Reductil, dere som går på den sleng dere med her

da var de veiedag igjen... har gått på pillane i 8 vker no,og gått ned 8,5 kg!!! e kjempefornøgd[:D]

bmi'en e komt ned i 31,30 no... så fde går sakte men sikkert nedover [:)]
 
I morgen tenkte jeg at jeg sku veie meg, har da gått på redutil i 6 dager, men passer best med onsdag som veiedag så får bli litt kortere enn en uke denne gangen... Men jeg tror faktisk ikke jeg har gått ned noe jeg... Føler ikke de er sånn kjempeeffektive... Hjelper tidlig på dagen, men blir fktisk veldig sulten på kvelden...
Men men, vi får vente å se og så sjerpe meg litt med treningen også, så blir det vel bedre neste uke tenker jeg...

___________________________________________________________________________________________-

Redigerer bare her jeg....
Gikk på vekten i dag tidlig og ned 600 gram og ser meg fornøyd med det siden tanta er rett rundt hjørnet...
Håper jeg kan gå litt mere ned denne neste uken, for skal sjerpe meg litt med maten også...
Merker faktisk ikke noe til no bivirkninger fortsatt så håper de holder seg borte... Eneste er vel at magen er så som så, men det henger nok sammen med at jeg går på STORE mengder jern også om dagene...

Herlig å endelig gå nedover igjen...har en del kg som skal av...
 
Lenge siden jeg har skrevet noe her.
Det ser ut til at jeg er en av de som Reductil ikke fungerer på. Begynte 9juni om jeg husker riktig, og veide da 77kg hos legen. Nå på mandag veide jeg 72... Og det kan jeg nok ikke takke noe annet enn meg selv for... Synes det er kjedelig at jeg ikke går noe særlig ned, så i går fikk jeg 15mg, og så får vi se hvordan det går. Skal til legen igjen 2 oktober, og har jeg ikke gått ned noe særlig til da tror jeg ikke jeg gidder å bruker mer penger på det. Har aldri kjent noe til bivirkningene som jeg ser de fleste skriver om, eneste er munntørrhet. Men det er jo bare av det gode, da drikker jeg ihvertfall nok vann! [:D] Men merker dessverre ikke noe til redusert matlyst eller at jeg blir fortere mett (kun viljestyrke som gjør at jeg ikke spiser mer. Det og at jeg spiser oftere). Heller ikke at jeg har vanskelig for å sove om jeg tar de sent (tok de rundt 1630 igår).

Veide ca 81 i mars, så jeg har jo gått ned litt, det kjenner jeg jo på klærne. Men det er faktisk ingen som har kommentert det. Målet var 70kg 1 august, og jeg fortsatt ikke der... Lite motiverende! [;)] Men bare prisen på disse pillene gjør at jeg holder meg unna brød og usunne saker, hehe...
 
Stillstand her [:-]
 
Dytter litt på denne...
Skal til legen i morgen for kontroll av blodtrykket så er spent på om jeg har gått noe ned denne uken, og om blodtrykket er fint....
 
Da har jeg veid meg, ned 1 kg denne uken så da ser jeg meg fornøyd med første 14 dagene på reductil...ned 1,6 kg og om jeg no bare kommer igang med å trene litt mere så blir det bra[:D] Så i dag etter legetimen så putter jeg snuppa i barnepassen på treningssenteret og jogger meg en tur på tredemøllen og jobbe litt med magefettet også kanskje...[8D]

Er litt lettet over at de endelig går litt nedover igjen så kanskje jeg snart kan få se 7 tallet først på vekten igjen...[8|]
 
Et lite tips fra meg :)

Drikk ca 4-5 kopper grønn te i tilleg- sånne vanlige grønnte som man får kjøpt i dagligvaren- og se hva som skjer.. dere kommer ikke til å tro !!!![:D]
Dette kommer til å bli en kjærkomment dra hjelp i riktig retning ;)
 
ORIGINAL: Muppa

På tråden eller vekta Wiccababe ? [;)]
på vekta, å i tråden for min del for en liten stund. Tatt liten pause har jeg visst også gjort.
 
ORIGINAL: Hilly77

Et lite tips fra meg :)

Drikk ca 4-5 kopper grønn te i tilleg- sånne vanlige grønnte som man får kjøpt i dagligvaren- og se hva som skjer.. dere kommer ikke til å tro !!!![:D]
Dette kommer til å bli en kjærkomment dra hjelp i riktig retning ;)
det skal jeg jammen prøve.
 
