>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
De aller fleste har 2.90 kr pr hekto nå da. Hvertfall har rema, kiwi og coop det her i området.Var fick du smågodt før 2,90??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De aller fleste har 2.90 kr pr hekto nå da. Hvertfall har rema, kiwi og coop det her i området.Var fick du smågodt før 2,90??
Var på kiwi Igår fick ikkje med meg det, såg bara påskeegg till 20krDe aller fleste har 2.90 kr pr hekto nå da. Hvertfall har rema, kiwi og coop det her i området.![]()
I starten hamstrer folk, men butikkene prøver å begrense dette slik at det kun er lov å ta 1,2, eller 3 pr kunde. Salg er da vel salg. Ingen hadde klagd om noen kjøpte massevis av klær på Cubus...Men det er jo forskjell på handle billig på tilbud og på priskrig... under en priskrig er jo varene priset helt latterlig lavt. Priskrigen fører også fort til at folk HAMSTRER, og det er også unødvendig i mine øyne...
På kiwiVar fick du smågodt før 2,90??
Priskrig er ikke det samme som salg. Det blir galt at kjøpmenn går i underskudd (kraftig også) fordi de må selge varer med tap! Salg fører til at selger har lite eller ingen fortjeneste mens priskrigen fører til at selger faktisk taper penger!!I starten hamstrer folk, men butikkene prøver å begrense dette slik at det kun er lov å ta 1,2, eller 3 pr kunde. Salg er da vel salg. Ingen hadde klagd om noen kjøpte massevis av klær på Cubus...