Reductil, dere som går på den sleng dere med her

Wiccababe

Gift med forumet
Da har jeg nettopp slutta amminga, å begynner på reductil. Kroppen min sparer på alt når jeg ammer, så har ikke gått ned et gram etter at minsten ble født.

Nå håper jeg på fortgang på ting, både ved at jeg har slutta og amme samt inntak av sibutramin.

Jeg fikk resept på reductil, men fikk anbefalt denne på apoteket i dag. 40 kroner mindre enn reductil, å du får 30 og ikke 28 tbl i pakka.
Begynte på den i dag, å håper den funker godt denne gangen. Tidligere når jeg har gått på den har jeg gått ned 5 kilo så har det stoppet opp.

Nå har jeg gode innarbeida rutiner med å spise sunt, men vekta står stille uansett.  Så nå håper jeg virkelig at ejg får en kickstart på ting her.

Noen som er med å deler erfaringer her inne??
 
dytter litt [:D]
 
Jeg har begynt, går på min tredje dag nå. Har bestemt meg for ikke veie meg(men dom som jeg var gikk jeg på  vekta i dag) å etter to dager så har jeg ennå ikke gått ned noe men er vel ikke annet å vente. Venter ihvertfall til jeg har gått på den en uke nå så veiedag for meg vil bli på fredager.

Går itillegg på gluckofag(metformin), men disse har for meg ingen slankende effekt.
 
Jeg har gått på reductil 2 uker imorgen og har gått ned 4,5 kilo! Men mye av dette er nok vann også :)
 
Skal hente ut mine i morgen jeg. Gikk på 15 mg for 3 mnd siden, men følte ikke at de hadde noen virkning. Så skal prøve de igjen nå. Tenkte å ha fredag som veiedag[:)] Håper og ned ca 10 kg til å begynne med. Skal gå, spise sunt og bruke rockeringen min. Denne gangen bare MÅ det gå.[8D]
 
ORIGINAL: *KidzMora*

Skal hente ut mine i morgen jeg. Gikk på 15 mg for 3 mnd siden, men følte ikke at de hadde noen virkning. Så skal prøve de igjen nå. Tenkte å ha fredag som veiedag[:)] Håper og ned ca 10 kg til å begynne med. Skal gå, spise sunt og bruke rockeringen min. Denne gangen bare MÅ det gå.[8D]
Fredag som veiedag er topp [:D][;)]
 
ORIGINAL: *KidzMora*

Skal hente ut mine i morgen jeg. Gikk på 15 mg for 3 mnd siden, men følte ikke at de hadde noen virkning. Så skal prøve de igjen nå. Tenkte å ha fredag som veiedag[:)] Håper og ned ca 10 kg til å begynne med. Skal gå, spise sunt og bruke rockeringen min. Denne gangen bare MÅ det gå.[8D]
Begynte du forresten rett på 15 mg? Jeg har begynt på 10 mg, håper det gir resultater snart ja.

Nå har jeg vært så dum at jeg gikk på vekta etter å ha gått på disse kun i to dager(fredag og lørdag), samtidig så har vi da spist litt snop i heimen begge disse dager så var nok ikke smart å gå på vekta på søndag [:D], hehe men gjort er gjort.

Men til alt mål, så kjenner jeg helt klart at magen helt nederst har gått sammen [:)][:)][:)][:)], utrolig deilig.Håper resultatene også kommer på vekta på fredag
 
ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: *KidzMora*

Skal hente ut mine i morgen jeg. Gikk på 15 mg for 3 mnd siden, men følte ikke at de hadde noen virkning. Så skal prøve de igjen nå. Tenkte å ha fredag som veiedag[:)] Håper og ned ca 10 kg til å begynne med. Skal gå, spise sunt og bruke rockeringen min. Denne gangen bare MÅ det gå.[8D]
Begynte du forresten rett på 15 mg? Jeg har begynt på 10 mg, håper det gir resultater snart ja.

