Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Då er det vel fort å ta det fram og klart? Er jo igrunn ikkje all verden som må vere framme. Kanskje greit at senga er oppe og litt klær er vaska?Her har vi ikke begynt - i det hele tatt!
Eller dvs har handlet de fleste tingene som skal være på plass, men ingenting er satt frem, ingenting er ordnet. Alt står i kjellern.
Her er eg meir eller mindre ferdig. Mulig det er fordi eg konstant er litt redd for at siste tida blir på sjukehuset.
Måtte le litt av mannen her om dagen. Vaska mine sårt trengte gardiner i stova. Mannen lurte på om det var klargjering, og eg spurde om han lurte på om eg var komt i redebyggerfasen. Då svara han med at redet var bygget for lenge sidanSånn er det kanskje med 3 mann, når huset er stort og ein ikkje treng så mykje. Lettare å putle litt på etterkvart.
Då er det vel fort å ta det fram og klart? Er jo igrunn ikkje all verden som må vere framme. Kanskje greit at senga er oppe og litt klær er vaska?
Enig med deg der. Vi har forresten satt opp senga, og det var veldig greit no. Så lett å snu meg i senga og reise meg opp når eg kan ta tak i grindsengaEr tredjemann her og, så tar det veldig med roMen kan jo være greit med senga fremme og oppvaska klær etterhvert. Har heller ikke en kommode med plass for klærne
Og kanskje få frem bilstolen...
![]()
Vi er vel også der - kjøpt inn det meste men har ikke montert eller ordnet noe ennå.Her har vi ikke begynt - i det hele tatt!
Eller dvs har handlet de fleste tingene som skal være på plass, men ingenting er satt frem, ingenting er ordnet. Alt står i kjellern.