Reductil, dere som går på den sleng dere med her

Sier det ikke til de som spør, noen vet det selvsagt å da trenger man jo ikke å si at man har brukt reductil for å gå ned. Men når man trenger ekstra hjelp for å komme i gang så er ikke  det noe flaut å innrømme det. Jeg sier glatt at jeg bruker reductil jeg [:D]

Jeg går av div årsaker ikke på vekta nå,men føler heller på klær, truser, topper etc etc om jeg har gått ned eller ei. Har gått ned, men akkurat nå vet jeg ikke hvor mye, men merker godt de gangene jeg ikke får i meg nok vann så føler jeg meg mer oppblåst, samt at jeg har følt meg mer sulten i løpet av dagen.

Så for meg å at denne skal fungere optimalt så må jeg ha i meg både nok vann og kaffe(har samtidig også blitt litt avhengi av grønn te [:D]) for at dagen ska ha vært vellykket :)

Kjenner veldig lite sult da [:)][:)][:)][:)][:)]
 
Jeg gikk på vekta i dag jeg(siden jeg skulle på kontroll)
Å jeg har nå gått ned  9,9 kilo!!!

Er kjempe fornøyd(særlig siden jeg har hatt en pause, med en vektoppgang også. Hvor mye vet jeg dog ikke, men merka på klærne mine) Dette går rette veien!!!!!!!!!!!!!!!! Nå veier jeg det jeg veide den dagen jeg var på vekta hos legen og fikk bekreftet svangerskap med eldstemann som nå blir 7 år i desember! Å da hadde jeg lagt på meg 10 kilo før jeg visste at jeg var gravid! Nå har jeg 10 kilo igjen så er første målet mitt nådd! [:D][:D][:D][:D][:D]
 
dytter på denne[:)] trenger litt oppdateringer! er forresten veldig motiverende å lese om vektnedgangen til folk her inne!
 
når på dagen er det lurest å ta reductil tabletten??
 
Hallo alle sammen, ønsker dere masse lykke til med vekta!!! Stå på!!
Men ville nevne at jeg kjenner en dame på litt over 40 år som fikk en svært alvorlig hjertesvikt pga Reductil. Hun hadde brukt den i flere år og det er visst ikke bra. Så pass på jenter!! Og gå til legen hvis dere får problemer med tungpust og nedsatt almenntilstand! Kan være hjertet!
Lykke til alle sammen!
 
Back
Topp