Priskrig!

Siee som de fleste andre her. Kjøper om det er noe vi trenger og bruker ofte. Men orker ikke hamstre bare fordi det er billig :P

Jeg syns ikke om priskrig fordi vi forbruker for mye allerede! Tenk på miljøet osv. Alle varene som ryker i priskrig må produseres og fås inn igjen. Jeg syns det er tull, så handler ikke da. ;)

Har ikke fått med meg den priskrigen :p om jeg i utgangspunktet skal ha varen er det jo et pluss om den er på tilbud, men hamstrer ikke da det mest sannsynlig bare blir stående. Skjønner at folk kanskje tar med litt ekstra, men sånne tilstander som var før jul hvor enkelte folk stappa handlevognene fulle var helt ekstrem å se. Synes det er litt grådig, men det er meg da :)

Kjøper det vi trenger! Snop gidder jeg ikke å hamstre en gang.. nesten synd det alltid er kanon billig ved påske osv. Så mye sukker trenger vi ikke ;)

Men er det tilbud på dopapir, tørrvarer vi bruker mye av , såpe, tannkoster osv. Så kjøper jeg gjerne en pose ekstra.

Blir det veldig tilbud på noe vi bruker ofte vil jeg nok handle inn noen ekstra :)

Når det gjelder denne priskrigen i dagligvare kjedene så går ikke dette utover de som har laget varene:)
Bønder og andre får det samme for leveransene som alltid, det er butikkjeden som taper penger...;)
Noe de tjener inn igjen fordi folk som regel handler med seg andre ting når de først er innom:P

Fult klarer over det, liker ikke signalet det sender ut at varene som noen har jobbet for er ikke verdt mer. Så nei liker ikke priskrigen.

Kommer til å kjøpe litt ekstra om det er noe jeg vet helt sikkert at vi kommer til å bruke.

I priskrigen før jul hadde mange butikker begrensninger på hvor mye man fikk kjøpe. Max 5 f.eks. Det syntes jeg var ett bra tiltak

Jeg vil ikke kalle det hamstre, men jeg kjøper stort når det er gode priser på noe. Spesielt på kjøtt, og ting vi bruker mye av,

Visste ikke at det var noen pris krig. Men hvis jeg er i butikken og det er tilbud på ting jeg bruker og det har holdbarhet, så kjøper jeg en del :)

Vi kjøper om vi kommer over gode tilbud og det er noe vi vet vi kommer til å bruke :)

nha må jo ta seg muligheten å kjøpe ting man ikke kjøper fordi det er for dyrt til vanelig, men jeg tømmer ikke butikken det gjør jeg ikke;)

Kjøper gjerne ekstra av det vi trenger hvis det er billig. Handler jo klær på salg så hvorfor ikke handle mat man trenger på salg?

Kom over freia påskeegg til 28kr på Coop obs idag, kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kan hamstre sjokolade så kjøpte en pakke for å ha til helgen. Har spist opp 3 av 4 egg allerede idag :p

Kom over freia påskeegg til 28kr på Coop obs idag, kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg ikke kan hamstre sjokolade så kjøpte en pakke for å ha til helgen. Har spist opp 3 av 4 egg allerede idag :p
Hehehe, hamstring av godteri funker dårlig :p

Back
Topp