Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *dreamer* 18pp
Hei[:D]
Masse masse lykke til med eksamen, håper det går kjempebra
Og lykke til meg prøvingen og, håper du endelig får den etterlengtede spira i magen din!!![:D]
Din tur nå[:)]
ORIGINAL: twinanne
raja10 det var så koslig å lese ditt siste innlegg, ferdig med eksamen og sikkert bestått. Da kan du Gode følelser for sommersmånedene vi for vente å se om du er klarsynt eller ikke, lykke til vennen.
ORIGINAL: twinanne
raja10 gratulerer med graviditeten på lissom da, krysser fingrene for at Moira har rett .
Hun hadde iallefall rett på meg så langt, men tiden vil vise om det er tvillingjenter da.
Ellers er nok Moira litt i flyr og flamme også, maser skikkelig på meg å teste med CB digital, hun kan rett og slett ikke vente med å få det skikkelig bekreftet, kjønner det godt jeg, for det er jo morsomt for henne når hun får dette skikkelig til med kortene sine da.
hadde du el den 5. mai, dersom du hadde det så har vi termin på den samme dagen. Håper du kommer i januarforumet du også, jehg har 28 januatr dersom testen fortsatt holder seg positiv.
Jeg syns du er flink jeg som tar utdanning, det er en god balalst å ha med seg, husk at barna vokser til også, du satser jo bare i fremtiden til familien din, og hva er iveien med kariere kvinner da - de kan ta godt vare på barna sine de også, de fleste jobber jo 100%. Og det er jo en sak for familien det hvordan dette blir løt. Kjærlighet er veldig viktig, men det er også viktig med utdanning etc til barna også.
ORIGINAL: miss86
Har du vært hos Brückner?? Flinke mann, litt treg kanskje, men veldig flink elles! Hehe. Har vært hos han siden slutten av juni i fjor, var i begynnelsen av juli eg fikk vita at eg hadde pco light. Håper berre han kan være litt "kjekk" å sende ivf-søknaden avgårde litt tidligare enn planlagt, er den veien eg rekner med me er nødt til å ta allikavel.. Så er spent på kva han kommer til å seia på tirsdag!