Herregud jeg er dårlig på å oppdatere, men jeg har som kjent hatt en liten pause og kommet med på bølgen igjen nå.
Uke 4: 80,7
Uke 5: 78,1
Uke 6: 78,0
Uke 9: 75,0
Uke17: 71,2
Uke21: 68,8
Uke37: 66,0
Er egentlig fornøyd med stabil vekt i denne pausen, tror de siste kg har forsvuunnet nå i det siste. [:)]
Har forresten havnet på rockeringkjøret jeg også, moro da...[;)]
 
Hvordan går det med resten av gjengen da?
 
hei på dere, ja jeg går på xtravaganza, samme som easylife om dere har hørt om det, reductil funket veldig bra tidligere, men jeg sluttet pga at jeg var gjennom et samlivsbrudd, jeg har igjen en resept fra i fjor, så skal på apoteket i morgen og sjekk om det er igjen flere esker på den resepten.
 
så da begynner jeg i morgen:)
 
Da startet jeg igjen i dag, etter en liten pause på 2,5 uker, har også denne tiden hatt stillstand så venter litt med å veie meg.

Kjenner virkning med en gang, matlysten har vært borte i dag,å jeg føler meg BRA. Reductil er noe jeg kunne gått på bestandig pga følelsen den gir meg tror jeg, hehehe.

Men nå er det ny start for meg, å denne gangen skal jeg ikke ta pause før målet er nådd.

Hvordan går det med dere jenter? :)))))
 
jeg begynner i morgen, og skal veie meg på fredag, i dag viste vekten 78,3, men det jeg sliter med er å drikke nok vann da
 
bilde fra start


Fra i dag, litt annen vinkling men men
 
føler meg så oppkvikka og glad når jeg e på disse pillene igjen jeg, virker nesten som lykkepiller for min del [:D][:D][:D][:D]
 
Forrige uke stod det stille, men kan vel ikke forvente no annet med en uke der jeg ikke var særlig flink og var passelig stresset...
Denne uken var det ned 600 gram så jeg fyker ikke nedover i vekt, men ned går det no... Har vel tatt av 2,2 kg på 4 uker, men er fornøyd med det, for ned er ned[:D]
 
Nå har jeg kommet skikkelig igang med å trene så no har jeg 5 uker foran meg der jeg skal være flink med maten og trene masse, og så kommer det vel 5 uker der treningen iallefall går litt skeis, men om jeg har 5 bra uker nå så ser jeg ikke no problem i det[;)]
 
skal begynne med treninga snart igjen jeg også er planen. må bare komme meg ovenpå igjen, har vært en del sykdom i bildet(derfor jeg kutta ut reductil litt) så nå er det på igjen med godt mot. I dag har jeg fått i meg for lite vann, å da ble jeg skikkelig kvalm, å den tappa skal jeg ikke gjøre i morra, skal drikke masse masse masse 
 
e d noen som har reagert på reductil med å mista hår?eg røyte som berre d....eg leste om bivirkningar og der stod d at d noen kunne reagere med å mista hår...håpe eg ikkje må gi meg med dei....
 
Da har jeg vært til legen igjen... Har ikke fått veid meg i dag siden vi hadde en letter oversømmelse på badet i går kveld og da gikk vekten dukken, men men... Kan vel være bra det så jeg ikke går på vekten hver eneste dag... Så da vet jeg ikke når jeg får veid meg igjen, men stresser ikke med det...
Fortsetter på 10 mg en måned til og så sku vi se om jeg sku over på 15 mg...
Blodtrykket mitt er veldig bra, har faktisk gått ned en god del og det er jo positivt siden jeg startet i øvre del av det normalet området da jeg startet på reductil...
 
Da ser jeg endelig 6-tallet på vekta! [:D]
15mg gjorde susen for meg. Begynte i begynnelsen av juni, og har gått ned ca 10kg siden da. Målet er 62 i begynnelsen av januar, men jeg går ned veldig mye saktere enn jeg trodde, så vi får se. Målet er uansett 62! Legen mente jeg burde regne med å bruke frem til sommeren igjen.

Endelig får jeg litt kommentarer på at jeg har gått ned også, føler at det først er nå det synes.
Kjøpte meg bukser her om dagen, en i str 38, og en 30" i livet! [:D] Morsomt!
Dessverre har jeg jo fortsatt veldig mye mage, og veldig lite lår og rumpe (derfor str i bukse [;)]), det er nesten så jeg tror de 10kg har forsvunnet far rumpa. Jeg har nemlig INGEN rumpe igjen! Flat! Så det blir nok sykling og litt sånn fremover...

Forresten; hva sier dere når folk spør dere hva dere har gjort for å gå ned? Sier dere at dere går på Reductil?
 
Back
Topp