håpe det ikke kommer...[8D]
 
Husk å drikke nok vann til tabletten, ikke la det være under en halvliter når du svelger ned. Husk den skal helt ned for å virke, så den ikke blir liggende å løse seg opp der den ikke skal.

Jeg har merka litt av svetting og kvalme i dag, ellers lite. Men er spent på vekta da, men nå er det igjen tid for mensen straks også så det kan også ha innvirkining for hvorfor det er stillstans, men søren og at den skal ha så mye å si [:@]
 
ORIGINAL: hildemor_84

Forresten var jeg en kilo mindre igjen idag enn hva jeg var før jeg hadde gått opp sist kontroll[:D] har gått ned 5,5 kg til sammen..4,5 av de på ketolyse og resten på reductilen (eller innsats fra meg selv egentlig da[:)])
Så flink du har vært [:D][:D][:D][:D][:D] husk å bare gi tabletten litt tid å funke(tror ikke jeg merka noe særlig verken på sult eller vektnedgang før det hadde gått 14 dager eller noe jeg altså? [:-])
 
sånn er det dessverre,alderstilegg hahaha.
Jeg tåler ikke så mye karbo sjøl jeg,men spiser litt samtidig som  jeg teller karbo så det ikke blir for mye. Jeg unner meg litt godterier på lørdager [:D]
 
Jeg har fått så dilla på druer jeg da, spiser masse drue, blå og grønne det er så namme. 
 
Back
Topp