raja's tanker tilbake og fremover

raja10

Elsker forumet
Min personlige historie har jeg nå tatt bort.
 
Men om det er noen som lurer så er jeg:
 
31 år
har en gutt fra tidligere forhold på 6 år (som for alt i verden vil bli storebror)
 
Har vært periodeprøver siden 2001.
Har fjernet to cyster og en eggstokk.
Har påvist pco(s) 
Sluttet med p-piller januar 07 og prøver nå å få barn sammen med den mannen jeg vil dele livet mitt med[:)] Vi har vel forsøkt aktivt i ca. 14-15 mnd. noe som tilsvarer litt mindre tid enn det vi har vært sammen...
Han er 36 og har ikke barn fra før.
 
Pga min sykdomshistorie er vi nå under utredning: 
Tatt UL som viser pco(s)
Jeg har tatt blodprøver og HSG røntgen - alt ok
Har tatt celleprøve som viser forandringer (må inn å sjekke på nytt)
Jeg går til akupunktur for å holde syklusene mine stabile
Han har tatt sædprøve og den skal være i orden
 
Så da er det bare å prøve i vei. Ny time hos gyn i august
 
Ønsker deg masse lykke til videre.[:)]
 
Har hat chlamydia en gang jeg også, ikke noe kjekt nei[8D] Men du oppdaga det jo tidlig da[;)]
 
Nok en negativ test idag tidlig[:(] Er så inderlig lei og frustrert... Synes alle rundt meg blir gravid, men ikke meg... Har nå tatt motet til meg og bestilt legetime. Fikk ikke time før 3. januar, men nå har jeg bestemt meg for å ta livet med ro i jula og bare nyte alt som følger med den. Så får vi starte på med ny frisk på nyåret. Håper at vi får hjelp og utredning begge to[:)] 
 
uff så trist historie du har [:o] men håper inderlig at dere nå får hjelp og du får muligheten til å oppleve det med den du elsker.. masse lykke til
 
Tusen takk for tilbakemeldinger[:)] Nå er jeg 3 uker over IKM og noe er begynt å skje.. tror jeg... [:-] Har fått litt blodspor på papiret, men det er ikke rare greiene. Er nesten så lite at man må leite... Kanskje jeg er begynt å se syner etter å ha ventet på TR så lenge... [:D] 
Kom igjen TR... jeg VENTER !!!!!!!!!!!!!
 
Blodsporene på papiret ble aldri noe mer.... Nå har jeg hatt menssmerter siden forventet IKM 17. november. Av og på i styrke og varighet. Og nå også de små blødningene.. så bittelite og ferskt. Skjønner ikke hva som skjer med min merkelige kropp ! Er rett og slett trist og lei idag... litt lettere deppa[:(]
 
uff frustrerende når det er sånn [&:] men håper du føler deg litt bedre etter hvert og at noe skjer snart.
enten at det er en spire der..eller at tr kommer så dere kan komme i gang med ny pp
 
huff, håper tr kommer skikkelig, eller at en lege kan finne ut av dette hva som skjer med kroppen
håper du har hatt en fin helg da :)
 
ønsker deg masse lykke til og en riktig god jul:)
 
ønsker deg lykke til og en en riktig god jul[;)]
 
Innom for å ønske deg god jul, og et riktig godt nyttår!
 
Juleklem fra Dunn
 
GOD JUL TIL ALLE DERE OGSÅ [:)] Måtte 2008 bli et skikkelig babyboom år for alle oss !!!
Har testet negativt nok en gang så nå er det bare å innse at kroppen min er gått i dvale... Ser virkelig fram til legetime 3. januar ! Håper iallefall fastlegen min tar meg på alvor og at jeg i det minste får tatt noen blod prøver. Blir så ufattelig fortvilt over dette !!!
 
god jul og godt nytt år, det var synd med neg test, da blir nok 2008 året for en spire ja,
ja legen tar deg nok alvorlig, hvis ikke skal jeg banke han opp, hehe
 
ha en fin helg
 
 
 
ORIGINAL: * Babysyk *

Bare innom med noen positive tanker

 
Er såååå glad på dine vegne Babysyk [:)][:)][:)] Håper flere av oss kan følge etter deg inn i terminforum !!
 
Så sitter jeg her fortsatt uten TR og i det hele tatt... Synes jeg har litt mensmurring i magen idag, men i såfall så er det hundrede gangen jeg tror TR er på vei. Er nesten blitt lei av å ha med meg alt utstyr rundt omkring i tilfelle den kommer[&:] Har hatt menssmerter så det holder disse mnd. men ingen TR nei. Nå har jeg gitt opp, er jo så lite man kan gjøre med dette selv. Har nytt jula med fester og diverse, og har faktisk klart å la være å tenke på prøving i det hele tatt. Men så har jeg en skikkelig babysyk samboer som virkelig virkelig ønsker å bli pappa[:)] Jeg derimot er begynt å forberede meg på det værste, dvs. at jeg er begynt å tenke på hvordan livet kan være bra også uten flere barn i tilfelle dette ikke skulle gå... Jeg har bare rett og slett mista troen på at dette kan gå...
Får litt dårlig samvittighet av å tenke dette ettersom jeg har forstått at det er mange her inne som har slitt lengere enn meg med å få det til og som fortsatt er optimistiske.
Er bare rett og slett litt deppa for tiden... [&o]
 
 
Uff, trasig at du sliter med negative tanker. Det er tungt i perioder å være prøver... Slitsomt for en bruker så mye energi på å tenke og bekymre seg...
Håper du snart kan få oppleve lykken over en positiv test! Lykke til på legetimen og godt nyttår!! [:)]
 
Innom for å ønske deg eit riktig så godt nyttår, med nye sjangser og muligheter!![:)]
Håper at spira hekter seg tidlig fast, slik at du kan få dreiet om på de negative tankene du har gått rundt med i det siste forsvinner!![;)]

Sender deg en liten nyttårsklem fra meg[:)]
 
huff da, må ikke tenke sånn, men vet hvordan du har det også.
men en dag så skal du bli mamma, klarer man det ikke selv er jo adopsjon en veldig fin ting.
men en dag så sitter du nok med en pos test skal du se
 
godt nytt år!
 
Tusen takk for gode og fine ord fra dere fantastiske damer[:)] Er veldig godt å være medlem av et "samfunn" her inne hvor alle skjønner hverandre[:)]
 
GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE[;)] 
 
Back
Topp