Deili å sjå enden på julegaven te svigermor! Begynte på fredag, og har strikka mykje godt sio..Glede meg te ei strikkefri helg (forhåpentligvis)..
![]()
Oj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Deili å sjå enden på julegaven te svigermor! Begynte på fredag, og har strikka mykje godt sio..Glede meg te ei strikkefri helg (forhåpentligvis)..
![]()
Jammen da har du jo ikke det da? Rart at du får utslag i urin da? Da pleier det jo å være litt heftig også... Godt vi ikke har lenge igjen![]()
Vis vedlegget 94864*sukk*
Er det ingen andre enn meg som rydder i dette huset? :-(

Sliten etter en lang dag med grøtkoking, som ble avsluttet med et brak; dette i form av en skikkelig kræsj med en elg.. Var på sjekk på føden, og alt bra![]()
Vis vedlegget 95740
Oi så skummelt!Sliten etter en lang dag med grøtkoking, som ble avsluttet med et brak; dette i form av en skikkelig kræsj med en elg.. Var på sjekk på føden, og alt bra![]()
Vis vedlegget 95740
Hahaha. Sånn hadde jeg når jeg var liten
Sliten etter en lang dag med grøtkoking, som ble avsluttet med et brak; dette i form av en skikkelig kræsj med en elg.. Var på sjekk på føden, og alt bra![]()
Vis vedlegget 95740