Nå har jeg vært så dum at jeg gikk på vekta etter å ha gått på disse kun i to dager(fredag og lørdag), samtidig så har vi da spist litt snop i heimen begge disse dager så var nok ikke smart å gå på vekta på søndag [:D], hehe men gjort er gjort.

Men til alt mål, så kjenner jeg helt klart at magen helt nederst har gått sammen [:)][:)][:)][:)], utrolig deilig.Håper resultatene også kommer på vekta på fredag


Gikk 1 mnd på 10 mg og det fungerte bra egentlig. Men når jeg skulle få ny resept av en annen lege så fikk jeg resept på 15 mg i 6 mnd[8D]  Så har 5 mnd igjen på å gå ned 10 kg å det bare MÅ gå.[:)] Skal ta min første tablett i dag jeg, men første veiedag blir nok på fredag.
 
ka kosta de her? og kan eg bar be legen skrive de ut til meg?
 
ORIGINAL: Muppa

Jeg er nå startet på min 6 uke med reductil/sibutramin. Har gått ned 6,8 kg. Fikk en skikkelig kikk start, men det virker å stabilisere seg litt nå, så går litt tregere med nedgangen. I følge legen er det best, for da er det lettere å holde kiloene unna siden. Går også på metformin.

Vanskeligste er å vite hvor mye/lite man egentlig kan spise [:'(]
Går på vekta fast fredag morgen etter trening. Har bare ekstra veiing når jeg skal til kontroll hos legen.
Det er jo kjempe bra vektnedgang da [:D]. Men har også hørt at virkningen er best med en gang, så stopper det litt.
Fikk tips av ei at jeg det kunne være lurt å feks gå på disse i to uker, å så ta en ukes pause for å starte igjen. At man da fikk fart på sakene igjen...men vet ikke helt jeg. Hva tror dere om å gjøre det slik?
 
ORIGINAL: *KidzMora*

ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: *KidzMora*

Skal hente ut mine i morgen jeg. Gikk på 15 mg for 3 mnd siden, men følte ikke at de hadde noen virkning. Så skal prøve de igjen nå. Tenkte å ha fredag som veiedag[:)] Håper og ned ca 10 kg til å begynne med. Skal gå, spise sunt og bruke rockeringen min. Denne gangen bare MÅ det gå.[8D]
Begynte du forresten rett på 15 mg? Jeg har begynt på 10 mg, håper det gir resultater snart ja.

Nå har jeg vært så dum at jeg gikk på vekta etter å ha gått på disse kun i to dager(fredag og lørdag), samtidig så har vi da spist litt snop i heimen begge disse dager så var nok ikke smart å gå på vekta på søndag [:D], hehe men gjort er gjort.

Men til alt mål, så kjenner jeg helt klart at magen helt nederst har gått sammen [:)][:)][:)][:)], utrolig deilig.Håper resultatene også kommer på vekta på fredag


Gikk 1 mnd på 10 mg og det fungerte bra egentlig. Men når jeg skulle få ny resept av en annen lege så fikk jeg resept på 15 mg i 6 mnd[8D]  Så har 5 mnd igjen på å gå ned 10 kg å det bare MÅ gå.[:)] Skal ta min første tablett i dag jeg, men første veiedag blir nok på fredag.
Det gjør du nok, litt trening(eller bare en ekstra gåtur feks hver dag) å riktig kosthold så blir de kiloene borte skal du se [:D]
 
ORIGINAL: Julibaby og meg

Fikk resept idag![:D]
Grattis, har du begynt på dem i dag da eller?
 
Ja, dette går nok riktige veien skal du se :)
 
ORIGINAL: Muppa

ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: Muppa

Jeg er nå startet på min 6 uke med reductil/sibutramin. Har gått ned 6,8 kg. Fikk en skikkelig kikk start, men det virker å stabilisere seg litt nå, så går litt tregere med nedgangen. I følge legen er det best, for da er det lettere å holde kiloene unna siden. Går også på metformin.

