Redebygging

Har alle de store tingene klare. Svigermor syr babynest. Mn nå har jeg ikke kontroll lenger. Vi mangler de små tinga som badeartikler, bleier, myggnetting, regntrekk, babycall og diverse annet. Vi overtar huset vårt 15 okt og jeg har termin 6 nov. Skal jeg vente til da med å kjøpe resten eller skal jeg handle alt nå siden det er risiko for at han kommer tidlig...? Vi bor i huset til svigerfar og har allerede alt av flyttelass her;) kaos!

Vi er ferdig, kun småplukk igjen, og det er så utrolig deilig!!:) Vis vedlegget 135350Vis vedlegget 135351Vis vedlegget 135352

Har kjøpt dette brukt: stellebord, sprinkelseng, kommode, babyseat til stokke tripp trapp, badebalje med stativ og en søppelsekk med dyner, helsepledd, gulpekluter og en del klær fra ei veninne.
Det vi har kjøpt nytt er madrass, vogn, tripptrapp, kantbeskytter, sengtøy, små håndklær og en del klær. Pappa holder på å lage vugge til oss så det vi mangler er pleieting og spise/ammegreier.
Men det venter vi med til vi trenger det slik at vi ikke kjøper noe unødvendig:)

Hvor er stellematten fra? Elsket den :D

Har alle de store tingene klare. Svigermor syr babynest. Mn nå har jeg ikke kontroll lenger. Vi mangler de små tinga som badeartikler, bleier, myggnetting, regntrekk, babycall og diverse annet. Vi overtar huset vårt 15 okt og jeg har termin 6 nov. Skal jeg vente til da med å kjøpe resten eller skal jeg handle alt nå siden det er risiko for at han kommer tidlig...? Vi bor i huset til svigerfar og har allerede alt av flyttelass her;) kaos!

Jeg ville ha tatt det før dere overtar huset :-) så er det en ting mindre å tenke på når dere starter å flytte inn. Da er det bare å få vasket og ordnet alt på plass :-) kan bli litt stress å ordne det siste mens dere holder på å flytte inn.

Jeg ville ha tatt det før dere overtar huset :-) så er det en ting mindre å tenke på når dere starter å flytte inn. Da er det bare å få vasket og ordnet alt på plass :-) kan bli litt stress å ordne det siste mens dere holder på å flytte inn.
Off ja det var vl egentlig det jeg også tenkte innerst inne så jeg har bestilt en del på jollyroom nå og tar resten i morgen;)

Vuggen er i hus, men ikke skrudd sammen. Men deilig å ha den her :D har vært litt stressa pga det.. Nå stresser jeg bare pga bæresjal og flasker osv :p men kan jo ikke svi av alle penga på én gang.

Jeg tenker å starte med å vaske babytøyet nå i helga :) men et spm: hva vasker dere ulltøyet med? Ull skal vel helst ha Milo, men den er det jo parfyme i..

Jeg tenker å starte med å vaske babytøyet nå i helga :) men et spm: hva vasker dere ulltøyet med? Ull skal vel helst ha Milo, men den er det jo parfyme i..
De har en som er hvit uten parfyme også (:

Neeei... Skal skru opp lekegrinda igjen en gang før han kommer, og så må jeg lappe dekket på vogna som jeg punkterte i sommer og få på det som holder bag på plass. Har begynt å tenke på fødebag, men ikke noe mer enn at jeg har vasket det babytøyey jeg tenkte å ta med på sykehuset. Ja, så har jeg lagt i pose i vognbag og bilstol som er studd vekk i roterommet (bod) foreløpig. Ellers har jeg goood tid syns jeg :)

Har og fått satt opp vuggen :) ingen sengekant enda, men madrass og overmadrass på plass :) det føles bra :D image.jpg

ImageUploadedByBV Forum1442933650.657273.jpg

Mannen satt igang redebygging...hihi. I vaskemaskina ligger dynetrekk og laken, og mannen skrur opp babysenga vi hadde etter storesøster. Så går turen ut på barnas hus for sengehimmel, mens dyne og dill tørker, så kan jeg pynte opp etterpå på soverommet :D

Back
Topp