Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig smart å skrive på skuffene! Spesielt hvis andre skal passe/kle på barnet. (Og ikke minst for gubben, han roter så fælt når han skal finne frem klærVis vedlegget 97776Vis vedlegget 97777Vis vedlegget 97778
Nå mangler det bare og lage klar vugga og slikt i stua, også er alt klart til lillemor kommer!
Hehe, ja, er for gubben sin del jeg har gjort det sånnDet var veldig smart å skrive på skuffene! Spesielt hvis andre skal passe/kle på barnet. (Og ikke minst for gubben, han roter så fælt når han skal finne frem klær)
Trønderavisa funke te det mæste :-DVis vedlegget 98203
Fredagskos med Vafler. Om noen måneder blir det forhåpentligvis byttet ut med Vin![]()
Åh, gleder meg på viiiiinVis vedlegget 98203
Fredagskos med Vafler. Om noen måneder blir det forhåpentligvis byttet ut med Vin![]()
Samme kaos blir det snart her ogVis vedlegget 98205 Stellebordskaos med to bleieunger...
Vis vedlegget 98886
Nylakkede tånegler til fødsel! ViktigEn av de få gangene jeg lider for skjønnheten...
Vis vedlegget 98940
Ligger på sofaen og prøver å kvile, mens jeg prøver å ta tida på de få sammentrekningen som kommer :/