Vanskeligste er å vite hvor mye/lite man egentlig kan spise [:'(]
Går på vekta fast fredag morgen etter trening. Har bare ekstra veiing når jeg skal til kontroll hos legen.
Det er jo kjempe bra vektnedgang da [:D]. Men har også hørt at virkningen er best med en gang, så stopper det litt.
Fikk tips av ei at jeg det kunne være lurt å feks gå på disse i to uker, å så ta en ukes pause for å starte igjen. At man da fikk fart på sakene igjen...men vet ikke helt jeg. Hva tror dere om å gjøre det slik?


hmmm....ja kanskje det var et tips. Men vet ikke om jeg tørr stoppe jeg, redd for å ikke gå ned i hele tatt, pluss at jeg får noen bivirkninger med en gang, fikk det når jeg startet på reductil, og når jeg måtte bytte pille også
Jeg er veldig usikker, men skal jo til legen å måle blodtrykket om 14 dager så tenkte at jeg kunne høre hva legen sa om dette da :)
 
Jeg har alltid vært litt overvektig, selv om jeg alltid har vært en aktiv jente med et sunt kosthold. Men klarte like vel aldri å gå ned de ekstra kiloene, brukte Reductil i noen mnd i fjord høst.
Gikk ned 10 kg slank og fin

Og har ikke gått opp et gram etter det[:)]
Vidunder slankepillen dette[:D]
 
ORIGINAL: Muppa

ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: Muppa

ORIGINAL: Wiccababe

ORIGINAL: Muppa

Jeg er nå startet på min 6 uke med reductil/sibutramin. Har gått ned 6,8 kg. Fikk en skikkelig kikk start, men det virker å stabilisere seg litt nå, så går litt tregere med nedgangen. I følge legen er det best, for da er det lettere å holde kiloene unna siden. Går også på metformin.

Vanskeligste er å vite hvor mye/lite man egentlig kan spise [:'(]
Går på vekta fast fredag morgen etter trening. Har bare ekstra veiing når jeg skal til kontroll hos legen.
Det er jo kjempe bra vektnedgang da [:D]. Men har også hørt at virkningen er best med en gang, så stopper det litt.
Fikk tips av ei at jeg det kunne være lurt å feks gå på disse i to uker, å så ta en ukes pause for å starte igjen. At man da fikk fart på sakene igjen...men vet ikke helt jeg. Hva tror dere om å gjøre det slik?


hmmm....ja kanskje det var et tips. Men vet ikke om jeg tørr stoppe jeg, redd for å ikke gå ned i hele tatt, pluss at jeg får noen bivirkninger med en gang, fikk det når jeg startet på reductil, og når jeg måtte bytte pille også
Jeg er veldig usikker, men skal jo til legen å måle blodtrykket om 14 dager så tenkte at jeg kunne høre hva legen sa om dette da :)


vet du, skal til lege i morgen, så skal jaggu høre....men tviiiiler på at han vil anbefale det, for han mente jeg gikk for mye ned i starten [8|]
Har du spurt? Hva sa legen?
 
Hmm, greit å vite at legen synst det var ok å ta en liten pause for så å starte opp igjen da Jeg har insulinresistans, å har også derfor store problemer med å komme ned i vekt. Stoffskifteproblemer skal jeg såvidt jeg vet ikke har noe problemer med akkurat nå, men man vet jo aldri for endringer skjer fort

Hvor mye var det du hadde gått ned igjen? Og det var over en tid på 6 uker?
 
Ja da har du gått ned veldig mye første mnden du da, hmm kanskje en ide å heller gå på en mnd å så ta en liten pause på en uke eller to? Eller kommer kanskje an på hvor mye man går ned i begynnelsen det da

Møtte ei vennine i dag, som jeg møtte på fredag å hun mente jeg hadde gått ned mye. Men tviler på at det er så mye å se på vekta ennå ihvertfall Men gøy når noen sier det til deg da(håper det ikke ble sagt bare for å være snill hahahah)
 
jeg har kun litt munntørrhet, litt svimmel til tider men ikke verre enn at jeg overlever [:D]

Spent til fredag da
 
Back
Topp